Eiiii Glenn :((((

Vierailija

Nyyh, yks mun lempihahmoista!

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Niinpä, yksi mun lempihahmoista! Oli odotettavissa kyllä pitkään mun mielestä, mutta aina jotenkin pelastui.. nyt tiesin että on Glennin vuoro.. täytyyhän aina silloin tällöin kuolla myös joku ydintiimistä, kun viimeaikoina on vaan ympäriltä mennyt niitä vähäpätöisempiä

Vierailija

Ei se kuollut. Se jäi jemmaan sen Nicholaksen alle ja selvisi, koska ne zompiet ei huomannut sitä. Glenn haisi verelle ja eritteille joten ne missas sen silleen sopivasti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei se kuollut. Se jäi jemmaan sen Nicholaksen alle ja selvisi, koska ne zompiet ei huomannut sitä. Glenn haisi verelle ja eritteille joten ne missas sen silleen sopivasti.

Oikeestiko? Ihanaa <3
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Selvis. Mut Rick menettää käden... No Kattokaa Talking Dead siinä ne puhuu siitä.

Voi ei! Ei oo tekstiä!
Jeesus sentään koulu enkulla selvii jenkkilä tyyppien puheesta. Näin tosi fanina oon katsellut joka sunnuntai sarjaa jo muutaman vuoden.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos Glenn kuoli nyt, niin kuka mahtaa olla hänen sijastaan se poloinen, joka kuolee Neganin baseball mailan iskusta?

Glenn zombi

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos Glenn kuoli nyt, niin kuka mahtaa olla hänen sijastaan se poloinen, joka kuolee Neganin baseball mailan iskusta?

Miksi luulet että tätä tullaan.käyttämään kun sarjiksista on paljon muuta muutettu? Vauva elää, Kuvernööri ei raiskannut Michonnea jne....

Vierailija

Talking Deadissä ohjaaja oli ilmoittanut, että Glenn tullaan näkemään joissain osissa (Heh), tai siis takauma jaksoja tai zombina tai jotain muuta, mutta selville saadaan onko elossa ensiviikon puolentoista tunnin jaksossa. Todennäköisesti kuollut ja kivoja takautumia, muistoja ja zombi Glenn tullaan näkemään.
Rick leikkaa kätensä ja se tyttö joka lähti on Wolf oli kanssa Talking Deadin hauskoja arvauksia ja inside vitsejä.
Harmi ettei ihmiset viitsi katsoa jos textit puuttuu, ne on kuitenkin tehty jenkki ihmisille joiden koulutustaso on heikko ja siellä ei tykätä vaikeista sanoista.

Vierailija

Toivottavasti kuolee jokainen sarjan jäsen päätösjaksossa, niin huomataan miten järjettömän typerä koko sarja oli alun alkaenkin. Käsikirjoittajat muuttivat zombeja niin paljon, verrattuna alkuperäiseen sarjakuvaan. On se kumma kun eivät idiootit ole päässeet johonkin saareen. Bye bye zombit... ihmettelen tällaisten järjettömien ja sadistisien sarjojen suosiota. Kertoo pohjimmiltaan miten brutaaleja luontokappaleita me kaikki silti olemme. Toivottavasti seuraava laji on fiksumpi. Ja Game Of Paskassa ei ole enää myöskään mitään mieltä. Järkeä tapattaa päähahmoja...

Vierailija

En ikinä ymmärtänyt Glenin kaltaista risukäsivarsista vinosilmää. Miten vitussa tuollainen rimpula edes pysyi noin kauan hengissä ja sai vielä niin uskomattoman pantavan naisen. Hyi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat