Mistä johtuu että työhaastatteluun tullaan kuin mitkäkin tyrkyt?!

Vierailija

On puettu paitaa että tissit loistaa, minihametta, mahdollisimman korkeaa korkoa jne?! Johtuuko siitä että on mies työnantajana ja kuvitellaan pääsevän reittä pitkin töihin?! Onneksi olen itse valitsemassa työntekijöitä mieheni kanssa, meille ei tuollaiset töihin pääse! Ehkä jonnekin muualle kyllä.

Sivut

Kommentit (77)

Vierailija

En oo huomannut tollasta. Enempi leffoista tuttu stereotypia. Joillain naisilla toki "paremmat vaatteet" on yhtä kuin baarivaatteet.

Vierailija

En ole kyllä ikinä törmännyt moiseen. Olen itse avustanut erään yrityksen haastatteluissa (hakijat pääsääntöisesti 20-30-vuotiaita naisia) ja suurimmalla osalla on päällä esim. siistit farkut + kauluspaita tai farkut + pusero ja bleiseri.

Vierailija

Ilmeisesti yksityissektori, mutta mikä ala?

Kuulostaa tosiaan jonkinlaiselta väärinkäsitykseltä tai sitten työnhakijoita ohjeistetaan jotenkin erikoisella tavalla nykyisin...

Olisi kiinnostavaa kuulla ammatikseen työhaastatteluita tekevien kokemuksia tähän.

Vierailija

Meidän hakijat ovat valtaosin nuoria naisia, enkä ole kyllä törmännyt moiseen ilmiöön. Kaikki hakijat ovat aina pukeutuneet hyvin asiallisesti.

Vierailija

Ilmeisesti meille on näitä nyt sitten sattunut vaan jostain syystä useampi. Johtuuko siitä että mieheni on sina hyvin ystävällinen esim puhelimessa, joten kuvittelevat pääsevänsä noilla avuillansa töihin, kun ei ole edes työkokemusta. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti meille on näitä nyt sitten sattunut vaan jostain syystä useampi. Johtuuko siitä että mieheni on sina hyvin ystävällinen esim puhelimessa, joten kuvittelevat pääsevänsä noilla avuillansa töihin, kun ei ole edes työkokemusta. Ap

Aloitttajan väite pitää vaan aina osoittaa vääräksi ja siksi tulee aina auttamatta näitä, että en minä ainakaan ole tuollaiseen törmännyt.

Hakijat tuskin on mihinkään työpaikaan strerotyyppisesti vain tietynlaisia.

Vierailija

Kaverin mies oli tuollaista "saanut" haastatella, ei saanut paikkaa. Oisko siinä ajatus et kaikki avut käyttöön jos on vaikka kaks yhtä pätevää hakijaa mut toisella b- ja toisella dd...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kaverin mies oli tuollaista "saanut" haastatella, ei saanut paikkaa. Oisko siinä ajatus et kaikki avut käyttöön jos on vaikka kaks yhtä pätevää hakijaa mut toisella b- ja toisella dd...

meillä mies aina mulle nauraa et meillä ei onnistu munan kautta töihin pääsy :D Ap 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tosiaan jonkinlaiselta väärinkäsitykseltä tai sitten työnhakijoita ohjeistetaan jotenkin erikoisella tavalla nykyisin...

Olisi kiinnostavaa kuulla ammatikseen työhaastatteluita tekevien kokemuksia tähän.

Puhelinpalvelutyöntekijöihin keskittynyt henkilöstöyhtiö.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olette selkeästi valinneet väärät tyypit haastatteluun. Ei siinä sen kummempaa.

puhelimessa, s-postissa on vaikea nähdä ihmisen statusta ;) AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelinpalvelutyöntekijöihin keskittynyt henkilöstöyhtiö.

ap

menepäs muualle t oikea Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat