Miten päästä itseinhosta?!

Vierailija

Minua on aina kiusattu: tarhassa, koulussa, työelämässä ja kotona. Ja aina ulkonäöstä, pukeutumisesta ja ujosta luonteestani. Olen pieni rintainen, tukkijalkainen, näppylänaamainen ( johtuu hormoneista), pieni perseinen ja isolla pömppövatsalla varustettu. Inhoan itseäni! Välissä olen halunnut kuolla itseinhoni takia! Mieheni kehuu minua kauniiksi, mutta en voi uskoa häntä! Olen varma että hän etsii kokoajan kauniinpaa naista ja jättää minut sekä lapset. Elämä on jo todella vaikeaa ja ulos lähtö hankalaa, koska joka paikka on kauniita naisia täynnä! Jopa oma äitini ja mummini (96v), ovat kauniimpia kuin minä :( Auttakaa! Miten pääsen ajatuksistani eroon?!

Kommentit (7)

Vierailija

Taas näitä helvetin rasittavia akkoja, jotka inisee rumuuttaan VAIKKA TE OLETTE SAANEET JOPA MIEHEN!!!

Ja kyllä, olen katkera itse!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä helvetin rasittavia akkoja, jotka inisee rumuuttaan VAIKKA TE OLETTE SAANEET JOPA MIEHEN!!!

Ja kyllä, olen katkera itse!

Olen pahoillani että olen löytänyt miehen, tuskin se tossa kauaa pysyy :(

Vierailija

Hyvin samanlaisia kokemuksia. Ei siitä varmaan koskaan pääse eroon kokonaan, mutta sen voi unohtaa hetkeksi ja jopa oppia elämään sen kanssa jotenkin. Itselläni se itseinho tulee minua parempien ihmisten seurassa, mutta yleensä pysty olemaan itseni kanssa ihan ok väleissä nykyään. Se on vain ymmärettävä ja hyväksyttävä, että on ruma ja puutteellinen. Ainahan voi yrittää parantaa niitä puutteita, mutta ei se siitä välttämättä paremmaksi muutu.

Itse ajattelen aina niin, että jos jollain on jokin ongelma minun kanssani niin se on hänen henkilökohtainen kyyneleensä ja minulla on omani. Eikä sen toisenkaan elämä voi kovin hohdokasta olla jos pitää muita arvostella ja pilkata. Minusta tuntuu todella usein, että minusta puhutaan paljon pahaa selän takana ja se minua eniten harmittaa, koska jos puhuttaisiin päin naamaa ne mieltä painavat asiat niin minäkin voisin oppia jotain tai korjata väärinkäsityksiä.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ala kuntoilemaan ja pistä itsesi kuntoon. Olet tyytyväisempi itseesi, ja niin on miehesikin 

se ei auta mun rintoihin jne. Olen jo pienestä pitäen kuullut vanhempieni suustakin miten mussa on sitä ja tätä vikaa :(

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat