Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi työkaveri ei koskaan syö kassamme.

Vierailija

Tulee aina ruokatauolla istumaan samaan pöytään meidän muiden kanssa, muttei syö mitään. Kahvitauoilla ei juo mitään. Työpaikan juhlissakaan ei syönyt eikä juonut mitään.

Meillä on erittäin edullinen työpaikkalounas. Hänellä ei kuitenkaan ole koskaan edes eväitä.

Kerran kysyimme, miten hän pysyy hengissä työpäivän ja että kai hän syö edes aamupalaa, niin vastasi ettei syö tai juo mitään ennen klo 18. illalla

Kuinenkin on selkeästi ylipainoinen. Yrittääkö tehdä meihin jonkun vaikutuksen syömättömyydellään ja luuleeko ettei me muut tajuta että vetää kotona läskiä ja sokeriherkkuja, limsaa tms :D

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Niin no... jos söisi salaatteja/keittoja nauraisit täällä että mitä järkeä syödä kevyesti töissä, jokainen näkee et kotona vetää vaikka mitä.
Jos söisi tukevammin nauraisit täällä et ylipainoinen voisi vähän miettiä mitä päivisin syö ku näkeehän kuka tahansa että kotona vielä syö sokeria.

Vierailija

Kuule  kun se työkaveri saa ihan vapaasti vaikka seistä käsillään ja laulaa Marseljeesia, eikä hänen tekemisensä tai tekemättä jättämisensä siltikään kuulu sinulle tai muillekaan pätkän vertaa.

Että alkaisiko jo riittää nämä läskiprovot?

Vierailija

Itse en syö ylimielisten mulkkujen kanssa, lisäksi kärsin ärtyvän suolen oireyhtymästä, kaikki syömiset on tarkkaa jos haluaa olla oireeton. Pitäkää kassanne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kuinenkin on selkeästi ylipainoinen. Yrittääkö tehdä meihin jonkun vaikutuksen syömättömyydellään ja luuleeko ettei me muut tajuta että vetää kotona läskiä ja sokeriherkkuja, limsaa tms :D

Luultavasti on pätkäpaastodieetillä. Sellainenkin on olemassa.

Vierailija

No jos haluaa esittää jotain "olen parempi kuin te muut" roolia? En muutakaan järkeä asiassa näe. Ja sitten kun pääsee yksin kotiin niin kauhoo jääkaapin tyhjäksi. Ei tuo ulkomuoto ole muuten selitettävissä.

Ap

Vierailija

Minäkin olen aina tehnyt noin, nuorena alipainoisena ja nyt vanhana ylipainoisena. Mulle ei maistu kovin aikaisin.

Aikoinaan töissä yritin väkisin syödä aamupalat ja lounaat ja voi että maistui puulle ja vatsakin sitten kurni kuitenkin koko ajan niin että hävetti.

Kun sitten luovuin siitä väkisin vetämisestä niin eipä kurninut enää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No jos haluaa esittää jotain "olen parempi kuin te muut" roolia? En muutakaan järkeä asiassa näe. Ja sitten kun pääsee yksin kotiin niin kauhoo jääkaapin tyhjäksi. Ei tuo ulkomuoto ole muuten selitettävissä.

Ulkomuoto on selitettävissä sillä, että on syönyt tähän asti ihan liikaa. Nyt jostakin lähtien on päättänyt yrittää laihduttaa ns. warrior- tai pätkäpaastoruokavaliolla. Anna hänen ihan rauhassa tehdä niin. On voinut aikaisemmin olla vielä lihavampi.

Mitäs sanoisit jos ei tulisi ruokalaan kanssanne lainkaan? Sitten vasta parempaa esittävä olisikin, eikös? Eli: Jos ei elä tasan kuten sinä, esittää sinua parempaa?

Hanki itsetunto itsellesi, ja anna muiden olla rauhassa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat