Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käräytin ystäväni miehelleen pettämisestä

Vierailija
26.10.2015 |

Ystävälläni oli sivusuhde ja kerroin prepaid numerosta hänen miehelleen, milloin ystäväni tapaa tämän suhteen toisen osapuolen perheen yhteisessä kodissa. Ystäväni jäi niin verekseltään kiinni kuin vain voi, eli ei mitään mahdollisuutta selittää asiaa ja nyt he ovat eroamassa.
Ystäväni on itkenyt minulle virhettään ja katuu aidosti ja haluaa perheensä takaisin, mutta mies ei anna anteeksi. Olen lohduttanut ystävääni, eikä hän tiedä, että ilmantaja olin minä, vaan hän epäilee toista ystävääni. Em pysty koskaan kertomaan tehostaminen ystävälleni, en vaikka hän menetti perheesä lisäksi ystävänkin. On huono omatunto, vaikka tiedän tehneeni oikein.

Kommentit (444)

Vierailija
181/444 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ystävääni koskaan käräyttäisi... Ette te mitään oikeita ystäviä ole. Olet tainnut olla kateellinen hänelle.

Vierailija
182/444 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisiin ei voi koskaan luottaa. Nainen on aina naiselle susi. Ei pettämisestä kannata kertoa ystävälle, koska nainen etsii aina tilaisuutta polkea ystäviään niin että tuntisi että itsellä menee paremmin. Naisten välinen ystävyys on aina jonkinlaista teeskentelyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/444 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moisen petturin ystävyyttä en kaipaisi.

Eikö aloittaja kuitenkin sanonut kuultevansa (ja tukevansa) ystävää erossa vaikka ei tälle ole tuominnutkaan pettämistä vaan ilmiantanut sen salaa. Vaikuttaa kyllä vähintääkin kummalliselta ystävyydeltä.

Vierailija
184/444 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ole kyse siitä että olisi huolissaan ystävän miehestä tai mistään moraalisista syistä, naiset nyt vaan nauttii selkään puukottamisesta. Se on naisten perusluonne.

Vierailija
185/444 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjämammat alapeukuttaa.

Haitaakse? Mä en lähtisi sen perusteella ainakaan ketään käräyttämään.

Vierailija
186/444 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa ole kyse siitä että olisi huolissaan ystävän miehestä tai mistään moraalisista syistä, naiset nyt vaan nauttii selkään puukottamisesta. Se on naisten perusluonne.

Huomaahan sen nyt tästäkin. Täällä on moni aivan orgastisessa mielentilassa pelkästään siitä ajatuksesta että pääsisi puukottamaan "ystäviään" selkään. Ei naisilla edes ole ystäviä samassa mielessä kuin miehillä. Toisiin naisiin pidetään yhteyttä juorujen toivossa.

Vierailija
187/444 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus rehellisesti hienostelematta sanonut hyvälle ystävälleni, että hän kertoo itse miehelleen pettämisestään tai minä kerron ja kertoihan se. Kyseessä 2 pienen lapsen äiti, jolla oikeasti ihana mies ja kävi säännöllisesti panemassa yhtä renttumiestä, koska ei kuulemma saanut niin hyvää seksiä parisuhteessa, mutta ei ikinä ottanut miehensä kanssa asiaa puheeksi, vaan toimi samaa ja halusi vain saada kaiken. Tovin kuuntelin tuota ininää ja valitusta, kun sitten napsahti ja sanoin ystävänä asiat niin kuin ne on. Ystävyytemme on säilynyt.

Vierailija
188/444 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen joskus rehellisesti hienostelematta sanonut hyvälle ystävälleni, että hän kertoo itse miehelleen pettämisestään tai minä kerron ja kertoihan se. Kyseessä 2 pienen lapsen äiti, jolla oikeasti ihana mies ja kävi säännöllisesti panemassa yhtä renttumiestä, koska ei kuulemma saanut niin hyvää seksiä parisuhteessa, mutta ei ikinä ottanut miehensä kanssa asiaa puheeksi, vaan toimi samaa ja halusi vain saada kaiken. Tovin kuuntelin tuota ininää ja valitusta, kun sitten napsahti ja sanoin ystävänä asiat niin kuin ne on. Ystävyytemme on säilynyt.

Ystäväsi vain odottelee tilaisuutta kostaa. Perus naisjuttuja. Nainen voi odottaa vaikka kymmenen vuotta että pääsee vetämään maton jalkojen alta. 

Vierailija
189/444 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tullut osalliseksi tähän pettämiskuvioon sillä hetkellä, kun pettäjä on hänelle tunnustanut. Tällöin ap:n on pitänyt valita, pettääkö ystävänsä luottamuksen vai osallistuuko asian salailuun mm. jättämällä kertomatta eli toimiiko moraalittomasti pettäjän miestä kohtaan. Pitää huomioida, että myös kertomatta jättäminen on harhaanjohtamista samalla tavalla kuin valehtelu. Merkittävän asian kertomatta jättäminen on salailua ja väärin miestä kohtaan.

Itse pidän aloittajan toimintaa oikeana. Miehellä on oikeus tietää, eikä pettäjällä ole oikeutta edellyttää että myös muut osallistuvat asian salailuun.

Ainoa moraalinen teko on siis kertoa ja koska usein viestinviejä saa paskaa niskaansa, on ymmärrettävää kertoa nimettömästi. Pitää muistaa, että ap ei ole omasta halustaan joutunut tähän ikävään välikäteen, vaan pettäjä on hänet siihen itsekkäästi asettanut kertomalla pettämisestä. Ap ei siis enää voi pitää huolta vain omista asioistaan kun pettäjä on tehnyt hänestä aktiivisen toimijan, joka joko aktiivisesti salailee olemalla kertomatta tai kertoo.

Vierailija
190/444 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on tullut osalliseksi tähän pettämiskuvioon sillä hetkellä, kun pettäjä on hänelle tunnustanut. Tällöin ap:n on pitänyt valita, pettääkö ystävänsä luottamuksen vai osallistuuko asian salailuun mm. jättämällä kertomatta eli toimiiko moraalittomasti pettäjän miestä kohtaan. Pitää huomioida, että myös kertomatta jättäminen on harhaanjohtamista samalla tavalla kuin valehtelu. Merkittävän asian kertomatta jättäminen on salailua ja väärin miestä kohtaan.

Itse pidän aloittajan toimintaa oikeana. Miehellä on oikeus tietää, eikä pettäjällä ole oikeutta edellyttää että myös muut osallistuvat asian salailuun.

Ainoa moraalinen teko on siis kertoa ja koska usein viestinviejä saa paskaa niskaansa, on ymmärrettävää kertoa nimettömästi. Pitää muistaa, että ap ei ole omasta halustaan joutunut tähän ikävään välikäteen, vaan pettäjä on hänet siihen itsekkäästi asettanut kertomalla pettämisestä. Ap ei siis enää voi pitää huolta vain omista asioistaan kun pettäjä on tehnyt hänestä aktiivisen toimijan, joka joko aktiivisesti salailee olemalla kertomatta tai kertoo.

Kertomatta jättäminen on harhaanjohtamista mutta sen voi tehdä jos kertomalla saa paskaa niskaansa?

Vierailija
191/444 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäjämammat alapeukuttaa.

Haitaakse? Mä en lähtisi sen perusteella ainakaan ketään käräyttämään.

Vai pitäisikö sittenkin käräyttää tän alapeukuttaja.

Vierailija
192/444 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te käräyttelijät päättelette, että petetty haluaa tietää. Jos minun mieheni lempii naapurin Pirkkoa, niin minä EN HALUA, että kukaan kyylä tulee siitä raportoimaan minulle. En usko, että olen ainoa, joka ajattelee näin. Joten pyydän ystävällisesti olla sekaantumatta minun elämääni. Kiitos.

Vierailija
193/444 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo niin paljon suominaisista, että tuo käräyttäminen on moraalisesti paheksutumpaa kuin itse pettäminen. No, ei tässä voi oikeasti moralisoida sillä kyllä meidän kaveriporukassa pannaan toista naista aina kun pystytään ja sitten vaihdetaan juttuja niistä kavereiden kanssa. Ei kävisi hyvin sille joka kielisi.

Vierailija
194/444 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te käräyttelijät päättelette, että petetty haluaa tietää. Jos minun mieheni lempii naapurin Pirkkoa, niin minä EN HALUA, että kukaan kyylä tulee siitä raportoimaan minulle. En usko, että olen ainoa, joka ajattelee näin. Joten pyydän ystävällisesti olla sekaantumatta minun elämääni. Kiitos.

Jos kerran pitää olla sekaantumatta toisten parisuhteisiin, voisivatko pettämistä harrastavat sitten pitää pettämisensä omana tietonaan? 

Vierailija
195/444 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo niin paljon suominaisista, että tuo käräyttäminen on moraalisesti paheksutumpaa kuin itse pettäminen. No, ei tässä voi oikeasti moralisoida sillä kyllä meidän kaveriporukassa pannaan toista naista aina kun pystytään ja sitten vaihdetaan juttuja niistä kavereiden kanssa. Ei kävisi hyvin sille joka kielisi.

Kiva kaveriporukka! O-o

Vierailija
196/444 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tiedät tehneesi oikein? Puutut toisten elämään ja valehtelet (jätät kertomatta).

En vaan ymmärrä moraalinvartijoita, kanna nyt edes sinä tekosi seuraukset ja kerro että sinä olet niin virheetön ihminen ja käräytit. 

Onko sinulla omaa elämää? vai haluatko kenties tämän miehen?

Vierailija
197/444 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on uskomattoman yleistä. Sanoisin, että melkein kannattaa kiinnittää erityistä huomiota kumppanin tekoihin ja menoihin. Nykyään salarakas löytyy useimmiten netistä, joten netin deittipalstoja kannattaa myös käydä vilkaisemassa varmuuden vuoksi. Oman paikkakunnan sopivan ikäiset ihmiset tulee aika nopeasti plärättyä läpi. Pettämissivustot Suomessa on listannut suosituimmat varatuille suunnatut seuranhakupalvelut. Aika moni on kuulemma löytänyt suosituilta sivustoilta myös oman kumppaninsa profiilin.

Vierailija
198/444 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan siis, ettei miehesi kerro esim. minulle, jotta voin huolehtia vain omista asioistani. Asiastahan tulee myös minun asiani, jos saan tietää siitä ja joudun osallistumaan sen salailuun.

Vierailija
199/444 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kaveriporukka! O-o

Rehellisesti sanottuna kyllä on. On mahtavaa tietää, että yksi porukka äijiä ei ikinä petä. Siinä on jotain mikä sitoo ihmiset yhteen kun on myös kokenut asioita, mistä ei ole välttämättä edes ylpeä, esimerkiksi bordellikeikka Thaikuissa, josta puolet 2 kaveria per 1 nainen ja puolet palaa jonkin taudin kanssa.

Siinä oli kuule palaveria suunnitellessa että miten saadaan hoidettua äijät kuntoon niin ettei niiden naiset saa tietää.

Vierailija
200/444 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen on uskomattoman yleistä. Sanoisin, että melkein kannattaa kiinnittää erityistä huomiota kumppanin tekoihin ja menoihin. Nykyään salarakas löytyy useimmiten netistä, joten netin deittipalstoja kannattaa myös käydä vilkaisemassa varmuuden vuoksi. Oman paikkakunnan sopivan ikäiset ihmiset tulee aika nopeasti plärättyä läpi. Pettämissivustot Suomessa on listannut suosituimmat varatuille suunnatut seuranhakupalvelut. Aika moni on kuulemma löytänyt suosituilta sivustoilta myös oman kumppaninsa profiilin.

Eikö ennemmin kannattaisi kiinnittä erityistä huomiota siihen kumppaniin, siihen mitä hän ajattelee tai tuntee?

Miksi kumppania kannattaa epäillä ja jos kannaattaa miksi kumppanin kanssa kannattaa pysyä jos häneen ei luota?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi