Juhlitteko / vietättekö jotenkin Halloweeniä?

Vierailija

Lapset kysyi, miten meillä aiotaan juhlia, ja olin vähän huuli pyöreänä. Tähän asti lapset ovat juhlineet koulussa/kerhossa sen minkä ovat juhlineet, eikä meillä kotona ole vietetty mitenkään. Miten te muut juhlitte, vai juhlitteko? 

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Jenkeiltä imettyä halloweenia ei juhlita sitten mitenkään. Pyhäinpäivää kyllä vietetään sen verran, että käydään haudoilla.

Vierailija

Ei halloweeni sovi Suomeen, täälä on tarpeeksi synkkää muutenki, ja pääsiäisen rullitus on paljo kivempi. Haudalle viedään kynttilät, siinä se.

Vierailija

No itse en varsinaisesti juhli mutta muksuja varten ostettiin halloweenkoristeita, huomenna myös koverretaan pari kurpitsaa. Tietysti lapsilla on myös naamiaisasut. Meinaavat katsoa myös pari teemaan sopivaa leffaa herkkuja syöden (haluavat kuulemma jotain pelottavaa syömistä eli vissiin pitää vähän googletella).

Vierailija

Itse aion ostaa kurpitsan, kaivertaa sen ja tehdän sisuksesta keittoa ja paahtaa siemenet. Muuten ei varmaan tule halloweenia "juhlittua".

Helpoimmalla varmaan pääsette, jos valmistatte sopivaa ruokaa. Eli just vaikka kurpitsaa (keittoa, piirasta...) ja jotain halloween-aiheisia muffinsseja tai jotain. Katsokaa vaikka jotakin koko perheen kauhuleffaa. Meikatkaa itsenne hirviöiksi. Pääasia, että on hauskaa, se halloween on ihan toissijainen juttu :)

Vierailija

Mä olin ensin et en juhlista muuten kun et panostan ruokaan.. mutta tänään kauppareissulla poika näki nää halloweenhärpäkkeet ja pyysi et ostetaan ja mä olin ensin et ei osteta mut kun mä näin miten toinen piilotteli kyynelsilmiään, niin pakkohan mun oli nyt repästä :D

Kurpitsoista lähtien lähti juttuja mukaan ja voitte uskoo et onko täällä yks pikkumies aika tohkeissaan oottamassa halloweenii.. ;)

Vierailija

Halloween on lempijuhlani, juhlittiin sitä 15 vuotta sitten kavereiden kanssa.
Nyt juhlin vähän eri tavalla perheen kanssa... =)
Leivon suklaapohjaisen vihreäksi värjätyn minttujuustokakun, koristelen valkosuklaahaamuilla ja suklaalepakoilla. Teen vielä kääretortun sitruunatäytteellä, oranssilla frostingilla ja tökin siihen pikkuhaamuja, suklaalla silmät ja suut vaahtokarkkeihin, ja karkit suklaakeksitikuilla kiinni kääretorttuun =)
Haluaisin tehdä vaikka mitä, mutta aika ei riitä =(
Täytyisi ehtiä ompelemaan lepakkopaitaa lapsellekin...

Vierailija

Viime viikonloppuna jo kaiversin ison kurpitsan ja tein siitä kakkua ja piirakkaa. Tänään ostin tarvikkeita tälle viikonlopulle, kun muutama lapsuudenkaveri tulee kylään. Ajattelin leipoa ainakin red velvet cupcakeja ja jotain muutakin. Minimaaliset koristukset, musta kertakäyttöinen pöytäliina, oranssimustaa serpentiiniä ja kynttilät samaa sävyä. Toinen pienempi kurpitsa odottaisi vielä kaivertajaansa... En malta odottaa että tuo 2-vuotias kasvaa sen verran isommaksi että ymmärtää enemmän juhlien päälle. Niin innolla olisin jo väsäämässä kaikkea kivaa lapseille sopivaa halloweenjuttua mutta nyt mennään vielä aikuisemmalla linjalla :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat