Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kukaan lähtenyt fb:sta? Miten vaikutti?

Vierailija

Huomaan selaavani sitä liikaa ja pahinta on, että ärsyynnyn nykyään monista jutuista tai pahoitan mieleni, kun toisilla esim on paljon ystäviä ja hehkuttavat "taas ihana ilta Jennan Minnan outin eijan siirin Paulan annan ja Eevan kanssa"

Kommentit (10)

Vierailija

No olen miettinyt asiaa. Ei sillä minuun mitään vaikutusta olisi, tai ehkä jos joskus törmäisi johonkuhun tuttuun joka vaikka kysyisi että mitäs sille ja sille sun siskolle tms. kuuluu ja missä se asuu niin en osaisi vastata.

Näin kyllä on kerran käynytkin.

Toisaalta on siellä paikkakunnan ryhmä jossa voi saada tarpeellista tietoa mistä en muuten kuulisi.

Eikä aikaakaan minulla kulu kun ei ole niitä kavereita.

Vierailija

Joo...minä ja mieheni ollaan lähdetty ja vaikutti niin että enää ei ole turhaa mustasukkaisuutta, epäilyä että toisella ois jotain sutinaa jonku kaa.
Ei ole sitä jatkuvaa tunnetta että pitäis vähän väliä käydä tsekkaamassa onko joltain tullu jotain.

En kaipaa takaisin facebookkiin, on vapaampi olo ilman sitä.

Vierailija

Käytän FB:tä ehkä ihan väärin, sillä jos nyt lopettaisin sen käytön, en menettäisi yhtään kuvaamaasi asiaa, sillä en lueskele kavereiden päivityksiä juuri koskaan. Sen sijaan osallistun aktiivisesti harrastuspohjaisiin ryhmiini, ostan ja myyn tavaraa (eri aiheisilla) kirppiksillä, luen ja jaan lempiohjelmieni juonipaljastuksia, opiskelen mielenkiinnon kohteitani, tutustun kotipaikkakuntaani uusin silmin, osallistun ruokapiiriin ja ajankulukseni pelaan paria peliäkin. En toedellakaan ole luopumassa kaikesta tästä...

Vierailija

Lähdin FB:sta vuonna 2008, pari kuukautta sitä käytettyäni. Olen sellainen ihminen jota ei saa päästää someen, sillä saan hirveät paineet tehdä elämästäni siellä täydellistä. Tämän takia en käytä mitään somepalveluita ja kirjoittelen foorumeillekin anonyyminä. :P

Vierailija

Itse liityin faceen vasta alta kaksi vuotta sitten. "Alkuinnostuksen" jälkeen käyttö hiipui enkä jaksa pläräillä sitä kuin silloin tällöin. Omia päivityksiä olen tehnyt yhteensä ehkä 10 kertaa eli sivuni eivät"elä".Minulla on muutama ulkomailla asuva ystävä, joihin saan facen kautta helposti yhteyden. Muuten kyllä mietin, miksi ihmeessä roikun siellä.

Vierailija

Olen lähtenyt. Helpottaa elämää, ei tartte välittää toisten eikä omista peukutuksista. Samon lähdin sätistä, kun alkoi ihmisten valitukset ottamaan päähän. Nyt kokeillaan tätä ja katsotaan, minkä aikaa kestää. Onneksi ovat ilmaisia eikä kukaan pakota käyttämään.

Vierailija

Ai että minun tekisi mieli lähteä! Nimittäin siksi että haluaisin katkaista välit joihinkin ihmisiin, mutta en uskalla vain poistaa heitä facebookista. Olisi helpompaa poistaa koko facebook jottei heille tulisi pahaa mieltä.

Vierailija

Mä luulen, että jos lähtisin facebookista, kuulisin aika paljon kuulumisia jälkijunassa. Ja sellaisten kavereiden kanssa, joita ei nykyään enää juuri välimatkojen takia näe, jäisi yhteydenpito varmaan aika vähälle.
Minusta facebook on todella kätevä siinä mielessä, että sieltä saa lukea muiden kuulumisia, ei tarvitse erikseen kysellä keneltäkään :D toki läheisten ystävien kanssa pidetään yhteyttä ihan muutenkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ai että minun tekisi mieli lähteä! Nimittäin siksi että haluaisin katkaista välit joihinkin ihmisiin, mutta en uskalla vain poistaa heitä facebookista. Olisi helpompaa poistaa koko facebook jottei heille tulisi pahaa mieltä.

Tee kuten minä, että olen kirjautunut ulos tililtä. Aukaisen sen kerran parissa viikossa ja ladon peukutuksia etusivun päivityksiin jaksamatta lukea niitä. Velvollisuus hoidettu. Omalle sivulle laitan jonkun typerän liibalaaba-jutun, että kukaan ei pääse sanomaan, että stalkkaan. Se on siinä ja ei tarvi sen kummemmin miettiä koko juttua. FB on menettänyt mielenkiintonsa jo monta vuotta sitten, mutta en viitsi sulkea tiliä juuri muutaman tyypin takia, jotka vetäisi siitä herneen nenään

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat