Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En osaa erota!!!

Vierailija

Olen ollut 20v avoliitossa ihmisen kanssa jota en ehkä koskaan ole tuntenut kunnolla. Seksiä meillä oli viimeeksi 5v sitten. Ei varmaan tarvitse mainita, että olen onneton :(

Ongelma on se, että en osaa erota. Tiedän että kukaan ei voi hyvin ja heijastuu jo lapsiin. Tämä on ensimmäinen pitkä ja näköjään paskin suhteeni. En halua olla tässä.

Tuntuu kuin mun ympärillä olis helvetin toukat ketjut ja lukon avain heitetty järveen. Yrutän riehtoa itseni irti ja huutaa pahan olon pois.

Mitä teen?.

Kommentit (10)

Vierailija

Mitkä ne ketjut oikeasti on? Lapset? Raha? Mukavuuden halu? Pelko olla yksin? Selvitä se, puhu jonkun kanssa ja lähde!

Vierailija

Et saa uutta jättämättä vanhaa. Pätee mihin tahansa päätökseen elämässä. Vaatii rohkeutta hypätä tuntemattomaan, mutta kohdallasi voisi olettaa sen kannattavan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ne ketjut oikeasti on? Lapset? Raha? Mukavuuden halu? Pelko olla yksin? Selvitä se, puhu jonkun kanssa ja lähde!

Ei mikään noista, varmaan sääli miestä kohtaan. Asunto on mun nimissä, hän on työtön..mutta varmaan pääsisi kaverilleen ennenku saa asunnon.ap

Vierailija

Ehkä eniten mietin miten saan mun vuorotyöt sovitettua. Lapset on 11&15- pärjäisivätkö he jos olisin esim. Yövuorossa. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ehkä eniten mietin miten saan mun vuorotyöt sovitettua. Lapset on 11&15- pärjäisivätkö he jos olisin esim. Yövuorossa. Ap

Pärjäisivät.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pärjäisivät.

Mä ehkä pelkään tässä sitä, että jos sanon haluavani eron..mies ei ota sitä tosissaan. Vaan edelleenkin ilmestyy iktaisin paikalle. No sitten varmaan vaihdetaan lukot? Tai mennään tilanne kerrallaan?

Miksi olen sietänyt miestä joka päivät makaa sohvalla ja katsoo telkkaria. Ei tee kotihommia. Helvetti.ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään noista, varmaan sääli miestä kohtaan. Asunto on mun nimissä, hän on työtön..mutta varmaan pääsisi kaverilleen ennenku saa asunnon.ap

Kyllä eron voi hoitaa niin, että siinä ei tarvitse kenenkään lähteä kavereiden nurkkiin pyörimään.

Jos tilanteenne on ollut huono jo pitkään, niin mikä yhtäkkinen kiire sinulla on sitä miestä ulos heittää?

Vierailija

Omien sanojesi mukaan et voi erota, koska säälit miestäsi. Kuitenkin puhut lukkojen vaihtamisesta yms.

Ihme sekoilua.

Vierailija

Onko sulla turvaverkkoa lasten perään katsomisen suhteen? Luuletko ettei mies ota lapsia yöksi? Millaisia lapset ovat? Eli jäävätkö hyvillä mielin nukkumaan, kun lähdet töihin. 20 vuotta on pitkä aika ja varmasti henkisesti raskas erota, mutta käytännössä ero on "helppo." Sulla on jo noin isot lapset, olet avoliitossa jossa asunto sun nimissä. Kerrot miehellä, että haluat eron, annat aikarajan jolloin hänen pitää olla muuttanut. Laitat omat arvokkaat tavarat johonkin kaverille, koska eron hetkellä ei ihmisistä tiedä miten toimivat. Tässä kohtaa ero on jo lastenkin kannalta hyvä asia. Nyt nainen toimeksi!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla turvaverkkoa lasten perään katsomisen suhteen? Luuletko ettei mies ota lapsia yöksi? Millaisia lapset ovat? Eli jäävätkö hyvillä mielin nukkumaan, kun lähdet töihin. 20 vuotta on pitkä aika ja varmasti henkisesti raskas erota, mutta käytännössä ero on "helppo." Sulla on jo noin isot lapset, olet avoliitossa jossa asunto sun nimissä. Kerrot miehellä, että haluat eron, annat aikarajan jolloin hänen pitää olla muuttanut. Laitat omat arvokkaat tavarat johonkin kaverille, koska eron hetkellä ei ihmisistä tiedä miten toimivat. Tässä kohtaa ero on jo lastenkin kannalta hyvä asia. Nyt nainen toimeksi!

On mulla naapureita ja ystäviä. Ihan hyvin ne jää..ei se ota niitä yöksi sen tiedän. Onneks ei oo arvokasta :).. ja aina vaan aattelen että en kerro tänään kun kerron guomenna ja "ai niin huomenna oli se"..oikeaa hetkeä ei tule jos itse niin ajattelee. Ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat