Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä johtuu että työhaastatteluun tullaan kuin mitkäkin tyrkyt?!

Vierailija
26.10.2015 |

On puettu paitaa että tissit loistaa, minihametta, mahdollisimman korkeaa korkoa jne?! Johtuuko siitä että on mies työnantajana ja kuvitellaan pääsevän reittä pitkin töihin?! Onneksi olen itse valitsemassa työntekijöitä mieheni kanssa, meille ei tuollaiset töihin pääse! Ehkä jonnekin muualle kyllä.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hakemuksiin tai cvhen yleensä nykyään liitetä kuva mukaan? Eikö sen perusteella olisi helppo karsia tyrkkyjä?

Vierailija
22/77 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö hakemuksiin tai cvhen yleensä nykyään liitetä kuva mukaan? Eikö sen perusteella olisi helppo karsia tyrkkyjä?

ei oo meille cv kukaan laittanut. Vaikka nykyään se onkin suositeltavaa! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alan voisi kuvitella vaikuttavan siihen, minkä hakijat uskovat olevan ns. oikeanlainen haastatteluasu.

Meillä myös tehdään siivouksia. Onko noi asusteet nykyään siivoojien käytössä?! Itse en edelleen ymmärrä. Ap

Vierailija
24/77 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit, että hakijoilla ei ole työkokemusta. Luultavasti he ovat vasta pyrkimässä työelämään, ja eivät ymmärrä asiallisen pukeutumisen merkitystä. Asiaa kyllä teroitetaan nuorille jo koulussa (ja varmasti useimmissa tapauksissa kotona), joten ihan penaalin terävimpiä kyniä nämä paljastavasti pukeutuvat tuskin ovat.

Vierailija
25/77 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
26/77 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voihan olla, että nuorilta ei vaan löydy vaatekaapista työelämään sopivia vaatteita, ennen kuin sinne pääsee ja alkaa saada palkkaa. Mun mielestä Gina Tricot ja Bikbokit on täynnä ihan kummallisia vaatteita. Nuoret ostaa niiyä ja kai ne ajattelee pukeutuvansa normaalia paremmin, kun laittaa muuta kuin farkut ja tennarit

Vierailija
27/77 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin olen huomannut että tissiä vilauttamalla sopivassa kohtaa saa paikan helpommin kuin liialla siveilyllä.

Vierailija
28/77 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä-Rajan taakse sukujuuria omaavat harrastavat tuota. Tissit ja perse peliin.

Vierailija
29/77 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin olen huomannut että tissiä vilauttamalla sopivassa kohtaa saa paikan helpommin kuin liialla siveilyllä.

no et ainakaan meiän firmasta! Noi lahkeen kautta saatavat työpaikat löytyy sellaisista paikoista, missä, no jaa enpä tiedäkään......

ap

Vierailija
30/77 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kuin ihmetellä, että minkähän alan haastattelu mahtaa olla kyseessä. Mitä tarkoitat "tyrkyllä"? Itse olen parikymppinen, ja voisin ihan hyvin laittaa työpaikkahaastatteluun korkkarit, olisin mielestäni tyylikäs. Sitä en tiedä, milloin tissit mielestäsi "loistaa". Minihametta en pukisi työhaastatteluun ikinä.

Vierailija
31/77 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi kuin ihmetellä, että minkähän alan haastattelu mahtaa olla kyseessä. Mitä tarkoitat "tyrkyllä"? Itse olen parikymppinen, ja voisin ihan hyvin laittaa työpaikkahaastatteluun korkkarit, olisin mielestäni tyylikäs. Sitä en tiedä, milloin tissit mielestäsi "loistaa". Minihametta en pukisi työhaastatteluun ikinä.

Silloin rinnat loistaa kun ne on tyrkyllä, eli näkyy paidan kauluksesta vihjailevasti kohotettuina.....

Vierailija
32/77 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne on kuvitelleet että "kotipalvelu" tarkoittaa jotain muuta kuin vanhusten hoitoa ja siivousta.

Vierailija
33/77 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he on työpaikka ilmotuksen perusteella saaneet väärän kuvan toimialasta/työn sisällöstä. Kiinnittäisin tarkemmin huomiota minkälaisen kuvan se antaa työstä.

Vierailija
34/77 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otatte haastatteluun ihmisiä, joilla ei ole työkokemusta ja jotka eivät lähetä cv:tä? Ei vaikuta kovin taitavalta rekrytoinnilta.

Vierailija
35/77 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi otatte haastatteluun ihmisiä, joilla ei ole työkokemusta ja jotka eivät lähetä cv:tä? Ei vaikuta kovin taitavalta rekrytoinnilta.

Ei joka duuniin tarvita erityistä kokemusta ja työn hakeminen voi tapahtua myös ilman cv:tä. On myös töitä, joihin ei ole ruuhkaksi saakka tulijoita ja silloin työnantaja löytää sopivimman tekijän jututtamalla muutaman työstä kiinnostuneen. Jos se on sinusta taitamatonta rekrytointia, niin olkoot, mutta joka yrityksessä ei todellakaan ole henkilöstöhallintoammattilaisia erikseen näitä hommia hoitamassa...

Vierailija
36/77 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin jäi kaihertamaan, mitä tarkoittaa, että tissit loistaa? Jotain fosforipaitoja, vai? Ja mitä ap tarkoittaa minihameella? Ehkä ap on jokun pohojanmaalaisen lestafirman pyörittäjän lapsentekijä, ja kaikki istuessa polven paljastava on miniä?

mulle opetettiin, että työhaastattelun mennään vaatteissa, jois itseä astetta ylempänä hierarkiassa olevat käyvät töissä. Ts. Haalarityöntekijåt menevät haastatteluun farkuissa, koska rakennusmestarit ja vastaavat ovat töissä farkuissa. Se rakennusmestari menee haastikseen pikkutakissa, koska keskitason pomo on pikkutakissa. Keskitason pomo menee haastikseen puku päällä koska isojohtaja on puku päällä ja isojohtaja voi sitten mennä taas Ihan missä sattuu, koska niissä ne hallituksen jäsenetkin kulkee.

Vierailija
37/77 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä he on työpaikka ilmotuksen perusteella saaneet väärän kuvan toimialasta/työn sisällöstä. Kiinnittäisin tarkemmin huomiota minkälaisen kuvan se antaa työstä.

minkä ihme kuvan voi antaa jos esim haetaan siivoojaa :o Ap 

Vierailija
38/77 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ystävä, joka näkee iskuyrityksiä ja tyrkkyjä ihan kaikkialla. Kun vieras nainen kysyy hänen mieheltään kadulla suuntaa, niin nainenhan on vain iskemässä. Liekkö tässä samasta vaivasta kyse?

Vierailija
39/77 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minkä ihme kuvan voi antaa jos esim haetaan siivoojaa :o Ap

Vaikea sanoa näkemättä ilmoitusta.

Vierailija
40/77 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ystävä, joka näkee iskuyrityksiä ja tyrkkyjä ihan kaikkialla. Kun vieras nainen kysyy hänen mieheltään kadulla suuntaa, niin nainenhan on vain iskemässä. Liekkö tässä samasta vaivasta kyse?

jaa, sitä sun pitää kysyä myös mun mieheltä, jota ei kiinnosta palkata mitään rooleissa siivoajia, me kun ei olla strippiklubilla.