Tuntuuko muista, että viesteihinne tulee kirjoitusvirheitä, joita niissä ei ollut, kun lähetitte viestin?

Vierailija

Onko täällä palstalla joku ennakoiva/tarkistava tekstinsyöttö, joka lisäilee virheet kirjoittajien viesteihin? Onko kukaan muu huomannut tai epäillyt, että ei olisi itse tehnyt kirjoitusvirheitään?

Kommentit (12)

Vierailija

Minun kirjoituksiini tulee virheitä, joita en oikolukaistessani huomaa. Luulen, että kun viesti on lyhyt ja olen tietävinäni tarkkaan, mitä siihen kirjoitin, virheet vain eivät tartu silmiin.

Vierailija

Kovin valikoidusti se sitten lisää, jos näin on. Mulle ei oo lisänny yhtään. Syyttäisin ennemmin puhelimen tai tabletin ennakoivaa tekstinsyöttöä, jos semmoisia on käytössä.

Vierailija

Olen huomannut. Epäilin aluksi alkavaa lukihäiriötä. En tiedä mistä johtuu. Siis lähettämisen jälkeen, vaikka olen lukenut tekstini huolellisesti ja se lähtee ilman virheitä, niin jostakin sinne niitä virheitä ilmaantuu! Argh!

Vierailija

Aina siellä on virheitä, sanat on väärässä järjestyksessä, yhdyssanat kusee, kirjaimia puuttuu, pilkut on missä sattuu jne. Ihan sama niin pitkään kun siitä tekstistä itse saa selvää. Ja onneksi suomalaisten kirjoitustaito on muutenkin mitä on niin en ole ainakaan yksin ongelmineni ja kaikki ei edes huomaa mokia.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Mulla tabletti muuttaa sanoja ihan toisiksi ja se jää välillä huomaamatta. En ole mikään tietokonenero, joten en tiedä miten sen ennakoivan tekstinsyötön sais pois päältä. Joten kärsin hiljaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oletan että tietokne talkastaa kiljoitukseni wähettämisen yhteydessä. Ei jaksa otta pilkkuasioista stressiä.

Ja koska tietokoneen aika on kallista mutta pilkunnussuttajien aika ei, voin tuudittua että he tarkastaa pilkut ja kertoo missä weni wetsään.

Vierailija

Joo! Sit siellä on jokin täytesanageneraattori. Varsinkin "nyt", "kyllä", "erityisesti" ja se "varsinkin" ovat sanoja, joita tekstini joka lause sisältää. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat