pojastani on tulossa tyttö!
Kohta 16 v poikani on toki punk henkinen, mutta mielestäni on ihmeellistä, että hän käyttää puuteria, kajaalia, ripsiväriä, ja laittaa kulmiaansa. Järkytyksekseni huomasin tänään, että hänellä oli mustaa huulipunaakin. Kaikki kaveritkin ovat tyttöjä, ja poika on hyvin tyttömäinen itsekin. Pitäisikö puhua pojan kanssa? Olen aika huolestunut tästä.
Kommentit (42)
Toi punk touhukin on aika typerää
Miksi annat lapsesi tehdä tuommoista!!! Aseta nyt jotain rajoja, vaikka poika on pian 16!
älä oo huolissas, toi tyyli kuuluu musiikkityyliin. ja sitä paitsi entä sitte jos ois homo vaikka tuskin on
Luulisin että punkkareilla gooteilla ja hevareilla on tuommoinen tapa meikata. Kyllä minunkin poikani tyttöjen kanssa tykkää olla, ei se tarkoita että siinä olisi mitään vikaa. Ja poikahan on jo kohta 16, joten älä hätiköi :)!
Opeta poikaasi karjahtelemaan miehekkäästi!
Siinä on aggressiiviista ,atavistista ,brutaalia maskuliinista voimaa ja harjoittelu siihen on hyvää terapiaa.
Samalla voit myös opettaa häntä kertomaan seurassa hyviä miehekkäitä panovitsejä ja kunnon panojuttuja.
Eiköhän se siitä...
Eiii vittu tää on tää :DDddd täski mä esiinnyn
Tä? Julle oks sul ollu mustaa huulipunaa?? :D iha vitu seksii
Vierailija kirjoitti:
Nuoruuden hössötyksiä. Tuskin tekee tuota enää 10 vuoden päästä. Ja vaikka tekisikin, niin ei se vaarallista ole.
Koska kaikkien pitää mennä opiskelemaan lakia ja kauppista ja mennä töihin puvussa ja salkussa vai mitä? Nauti elämästäsi keski-ikäisen valkoisen kuplassa. Menetkö tänäkin jouluna Espanjaan tai jopa Thaimaahan?
Vierailija kirjoitti:
No toi menee ehkä yli sen punk rajan. Kyllä se homo nyt vaan on. Oman pojan päässä koreilee irokeesi, ja tämä lakkaa kynsiään mustalla. Mutta muuten ihan mies hänestä näkyy.
Tiesitkö että sukupuoli-identiteetillä ei ole mitään tekemistä seksuaalisen suuntautumisen kanssa. Esim. Caitlyn Jenner on transnainen mutta silti edelleen tietääkseni tykkää naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vittu se on homo. Sun pitäis todellakin tehä asialle jotain.
Sinä olet homofoobikko. Mikset ole jo tehnyt asialle jotain?
Taisit ap. kysyä jotain samanlaista kysymystä täällä ihan hiljattain.
Melkein samanlainen huolestuminen oli siinäkin pojan 'tytöksi tulemisesta' kyseessä.
Usko nyt,jos se olisi niin helppoa ,että se vain jollain meikeillä ja vaatteilla onnistuisi niin mihin enää mitään sukupuolenkorjausprosesseja kalliine hengenvaarallisine leikkauksineen tarvittaisiinkaan ....
Pojastasi ei siis ole tulossa tyttöä.
Rauhoitu siis ja käy nyt jo nukkumaan sinäkin ,anna hänen elää omaa elämäänsäkin jo tuossa iässä.
No ehkä sinun pitäisi ensin ajatella että hmm, jos poika on punkkari, niin kaipa tuo kuuluu tyyliin. Ja vaikka hän olisikin "tyttö", haittaisiko se jotenkin?
Jos pojallasi on räikeän limeenvihreä ja piikikäs tukka, näin hänet tuossa pari päivää sitten. Kamalan näköinen. Olet epäonnistunut, ja sinun pitää vain sietää tämä. Voit yrittää puhua sosiaali työntekijöille. Naisellinen ja muutenkin köyhän näköinen poikalapsesi on hirveä. Kaiken kukkuraksi anarkistikin.
Sori mut mä löysin tän keskustelun jo. Jos oot tosissasi, että vihaat mua noin paljon, mikset oo sanonu MITÄÄN?? Mä yritän olla kiltti, ja arvosanat on alkanu kohoomaan, mut kuitenki kirjotat paskaa mun selän takana. Olisit vaan sanonu heti, ettet diggaa mun huulipunast. Sitäpaitsi, mä en ny give a fuck. Mä rakastan sitä naapurin poikaa. Ja sä et voi asialle mitään.
-poikasi Mitro.
Vittu se on homo. Sun pitäis todellakin tehä asialle jotain.