Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asioita, jotka herättävät muissa vahvoja tunnereaktioita, mutta ovat sinulle yhtä tyhjän kanssa

Vierailija
25.10.2015 |

Vain Elämää

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä urheilusta, enkä tosi-tv:stä. Eläimet on yksi hailee minulle, kunhan nyt saavat kivuttoman ja arvokkaan kohtelun elämänsä aikana (juu ei toteudu, mutta en ota tästä stressiä). Tasa-arvoinen avioliittolakikaan ei herätä mitään tunteita, allekirjoitin kyllä kansalaisaloitteen sen puolesta koska en keksi argumentteja sitä vastaankaan. Muiden abortit eivät ole minulta pois, mutta sitten voisin älähtää jos Suomessa todella alettaisiin aborttioikeutta rajoittaa. 

Tuntemattomien ihmisten kuolemat eivät hetkauta, mutta lastensurmat kyllä jossain määrin. Pyrin olemaan lukematta liikaa näistä sitten. Katastrofeista vain tsunami vuonna 2005 hetkautti, mutta siihen liittyykin oma henkilökohtainen pelkoni. 

Muuten olen kyllä melkoisen zen. 

Vierailija
22/42 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhyys, työttömyys, yhteiskunnan tukien varassa eläminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun toisen ihmisen ylipaino tuntuu herättävän suurta tarvetta päästä haukkumaan ja arvostelemaan. Täältäkin on saanut lukea kuinka ällöttäviä ja inhottavia ylipainoiset ovat, kuinka heidän näkemisensä jo herättää suurta inhoa ja niin edelleen. Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa jonkun toisen ihmisen ylipaino, enkä kiinnitä asiaan koskaan mitään huomiota. Ei minulla ole tarvetta siihen, musta jokainen saa olla sellainen kuin on ja heillä on oikeus viihtyä omassa kehossaan. Se ei ole multa mitenkään pois. Yllättävän monet kokee sen olevan, enkä käsitä mistä se niin suuri viha kumpuaa.

Vierailija
24/42 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kuolemat. Aina jos jossain on mainittu vaikka "onnettomuudessa kuoli 10, joista kolme lapsia", ajattelen vaistoimaisesti ensin "huh, hyvä että sentään kolme oli lapsia". Eli tapahtumat tuntuu sitä vähemmän järkyttäviltä, mitä vähemmän niissä kuolee aikuisia. Ilmeisesti useimmilla on toisinpäin. Jotenkin vaan se lapsi on vasta "tyhjä taulu", jota ei jää kaipaamaan kuin ehkä oma perhe, kun taas aikuisella on yleensä paljon enemmän läheisiä, ja hän on usein vastuussa muistakin. Aikuisen kuolemasta kärsii siis paljon useampi kuin lapsen, ja siksi se tuntuu ajatuksena pahemmalta.

Vierailija
25/42 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Toisten ihmisten kauppaostokset marketeissa

- Toisten ihmisten pukeutumistyyli

- Toisten ihmisten läskit tai luut

- Toisten ihmisten hiustyyli

Nämä asiat tuntuvat ainakin palstalaisille olevan sydäntä lähellä, minua ei vähempää voisi kiinnostaa.

Ylipäänsä en liikkuessani kiinnitä mitään erityistä huomiota toisten tekemiseen ja ulkonäköön. Paitsi ehkä nähdessäni poikkeuksellisen kauniin ja tyylikkään ihmisen. Tai jos käytös on jotenkin törkeää. 

Vierailija
26/42 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuraskauden keskenmeno

Vierailija
27/42 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuninkaallisten lisääntyminen

Vierailija
28/42 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnot. Eivät kiinnosta millään tavoin.

Vierailija
29/42 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakolaiset. Ei kosketa minua mitenkään, eikä kiinnosta vähääkään.

Vierailija
30/42 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musliminaisten huivin käyttö. Minulle muiden pukeutuminen on yhdentekevää.

Vierailija
31/42 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten kuolemat. Aina jos jossain on mainittu vaikka "onnettomuudessa kuoli 10, joista kolme lapsia", ajattelen vaistoimaisesti ensin "huh, hyvä että sentään kolme oli lapsia". Eli tapahtumat tuntuu sitä vähemmän järkyttäviltä, mitä vähemmän niissä kuolee aikuisia. Ilmeisesti useimmilla on toisinpäin. Jotenkin vaan se lapsi on vasta "tyhjä taulu", jota ei jää kaipaamaan kuin ehkä oma perhe, kun taas aikuisella on yleensä paljon enemmän läheisiä, ja hän on usein vastuussa muistakin. Aikuisen kuolemasta kärsii siis paljon useampi kuin lapsen, ja siksi se tuntuu ajatuksena pahemmalta.

Olen täysin samaa mieltä.

Vierailija
32/42 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku nainen vouhkaa, että mies on pettänyt tai jättänyt. Ihan tavallista ollut maailman sivu.

Vierailija
33/42 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakolaiset, ihmisten ihonväri tai vaikkapa juuri muslimien huivi. Muslimit ylipäätään. Taitaapi olla maailman isoin uskonto, samalla lailla sinne mahtuu hulluja kuin kristinuskoon.

Se, että jollain on joku mielisairaus. Että joku käyttää huumeita. Että jollain menee huonosti. Ei kiinnosta jeesustella asioita, jotka voisi käydä itelleenkin jos olisi saanut eri kortit elämässä. 

Koulukiusaus ja ylipäätään valinta olla kusipää herättääkin jo sitten ihan erilaisia tuntemuksia...

Vierailija
34/42 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pääseekö homot naimisiin ei kiinnosta mua mitenkään, se että siitä tehdään maailman suurin ongelma!vaikka ongelmia riittää, niin ärsyttää.

Vierailija
35/42 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet näistä vastauksista on tosi surullisia ja osoittaa kyllä mihin tää maailma on menossa. :/

Vierailija
36/42 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama että Suomi kuului 800 vuotta Ruotsiin. Heikot kansat jää aina vahvojen alle.

Kyllä, olen suomenruotsalainen

Vierailija
37/42 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- laittaako vaatteen komeroon vai heittääkö lähimmälle tasolle

- onko tavarat pinossa vai vinossa

Vierailija
38/42 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiys/raskaus/abortti/keskenmeno. Lapset ja heihin kohdistuneet onnettomuudet, kuten lapsi hukkui paikassa x. En ole lastenvihaaja, mutta miksi minua pitäisi kiinnostaa tuntemattomille tapahtuvat asiat joita on tapahtunut maailman alusta asti.

Vierailija
39/42 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muitten maiden sodat. Ei voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
40/42 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin. Ruotsin kuninkaalliset, tai kuninkaalliset ylipäätään. Sisäsiittoinen porukka toikkaroi sinne tänne ja vilkuttaa ihmisille. Tosi kiinnostavaa... 

Blogit ja nobody-ihmiset. Siis Nanna Karalahti on tunnettu siitä, että meni naimisiin Jere Karalahden kanssa. Ei vittu kiinnosta pätkääkään sen ihmisen elämä. Lisäksi en tajua miten ne ei itse häpeä sitä omaa elämättömyyttään.

Ja juu, abortti. Lasten ja muiden kuolemat kyllä tuntuu pahalta, mutta solumöykyn hajottaminen ei.