Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asioita, jotka herättävät muissa vahvoja tunnereaktioita, mutta ovat sinulle yhtä tyhjän kanssa

Vierailija
25.10.2015 |

Vain Elämää

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaudenkeskeytys.

Vierailija
2/42 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattomia ihmisiä kohdanneet onnettomuudet, kuten kuolonkolarit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv-sarjat yleensäkin

Vierailija
4/42 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Katastrofit jossain toisella puolella maailmaan jos ei ole edes suomalaisia osallisena.

-tappiot urheilussa (kun ei kiinnosta joku jääkiekko tms.)

-kihlautuminen kun on jo oltu monta vuotta yhdessä ja lapsiakin on, eikä naimisiin välttämättä aiotakaan mennä 

Vierailija
5/42 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, miten päin wc-paperirulla laitetaan telineeseen. Minulle ihan sama ja en edes muista, miten sen itse laitan. Varmaankin niin päin, kuin kulloinkin sattuu menemään. En tajua, jos tällaisista asioista pitää tosissaan nipottaa. Kukin voi omalla wc-käynnillään kääntää sen niin päin kuin tahtoo. Ai niin, wc-pöntön rengastakaan ei ole vaikea laskea itse alas, jos joku on sen sattunut ylös jättämään.

Vierailija
6/42 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvoinen avioliitto

Vierailija
7/42 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi hiiri tai rotta

Vierailija
8/42 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattoman ihmisen kuolema

Vierailija
9/42 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maahanmuutto

Vierailija
10/42 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v + 1v

Vierailija
11/42 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% TV-ohjelmista, kaikki äitiyteen liittyvä, kaikki urheiluun liittyvä, kaikki eläimiin liittyvä... 

Vierailija
12/42 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilukisat ja Suomen tai jonkin tietyn joukkueen menestyminen. TV-sarjat jo joku mainitsi, en jaksa katsoa paskaa kuten Vain elämää, Tanssii tähtien kanssa, Putous tms. joita saattaa katsoa miljoona ihmistä ja puhua niistä päiväkausia jälkeenpäin.

Vierailija
13/42 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukuppi ja bile-dani

Vierailija
14/42 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kohut ja juorut julkkiksista, mukaan lukien poliitikoista. Aina sieltä takaa paljastuu joku hyvin vähäpätöinen yksi lause josta on vain tahallaan ruvettu vääristelemään, vetämään vääriä johtopäätöksiä ja muotoilemaan houkuttelevia klikkiotsikoita, jotka johtavat vielä suurempiin väärinkäsityksiin.

Vierailija
15/42 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvat, pikkulapset, isommatkin lapset

Vierailija
16/42 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain elämää, abortti. Sanni, PMMP, Ruotsin kuninkaalliset.

17/42 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä oikein tiedä mitkä asiat nyt aiheuttavat vahvoja tunnereaktioita kellekin, ihmiset on erilaisia. Eikä mulle tule esimerkiksi tällä palstalla mistään mitään tunnereaktioita, ja harvoin mistään telkkariohjelmastakaan vaikka nyt saattaa silmäkulma kostua, enkä jaksa niistä ohjelmista jauhaa mitenkään loputtomiin, saatan kommentoida jotain joskus aikani kuluksi.

Lapset yleisesti ei aiheuta mitään, tietysti omat aiheuttaa rakkautta ja vaikka mitä. Ja kyllä tulee paha olo jos jollekin lapselle on käynyt jotain, mutta ei se nyt ole mikään vahva tunnereaktio. 

No uskonto ei ainakaan, just huvittelin faces yhden tutun seinälle kirjoittaneet uskiksen kanssa väittelemällä uskonnosta, se taisi melkeen hikeentyä, sen verran paljon tuli raamatunsiteerauksia.

Mä taidan olla niin viilipyttymäinen pohjalainen että en mä näytä mitään vahvoja tunnereaktioita. Joskus pms aikaan tuntuu että jostain pikkuasiasta nousee kuuma aalto. Toista se oli silloin kun söin pillereitä, joka helvetin päivä kauheita raivokohtauksia ja iltaisin itkin itseni uneen, elämä oli kauheeta ja mies suoraan helvetistä, epätoivo oli kova. Kun lopetin pillerit, ei mies parantunut yhtään, sama juoppo, mutta mun voimakkaat tunnereaktiot loppui kuin seinään, onneksi pääsi miehestäkin eroon.

Vierailija
18/42 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolonkolarit tai muut onnettomuudet, jotka on tapahtunut täysin tuntemattomille ihmisille, oli sitten uhrina aikuinen tai lapsi.

Vierailija
19/42 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskaukset. En ymmärrä, että seksiä haluavia demonisoidaan maailman saastaksi.

Vierailija
20/42 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogit ja BB, miten joidenkin nobodyjen elämä voi kiinnostaa?