Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hyvin osaat englantia?

Kommentit (34)

21/34 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 90%. Olen hidas lukija. Vilkuilin aikajanaa tahattomasti jokaisen tehtävän kohdalla ja se rikkoi keskittymistä. Jos aikarajoitusta ei olisi ollut, olisin varmuudella saanut kaikki oikein, koska tehtävät olivat mielestäni helppoja.

Vierailija
22/34 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin mitä luulen. Tositilanteissa, pakotettuna, voin vaikuttaa hyvinkin kielitaitoiselta. Olen vain siinä asiassa perfektionisti, ikään kuin tulisi osata yhtä hyvin kuin kieltä äidinkielenään osaavan. Typerä ajatus, vaan se tekee araksi muuten puhumisen kuin siis jos on pakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

89%. Välillä tuli kiire ja osui sormi väärään kohtaan, mutta ihan tyytyväinen olen tulokseen, kun en ole vähään aikaan päässyt kovin paljoa käyttämään englantia.

Vierailija
24/34 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Sain 90%. Olen hidas lukija. Vilkuilin aikajanaa tahattomasti jokaisen tehtävän kohdalla ja se rikkoi keskittymistä. Jos aikarajoitusta ei olisi ollut, olisin varmuudella saanut kaikki oikein, koska tehtävät olivat mielestäni helppoja.

Taidan olla sitten vielä hitaampi lukija 😁 Ja mielestäni testeissä ei pidä hätäillä. Ensiksi luetaan rauhassa tehtävänanto, sitten katsotaan rauhassa vaihtoehdot läpi, sitten mietitään, maistellaan ja puntaroidaan, ja tehdään päätös, jonka voi toki vielä vaihtaakin ennen lopullista päätöstä 😁

Vierailija
25/34 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 %. Sisälsi yhden osumavirheen, eli sormi osui väärään kohtaan.

Vierailija
26/34 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi oli siinä mielessä typerä, että melkein koko aika juoksi ohi, kun yritin vielä sisäistää lausetta ja sitä onko se imperfektissä vai futuurissa vai missä, ja sitten luin vaihtoehtoja ja aika oli jo lähes tapissa. Tämän takia tuli muutamia hutilointivirheitä. Tiesin kyllä olevani hyvä englannissa, kuten kielissä ylipäätään. Alkoi ärsyttämään se ensimmäinen tulos, koska se ei kerro koko totuutta (koska minun piti vastata hutiloiden.)

Toka tulos:

Oikeita vastauksia 86% - 100%

Englannin peruskielitaidosta ei menestymisesi kansainvälisissä tehtävissä ainakaan ole kiinni!

Hallitset käytännöllisesti katsoen kaikki kielen rakenteet hyvin ja tunnet riittävästi myös monimutkaisiakin rakenteita. Jos suullinen osaamisesi on samalla tasolla, voit englannin kielen taidon osalta lähteä turvallisin mielin työnhakuun.

Vierailija
27/34 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa linkissä ollut mitään testiä. En ainakaan itse saanut sitä näkymään.

En minäkään. Näkyy vain kuva rakennuksesta ja sen päällä valkoinen suorakulmio.

Vierailija
28/34 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitset käytännöllisesti katsoen kaikki kielen rakenteet hyvin ja tunnet riittävästi myös monimutkaisiakin rakenteita.

Hahahahahahahahaha!

Vierailija
29/34 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some-englanti kyllä sotkee aivoja hyvin, kun monet eivät puhekielessä välitä ollenkaan oikeista lauserakenteista ja monet natiivit eivät edes niitä osaa.

Joka päivä somea selatessa tulee eteen lauseita tyyliin "he be watchin", "why you talk like that", "kinda sus tho what you think", "we gonna do this" ja tuota rataa. Kyllähän tuokin aivoja sekoittaa.

Vierailija
30/34 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

72%.  Vähän turhan nopea tuo aikaraja ja vastauspainikkeet liian lähellä toisiaan. Varrsinkin kun pieneltä näytöltä yritttää lukea ja sitten hiirellä sohia.  

Vierailija
31/34 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi se THEY’RE ---> THEIR on klassikko, vaikkakaan ei minua hämää. Joutuu vain lukemaan useamman kerran, että ymmärtää pointin.

Vierailija
32/34 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja yksi klassinen some-englantijuttu on "they/he/she/it do be..."

Vierailija
33/34 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Some-englanti kyllä sotkee aivoja hyvin, kun monet eivät puhekielessä välitä ollenkaan oikeista lauserakenteista ja monet natiivit eivät edes niitä osaa.

Ehkäpä siksi, etteivät ne ole "oikeita lauserakenteita"?

Vierailija
34/34 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

85%

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi