Olisiko Hugh Lauriesta Bondiksi?Tai kuka teistä olisi paras 007?

Vierailija

No ok ehkä Hugh on jo vähän iäkäs tohon pestiin teidän mielestä mutta ei minun!Ehdotelkaa iltani iloksi kuka teistä olisi mies paikallaan seuraavaksi James Bondiksi.

Sivut

Kommentit (144)

Vierailija

Sam Heughan (Outlander-sarjasta) olisi upea Bond. Komea ja karismaattinen. Ehkä vähän nuorii, mutta ehtisipä näytellä useassa leffassa sitten ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hugh Laurie Bondina hahahahahaa :Dd Ehkä johonkin sketsiversioon.

No joo kieltämättä nyt muokin vähän hymyilyttää kun ajattelen asiaa tarkemmin;)Ap

Vierailija

No hänen pitäis treenata aika paljon ja muuttaa tyyliään jotenki vakavammaksi... Muuntaustumiskykyä jos löytyy. Jos House tulee koko ajan mieleen ni sit ei toimi.

Vierailija

Hugh Laurie toimii aina.

Ehdottaisin myös: Michael Fassbender, Zachary Quinto, Benedict Cumberbatch. Tuo eka sopisi parhaiten. Tai sitten joku tanskalais-, ruotsalais- tai norjalaisnäyttelijä. Vai onko pakko olla britti?

Ne, joista eniten tykkään on jo iäkkäämpiä, enkä niitä lisää tähän.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mads

Muuten hyvä, mutta on ollut jo pahiksena.

Olen ymmärtänyt, että Bondin pitäisi olla britti. Mieluiten skotti. Bondina on toki ollut yksi australialainenkin, mutta ei huikealla menestyksellä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vastaus on ilmiselvä: Ewan McGregor.

Se on tää!Miten mä en tätä keksinnyt!Ei hän nyt ihan mikään Hugh Laurie ole mutta kukapa olis!Ap

Vierailija

Toivottavasti ei valita ainakaan mitään parikymppistä kiiltokuvapoikaa. Pitää olla vähintään 35v., mieluiten vanhempikin. Daniel Craigin ikä on minusta juuri hyvä. Kokemus tuo karismaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat