SINÄ, jonka mies oli " kaverin luona" yötä viime lauantain ja sunnuntain välisen yön..
Todistin viime lauantaina tapahtumaa, jossa mies oli lähtenyt yksin baariin. Hän tuli pöytäämme istumaan (olin miehen kanssa), ja valitti, että oli pakko lähteä baariin, kun akka vain kotona napisee. Yritettiin siinä ehdottaa, josko hän menisi kotiin keskustelemaan vähän asioista, mutta sen sijaan hän kittasi lisää kaljaa.
Loppuillasta todistin, kun hän poistui baarista kahden tyylikkään blondin seurassa (ei takuulla kumpikaan ollut vaimo!). Sanoin vielä miehelle, että kai menet kuitenkin ajoissa kotiin, ja hän sanoi soittavansa kotiin, että menee kaverin luo yöksi..
Toivottavasti ei ollut kenenkään teidän miehestä kyse, mutta tuommoistakin näemmä tapahtui. Ikävää sinänsä, jos joillain keskusteluyhteys on niin jäässä, että pitää lähteä baariin kodin ilmapiiriä karkuun, ja päälle vielä hypätä vieraissa :(
Kommentit (15)
Tuli vaan itelle niin paha mieli, kun todistin tuommoista. Ennen en ole yhtä onnetonta miestä nähnyt, tilittämisen tarve oli hänellä suuri.
Mun oma mies oli vielä niin hellyttävä baarista lähtiessä, kun pienessä sievässä supisi, että " Ethän sä koskaan oo mulle niin vihainen, että pitää lähteä baariin karkuun" .. :) Toivottavasti en ole.. (jos seuraus on tuo)
t.ap
Vierailija:
Tuli vaan itelle niin paha mieli, kun todistin tuommoista. Ennen en ole yhtä onnetonta miestä nähnyt, tilittämisen tarve oli hänellä suuri.Mun oma mies oli vielä niin hellyttävä baarista lähtiessä, kun pienessä sievässä supisi, että " Ethän sä koskaan oo mulle niin vihainen, että pitää lähteä baariin karkuun" .. :) Toivottavasti en ole.. (jos seuraus on tuo)
t.ap
Kivempi varmaan kirjoittaa sivustakatsojana kuin toisena naisena niin ei tuu niin paljon ryöpytystä :D
Mutta siis tässä pointtina olikin se, että ei voi olla keskusteluyhteys kunnossa parisuhteessa, jos pitää lähteä asiaa karkuun baariin (ja sitten vielä pettää). Oli vaimo vihainen aiheesta tai aiheetta, niin silti asia olisi varmasti selvinnyt helpoiten puhumalla.
t.ap
siinä napisevat eukot voisivat katsoa peiliin, kuinka siinä sitten käy
Vierailija:
Mutta siis tässä pointtina olikin se, että ei voi olla keskusteluyhteys kunnossa parisuhteessa, jos pitää lähteä asiaa karkuun baariin (ja sitten vielä pettää). Oli vaimo vihainen aiheesta tai aiheetta, niin silti asia olisi varmasti selvinnyt helpoiten puhumalla.t.ap
Vakavasti puhuen, tangoon tarvitaan aina kaksi.
Halusin vain kiinnittää huomion siihen, miten tärkeää on puhua asioita selväksi parisuhteessa. Itse en jaksaisi edes kitua suhteessa, jossa toista tai molempia ahdistaa, eikä asiasta voi edes puhua.
Jos mies kokee vaimon (kenties aiheellisen) valituksen jostain asiasta " napinana" , eikä halua mennä selvittämään asiaa kotiin, niin ei silloin varmastikaan olla hyvillä urilla.
Toivottavasti teillä menee parisuhteissanne paremmin.
t.ap
Vierailija:
Halusin vain kiinnittää huomion siihen, miten tärkeää on puhua asioita selväksi parisuhteessa. Itse en jaksaisi edes kitua suhteessa, jossa toista tai molempia ahdistaa, eikä asiasta voi edes puhua.Jos mies kokee vaimon (kenties aiheellisen) valituksen jostain asiasta " napinana" , eikä halua mennä selvittämään asiaa kotiin, niin ei silloin varmastikaan olla hyvillä urilla.
Toivottavasti teillä menee parisuhteissanne paremmin.
t.ap
Ja kyllä, toki toivon, että pettäminen tulisi ilmi. Minun mielestäni pettämisestä tulisi myös parisuhteen toisen osapuolen saada tietää, ettei tarvitsisi elää valheessa.
Tarkoitus oli kylläkin tehdä vain huomiota herättävä aloitus, että myös ne naiset, joiden mies ei ole vielä tuollaista temppua tehnyt, voisivat yrittää parantaa tilannettaan jo nyt.
t.ap
Hyväähän tämä ap vain tarkoitti,eikä varmaan syyttänyt vaimoa eikä miestä.Totesi vain näin tapahtuneen,ja kauhea pulina ja jurmutus eto asiasta.ihan kuin ois osunut monella ns,nenänpäähän.
tai sit ton vierailijan. Vierailijan mies on useasti viikonloppuisin kadonksissa. Vierailija kuulema on niin tiukkis ja istuu mielummin koneella ja ei tykkää ryystää kaljaa.
Onneks sulla ap on mukava mies.
Vierailija:
Ja kyllä, toki toivon, että pettäminen tulisi ilmi. Minun mielestäni pettämisestä tulisi myös parisuhteen toisen osapuolen saada tietää, ettei tarvitsisi elää valheessa.Tarkoitus oli kylläkin tehdä vain huomiota herättävä aloitus, että myös ne naiset, joiden mies ei ole vielä tuollaista temppua tehnyt, voisivat yrittää parantaa tilannettaan jo nyt.
t.ap
Ihan kaikki EIVÄT HALUA TIETÄÄ vaan elävät mieluummin siinä valheessa.
Nyt istut AV:n äärellä kädet korvissa ja huudat " päläpäläpää" , ettet näkisi totuutta?
En taida uskoa, että tällä tarinalla on todellinen tausta, vaikka ihan hyvin voisi ollakin.