Miten hyvin osaat englantia?

Kommentit (9)

WraithTodd
Seuraa 
Liittynyt7.9.2015

Tulos oli 62 prosenttia eli en osaa hyvin joskaan en huonostikaan. Aika pitkälti arvailin.

"You are more like Wraith than you know."
"I'm not sure I like the sound of that."
"There is much about Wraith that you do not know, Sheppard."

Vierailija

Oikeita vastauksia 86% - 100%

Englannin peruskielitaidosta ei menestymisesi kansainvälisissä tehtävissä ainakaan ole kiinni!

Hallitset käytännöllisesti katsoen kaikki kielen rakenteet hyvin ja tunnet riittävästi myös monimutkaisiakin rakenteita. Jos suullinen osaamisesi on samalla tasolla, voit englannin kielen taidon osalta lähteä turvallisin mielin työnhakuun.

Vierailija

Erinomaisesti. Olen käyttänyt sitä työssäni neljännesvuosisadan. Sen sijaan en tee tuollaisia testejä mobiliilla, sen verran nakkisormet että turhautuu kun lipsahtaa väärä vastaus vahingossa ;-)

Vierailija

97%
Hankaluuksia tuotti lähinnä nopeus, todella vähän aikaa vastata pitkien lauseiden osalta.  Mutta mielenkiintoinen ja hyvä testi, huomasin että tuossa oli paljon sellaisia juttuja joissa esim. kollegani tekevät virheitä, eli hyvin osattu hakea (kenties juuri lähinnä suomalaisten ja suomenkielisten) kipupisteitä.

Vierailija

Mä vastasin yhteen vahingossa väärin, mutta samalla olen sitä mieltä, että eivät nämä nyt kovin oleellisia asioita olleet. Ihan hyvin tulisi työelämässä ymmärretyksi millä tahansa noista vääristäkin vaihteoehdoista. oikeasti ongelma on lähinnä se, jos mitään vaihtoehtoa ei tule mieleen.

lisäksi on niin, että minä kirjoitan akateemista englantia työkvseni, siis julkaisen kirjoja ja artikkeleita englanniksi. Ne kaikki kulkevat kielentarkastajan käsien kautta ja kielenterkastaja muuttaa joka kappaleessa ainakin kahta lausetta. Ei siksi. Että ne olisivat välttämättä väärin, vaan siksi, että ne voisivat olla vielä parempiakin. Tämän takia minä en kiinnitä suurta huimiota tämmöisiin nippelitesteihin. Rohkeasti vaan kaikki kieltä käyttämään, meni se väärin tai oikein.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat