Mitä on kun näet pahaa unta ja heräät, mutta tuo uni tavallaan saa jatkoa ajatuksissasi, vaikka et niin halua?

Vierailija

Kävi aamulla niin. Todella inhottava uni ja todella inhottavia ajatuksia, joita en halunnut ajatella. Olin kuin jotenkin unen ja hereilläolon välimaastossa, vaikka olinkin noussut jo sängystä ja ns.herännyt. Aivan kun aivoissa olisi uni jatkunut vielä hetken verran ja koko ajan tiedostin tämän, että olen silti hereillä ja mitä teen, kuten keitin kahvia.

Asiasta niin älyttömän tekee unen inhottavuus. Phyi. :/

Tämä luultavammin liittyy uuteen lääkkeeseeni, jota myös mielialalääkkeenä käytetään. Lääke on minulla neuropatiaan ja aloitin sen vasta alle viikko sitten. Muuten sopinut moitteettomasti. Haittavaikutuksissa lukee (yleiset) vilkkaat unet, unihäiriöt ...

Kommentit (2)

Vierailija

Triptyl?

Ei siinä auta kuin järkellä itselleen, että se oli vain unta ja haihtuu ajtuksista päivän aikana. Voit ohjata ajatuksia muualle vaikka lukemalla jotakin, kuuntelemalla musiikkia, katsomalla leffan.

Vierailija

Minä sain aikoinaan hermovammaan lääkkeen ja pelkäsin öitä. Näin unia joissa pakenin niin maailmanloppua kuin raiskaajia.
Lopulta selvisi, että totuudessa minä touhusin ympäri huushollia yöt. Kun unessani pakkasin pakoa varten matkalaukkua niin aamulla pakattu laukku löytyi saunasta. Kertaalleen mies sai minut kiinni juuri kun olin autoa käynnistämässä.
Lääkkeen jätin pois ja kärsin mielummin kivuista...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat