En tiedä mitä haluan elämältäni, taidan olla pahasti nyrjähtänyt

Seuraa 
Liittynyt28.10.2015

Olen seurustellut pelkästään miesten kanssa tähän mennessä, mutta aina olen tiennyt pitäväni myös naisista. On ollut jonkun verran suhteita miesten kanssa, naisen kanssa vain kerran. Seurustelin kuitenkin 15vuotiaasta 17vuotiaaksi pojan kanssa. Senkin jälkeen olen tapaillut vain poikia eikä hyvin ole mennyt. Tuntuu kuin jotain puuttuisi.  Rakastan seksiä miehen kanssa, se on ihanaa. En vaan voi enkä halua kuvitella tulevaisuutta miehen kanssa.  Ei kiinnosta mennä naimisiin. Lapsia haluaisin mutta niitä en valitettavasti voi saada. Olen 19-vuotias enkä tiedä lainkaan mitä tehdä elämälläni.Ennen tiesin tarkkaan mitä haluan, nyt en enää tiedä.  Olen oikeastaan valmis elämään koko loppuelämäni yksin, enkä tiedä miksi pelkään. Ilman seksiäkin pärjään helposti! Tuntuu siltä kuin olisi pakko olla jotain mitä en ole. Pari viikkoa sitten suutelin naista baarissa enkä halunnut lopettaa. Olin valmis viemään tämän naisen kotiini.. Ei siitä mitään tullut, jänistin. Ahdistaa! En tajua.. Miten voi pää olla näin sekaisin? Haluan vain sitä mitä en voi saada, muulla ei ole merkitystä. En enää jaksa taistella. Millään ei oikeastaan ole merkitystä. Vaikka menettäisin raajan tai parikin, niin ei paljoa hetkauttaisi. Sama paska olen kuitenkin. Huoh! It never ends. Onko muilla kokemuksia näistä tunteista? Varmasti on! Kertokaa, mitä kuuluu.

Kommentit (3)

confusedpuzzled
Seuraa 
Liittynyt28.10.2015

Ainiin, minulla on myös tapana huppelissa jatkuvasti vakuutella ihmisille, että olen hetero. Saatan muka etsiä baarista naisseuraa ''läpällä''. Kehun naisia todella kauniiksi ja sen jälkeen tulee pakottava tarve vakuuttaa heterouttani. 

Förevör aloun
Seuraa 
Liittynyt10.10.2015

Olet teini. On ihan normaalia tuon ikäisenä varsinkin etsiä omaa minuuttaan. Itse en vielä näin 24-vuotiaana ole päässyt selville omista ajatuksistani, haaveistani ja elämän suunnitelmistani enkä simsi halua parisuhdettakaan (ainakaan vielä). Miten voisin olla toisen tukena kuuntelemassa hänen tuntemuksistaan kun en pysy perässä omistanikaan? 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat