Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kissani vihjailee minun lihoneen liikaa? Mitä tekisit tässä tilanteessa?

Vierailija

Ok. Monessa suhteessa pääsee käymään sillattii et vähän painoa pääsee tulemaa.

Kissa ei kai sit arvosta yhtää.

Viimeksi tänään istuin rauhassa sohvalla lukemassa lehteä, kun Mjau-Stalin hiippaili luokseni ja ryhtyi painelemaan mun vatsamakkaraani. Jatkoi sitä pitkään, tökkien läskiä kynsillään määrätietoisesti. Samalla piti ihme ääntä, kuin murinaa?

Lopulta heittäytyi dramaattisesti kyljelleen viereen, ikään kuin kertoen että oon menetetty tapaus kun läski ei litisty. Huokaisikin kovaan ääneen

Täytyy varmaan jatkossa varmistaa, ettei kissa enää kato telkkarista mitään Jutta Kusttvasberkkii tai Mentulaa

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä joudun syödä salaa suklaan ja muut herkut. Muuten kissa tulee tökkimään mun mahamakkaroita.

Täytyy varmaan siirtyä samaan :( Ikävää kun pitää omassa kodissaan pakoilla njaursistin katsetta

Vierailija

kun käyn sohvalle makaamaan niin minunkin kissa hyökkää heti päälleni puristelemaan että onkos tullut ylimääräistä. ihmettelin alkuuni mutta sitten aloin hypistellä kissaa vyötäröltä siinä samalla ja hän tyytyi vetäytymään rullalle reisieni päälle kuorsaamaan. taisi huomata ettei hänkään niin hoikka ole vaikka venyvä onkin.

Vierailija

Mua on auttanut takaisinhyökkäys. Naljailen kissan läskeistä ja avoimesti haukun kauheaksi plösöksi. En kyllä oo varma meneekö viesti kokonaan läpi, kun kissa vaan istuu tanakasti paikallaan ja katselee mua makuuhuonekatseellaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Syö se kissa. Ennen tuollaisista kissoista tehtiin kissanravamargariinia.

ennen vanhaan kissat söi ihmistenkin läskit.

Vierailija

verorahoin vois perustaa yhdistyksen Narsistikissojen uhrien tuki. Kyllä tää alkaa syömään isämmaamme taloutta kun tollatavalla tehdään ihmisitä työkyvyttömiä iskemällä reikiä ihraan

Vierailija

Tee av:lle aloitus "Moi, olen hirvee läski, kysykää mitä haluatte" ja saat monipuolisia neuvoja ja apua täältä. Sua jaksetaan ruotia monta päivää, mutta ainoastaan huolestuneina sinun hyvinvoinnistasi ja ennen kaikkea veroeuroista, jotka ohjautuvat vain ja ainoastaan sinun sairauksiesi hoitoon.

Maahanmuuttoon annettiin juuri n. 100miljoonaa euroa, taas. Käännytyksiä n. 70%, jep jep, hyvin menee.

Vierailija

Kaksi kissaani yrittävät auttaa minua kaikin tavoin laihdutusprojektissani. Toinen veti tänään lautaseltani pihvin lattialle ja toinen oli lauantaina sitä mieltä, että nämä juustonaksut ovat hänen. Harmi kun suklaa ei maistu niille, se on mun suurin heikkous...

Vierailija

Nämä kissajutut on aina niin pyllystä ja tosi syvältä. Olevinaan niiiiiiiiiin hauskoja että! Ap, käske sitä sun kissankantturaa syömään sun läskit! Nam nam...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nämä kissajutut on aina niin pyllystä ja tosi syvältä. Olevinaan niiiiiiiiiin hauskoja että! Ap, käske sitä sun kissankantturaa syömään sun läskit! Nam nam...

Miks pitäis olla hauskoja? Onko sun mielestä kivaa jos joku vihjailee sun lihoneen?

Vierailija

Mun kissa herättää aina aamulla leipomalla mun vararengasta. Kun tönäisen kauemmas, katsoo syyttävästi. Kun suihkun jälkeen kuljen alasti, se kakoo muka karvapalloja mutta selvästi yrittää viestittää että olen kuvottava näky alastomana. Ostin uuden neuletunikan Zizzistä ja kissa oli raapinut sitä ja raahannut sen päälle mun jumppahousut. Ei kovin hienovaraista viestintää.

Vierailija

Kissat nyt ei oo ikinä tyytyväisiä.Vaikka laihduttaisit niin sun kissaa vituttas silti.Ne tykkää mököttää ja katsoa halveksuvasti.Ei auta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat