Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku panokerta jäänyt erityisesti mieleesi?

Vierailija

Onko joku kerta kun harrastit seksiä jäänyt erityisen elävästi mieleesi? Miksi näin kävi ja mikä teki siitä erityisen?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Onhan noista touhuista lukematon määrä muistoja jäänyt, kun on aikoinaan tullut usemmankin sirpan ja irmelin kanssa touhuiltua monenlaisissa paikoissa. En nyt kuitenkaan taida niistä tässä alkaa avautumaan, kun jokunen niistä sirpoista täälläkin varmasti pyörii, mutta mukavaahan se on, että on mitä muistella ;)

vierailin

varmaankin se kun miehen hääkuva oli pudota seinältä kun vauhti oli kovimmillaan, kiitos vaan naapurin miehelle kyydeistä

viereen

Parasta jännitys seksiä sen sijaan oli kun hiippailimme miehen kotiin tyhjään lasten  huoneeseen kuksimaan, vaimokin oli kotona nukkumassa. Oli vaan pakko saada.

Aah

Yksi mies osasi antaa niin taivaallista suuseksiä, että taju oli lähteä. Elämäni paras kokemus, joka ei ole toistunut:(

Vierailija

Olin juuri oppinut ajattelemaan itsestäni positiivisesti ja huomannut, etten ehkä olekaan huono seksissä. Mulla oli kiihkeä romanssi menossa ja viihdyttiin petissä vuorokausi putkeen. Nussin miehen kuivaksi ja rakkaudella muistelen hänen reaktioitaan. Hän todella nautti ja se oli taivaallista =)

Vierailija

Kyllähän sitä joitain kertoja ajattelee erityisellä mielihyvällä. Esim. oman miehen kanssa ensimmäinen laivareissu, kun rakasteltiin täysin pimeässä hytissä ja tajusin, kuinka paljon terävämmin muut aistit toimivat, kun ei nähnyt mitään. Tai kuinka keksimme hyödyntää hytin kahta alapetiä erinäisiin asentoihin, siis yhtä aikaa... =D

Lyhyemmistä suhteista eräs fwb-juttu, jonka kanssa piti tavata torillä jätskin merkeissä, ei muuta (koska aikaa ei ollut paljon). Siinä kuitenkin halaillessa alkoi molempien tekemään mieli, juostiin kaupungin halki käsi kädessä hänen luokseen rakastelemaan, vaatteet alkoivat vähentyä jo alaovella ja erityisen kiihkeän ja pikaisen sekstailun jälkeen noukittiin niitä samaa reittiä ylle pukien...

Toinen samantyylinen suhde, kun päädyttiin baarista meille klo 4, rakasteltiin pienin lepotauoin aina siihen saakka kun hän lähti kotiinsa klo 16, eli kellon ympäri.

Onhan näitä, spesiaaleja tapauksia, joita on mukava mietiskellä. =)

Vierailija

No se kerta, kun muutin nykyisen poikaystäväni kanssa yhteen samaan opiskelija-asuntoon. Kamojen rahtaamisen jälkeen naitiin koko ilta pitkälle aamuyöhön saakka. Puoli kolmen maissa yöllä hutera sänkyni sitten sai tarpeekseen siitä menosta ja laukesi.

Ensin meni sängyn vasen etujalka poikki ja sen seurauksena vielä toinenkin. Sen nyt olisi vielä sietänytkin, mutta kun se sängyn laukeaminen sai myös kirjahyllyn kaatumaan ja vielä suoraan pöydän päälle, jossa oli lautasia aterimineen. 

Rysäys oli todella mahtava. Joku oli vielä soittanut poliisikin, jotka tulivat koputtelemaan vartin päästä ovelle. On naurettu monet kerrat tuon illan tapahtumille jälkeenpäin.

Vierailija

Onhan näitä mitä muistella. Kerran lähdin yhden munanhimoisen naisen mukaan baarista ja jo eteisessä se riisui mut ja otti suihin oikein kunnolla. Ei ollut naaras saanut vähään aikaan.

Vierailija

Muistelen joskus sitä kertaa, kun olin eronnut ikäisestäni miehestä (35) ja vein sitten kotiin 10 vuotta nuoremman innokkaan uroksen. Takaapäin puuhastellessa hän laukesi, veti ulos juuri hetkeä ennen - ja lasti lensi mun kasvojen edessä oleville verhoille asti. Muistan, kuinka mua samaan aikaan sekä ärsytti (noni, pesuun meni!) että kiihotti ihan älyttömästi kuinka pitkälle lensi (vrt. eksän väsynyt valuttaminen...). =D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat