Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi koet oikeudeksesi alleviivata kirjaston kirjoja?

Vierailija
27.10.2015 |

Kuvitteletko olevasi maailman napa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään alleviivatuista kirjoista. Pääsee itse helpommalla, kun joku on jo alleviivannut. 

Ja siksi itsekin sitä teen - tosin en alleviivaa, vaan laitan pystyviivan sivun reunaan. Olen ystävällinen muille ihmisille.

Vierailija
2/12 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunginkirjaston kirjoissa harvoin tuohon törmää. Yliopiston kirjat on ihan paskottuja. Yliopisto-opiskelijathan kuvittelee, että tieto siirtyy omaan päähän paremmin, kun rääpystelee toisen omistamaan lainakirjaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä on vielä ihan päin helvettiä tehdyt alleviivaukset, tyyliin joka ainoa sana jotain "ja" tai "sekä"-liitteitä lukuunottamatta alleviivattu. 

Vierailija
4/12 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään alleviivatuista kirjoista. Pääsee itse helpommalla, kun joku on jo alleviivannut. 

Ja siksi itsekin sitä teen - tosin en alleviivaa, vaan laitan pystyviivan sivun reunaan. Olen ystävällinen muille ihmisille.

Miksi laitat sen pystyviivan aina jonnekin täysin epäloogiseen paikkaan?

ap

Vierailija
5/12 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään alleviivatuista kirjoista. Pääsee itse helpommalla, kun joku on jo alleviivannut. 

Ja siksi itsekin sitä teen - tosin en alleviivaa, vaan laitan pystyviivan sivun reunaan. Olen ystävällinen muille ihmisille.

Pääsee helpommalla? Minne pääset helpommalla?

Vierailija
6/12 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

 

Vierailija kirjoitti:

 

Minä tykkään alleviivatuista kirjoista. Pääsee itse helpommalla, kun joku on jo alleviivannut. 

Ja siksi itsekin sitä teen - tosin en alleviivaa, vaan laitan pystyviivan sivun reunaan. Olen ystävällinen muille ihmisille.

 

 

Miksi laitat sen pystyviivan aina jonnekin täysin epäloogiseen paikkaan?

ap

 

jokainen oppii omista lähtökohdistaan. Tunnillakin jokainen oppii eri asiat. Eli toki se on aina hieman eri paikoissa, se alleviivaus siis. Harvoin ne täysin irrationaalisissa paikoissa ovat. 

Minä itse luin tenttikirjat vain selailleen. Lähinnä luin niitä alleviivauksia, ja lukujen alkuja ja loppuja. Siten helpotti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

 

Vierailija kirjoitti:

 

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään alleviivatuista kirjoista. Pääsee itse helpommalla, kun joku on jo alleviivannut. 

Ja siksi itsekin sitä teen - tosin en alleviivaa, vaan laitan pystyviivan sivun reunaan. Olen ystävällinen muille ihmisille.

Miksi laitat sen pystyviivan aina jonnekin täysin epäloogiseen paikkaan?

ap

 

 

jokainen oppii omista lähtökohdistaan. Tunnillakin jokainen oppii eri asiat. Eli toki se on aina hieman eri paikoissa, se alleviivaus siis. Harvoin ne täysin irrationaalisissa paikoissa ovat. 

Minä itse luin tenttikirjat vain selailleen. Lähinnä luin niitä alleviivauksia, ja lukujen alkuja ja loppuja. Siten helpotti.

argh!

Vierailija
8/12 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein eniten ne alleviivaukset rasittaa kaunokirjallisuudessa. Ne pilaa tunnelman ja alkaa vaan ärsyttää ja miettiä, että miksi tuokin kohta on alleviivattu. Tai jos joku ääliö riipustaa jotain kommentteja kirjaan. Varmaan samat tyypit juttelee kovaäänisesti elokuvateatterissa.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän noille tuulipäille saisi taottua sinne pehmeään kuuppaan, että toisten omaisuutta ei ole lupa tärvellä. Ostakaa omat kirjat ja piirtäkää vaikka kirkkovene joka sivulle. Toisten kirjoja ei töhritä.

Vierailija
10/12 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ihanaa lukea hyvin alleviivattua tenttikirjaa. Itse en alleviivaa, en lue niin hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin helvetin älykäs. Alleviivaukseni ovat lahja yhteisölle.

Vierailija
12/12 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta/pahinta on, kun samassa kurssikirjassa on kolmet eriväriset alleviivaukset. Silloin alkaa jo oikeasti kiinnostaa, mitä nämä alleviivaajat pitävät omissa alleviivauksissaan niin ainutlaatuisena, etteivät aiemmat kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi