Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi koet oikeudeksesi alleviivata kirjaston kirjoja?

Vierailija

Kuvitteletko olevasi maailman napa?

Kommentit (12)

Vierailija

Minä tykkään alleviivatuista kirjoista. Pääsee itse helpommalla, kun joku on jo alleviivannut. 

Ja siksi itsekin sitä teen - tosin en alleviivaa, vaan laitan pystyviivan sivun reunaan. Olen ystävällinen muille ihmisille.

Vierailija

Kaupunginkirjaston kirjoissa harvoin tuohon törmää. Yliopiston kirjat on ihan paskottuja. Yliopisto-opiskelijathan kuvittelee, että tieto siirtyy omaan päähän paremmin, kun rääpystelee toisen omistamaan lainakirjaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään alleviivatuista kirjoista. Pääsee itse helpommalla, kun joku on jo alleviivannut. 

Ja siksi itsekin sitä teen - tosin en alleviivaa, vaan laitan pystyviivan sivun reunaan. Olen ystävällinen muille ihmisille.

Miksi laitat sen pystyviivan aina jonnekin täysin epäloogiseen paikkaan?

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pääsee helpommalla? Minne pääset helpommalla?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

jokainen oppii omista lähtökohdistaan. Tunnillakin jokainen oppii eri asiat. Eli toki se on aina hieman eri paikoissa, se alleviivaus siis. Harvoin ne täysin irrationaalisissa paikoissa ovat. 

Minä itse luin tenttikirjat vain selailleen. Lähinnä luin niitä alleviivauksia, ja lukujen alkuja ja loppuja. Siten helpotti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

jokainen oppii omista lähtökohdistaan. Tunnillakin jokainen oppii eri asiat. Eli toki se on aina hieman eri paikoissa, se alleviivaus siis. Harvoin ne täysin irrationaalisissa paikoissa ovat. 

Minä itse luin tenttikirjat vain selailleen. Lähinnä luin niitä alleviivauksia, ja lukujen alkuja ja loppuja. Siten helpotti.

argh!

Vierailija

Kaikkein eniten ne alleviivaukset rasittaa kaunokirjallisuudessa. Ne pilaa tunnelman ja alkaa vaan ärsyttää ja miettiä, että miksi tuokin kohta on alleviivattu. Tai jos joku ääliö riipustaa jotain kommentteja kirjaan. Varmaan samat tyypit juttelee kovaäänisesti elokuvateatterissa.

Vierailija

Mitenkähän noille tuulipäille saisi taottua sinne pehmeään kuuppaan, että toisten omaisuutta ei ole lupa tärvellä. Ostakaa omat kirjat ja piirtäkää vaikka kirkkovene joka sivulle. Toisten kirjoja ei töhritä.

Vierailija

Parasta/pahinta on, kun samassa kurssikirjassa on kolmet eriväriset alleviivaukset. Silloin alkaa jo oikeasti kiinnostaa, mitä nämä alleviivaajat pitävät omissa alleviivauksissaan niin ainutlaatuisena, etteivät aiemmat kelpaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat