muita jotka eivät pysty käyttämään tamponia tai kuukuppia?

Vierailija

Itsellä tamponi ja kuukuppi molemmat tuntuvat emättimessa vaikka olisivatkin oikein laitettu. Lisäki laittaminen sattuu jonkin verran. Siteitä siis käytän, nykyään kestositeitä. Ärsyttää vaan etenkin tuon kuukuppi-ihmisten painostus saada muut käyttämään sitä, kaikille se ei vain sovi.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

en pysty. yritin tappoonia jäi jumiin, sattu perkeleesti itkin ja menin suihkun alle repimään, naru katkes....
sain kaivettua pois enkä sen jälkeen enää yrittänyt olin joku 15 ja kokeilin äitini ihan liian isoja.

Vierailija

Ei mullekaan sovi. Eikä mua häiritse siteiden käyttö niin en käsitä miks pitäis takkuilla tampponin tai kuukupin kans. Rahat meni hukkaan kuukupin kans.

Vierailija

Mä tunnen kanssa molemmat koko ajan, vaikka kuinka olis oikein laitettu. Tamponi on hyvinkin kivulias. Kuukuppi paitsi tuntuu paikoillaan ollessa, niin sattuu mehevästi pois otettaessa: mulla on hyvin niukat kuukautiset, aina. Käytän siis siteitä. Niin, ja myös mua ärsyttää kuukuppifasismi.

Vierailija

Miksi miehellä aina pitää olla kesäkurpitsan kokoinen "ihanan iso" mulkku, vaikka joku pikkunen tamponikin on mahdoton käyttää?

Vierailija

Minulla sama juttu, vaikka olen synnyttänytkin ja aivan varmasti laitoin tamponin ohjeen mukaan. Olen siis kokeillut tamponia muutaman kerran, mutta kun se vain joka kerta tuntui, ei kipuna mutta ylimääräisenä esineenä kehon sisällä, päätin pitäytyä siteissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehellä aina pitää olla kesäkurpitsan kokoinen "ihanan iso" mulkku, vaikka joku pikkunen tamponikin on mahdoton käyttää?

Koska kun miehen kanssa harrastetaan seksiä, pitää naisen olla kiihottunut ennen aktia, tamponin kanssa se ei onnistu. Eikä suurin osa naisista haluaa mitään jättipenistä vaan ihan normaalin kokoisen peniksen, joka ei satu, mutta tuntuu hyvältä.

Vierailija

Kuulostaa kyllä joltain gynekologiselta vaivalta, jos jo pikkusormen kokoisten pienimpienkin tampponien sisälle laittaminen tuntuu ikävältä. Et siis varmaankaan pysty myöskään harrastamaan seksiä ilman tuntemuksia? Kannattaa käydä tarkastuttamassa, ettei ole tulehdusta tai jotain muuta ongelmaa.

Vain ensimmäinen kolmannes emättimen pituudesta tuntee, joten kuukuppi ja tamppooni tulee viedä tosi syvälle. Itse muistan joutuneeni teininä harjoittelemaan sitä ensin tutkiskelemalla sormin ja sitten mitä erikoisemmissa kyykistely ja pyllistely asennoissa opin pikkuhiljaa laittamaan ensin tamponin paikalleen ja myöhemmin siirryin käyttämään kuukuppia.

Vierailija

Synnytyksissä tulleet laskeumat haittaavat tamponin käyttöä. Menee hyvin sisään eikä satu, mutta jää jotenkin hassusti vinoon ja veri virtaa tamponista ohi. Ihan turha kapistus siis. Näin siis minulla. Kuukuppia en ole edes kokeillut.

CH

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kyllä joltain gynekologiselta vaivalta, jos jo pikkusormen kokoisten pienimpienkin tampponien sisälle laittaminen tuntuu ikävältä. Et siis varmaankaan pysty myöskään harrastamaan seksiä ilman tuntemuksia? Kannattaa käydä tarkastuttamassa, ettei ole tulehdusta tai jotain muuta ongelmaa.

Vain ensimmäinen kolmannes emättimen pituudesta tuntee, joten kuukuppi ja tamppooni tulee viedä tosi syvälle. Itse muistan joutuneeni teininä harjoittelemaan sitä ensin tutkiskelemalla sormin ja sitten mitä erikoisemmissa kyykistely ja pyllistely asennoissa opin pikkuhiljaa laittamaan ensin tamponin paikalleen ja myöhemmin siirryin käyttämään kuukuppia.

Kuukuppifasisti!

Jos sinulla ei tunnu tamponi tai kuppi, niin ei siis kellään muullakaan, niinkö? Olen 46 -vuotias kahden teini-ikäisen lapsen äiti. Nautin suunnattomasti seksistä ja leluista ym., tosin en isoista. Ja harrastan seksiä paljon ja usein. Silti en ole koskaan voinut käyttää tamponia , koska se TUNTUU kammottavalta, koko ajan. Ja sen poisottaminen tuntuu siltä kuin revittäisiin limakalvot pihalle. Ja ihan normivuodotkin on. Että kaikki ei vaan ole samanlaisia. Piste.

Vierailija

En mäkään voi käyttää tamppooneja, se tuntuu painavalta kovalta pötköltä ja jotenkin nahkee. Kuukuppia käytin, se kyllä tuntui mutta joskus oli pakko. Kuukupin isoin ongelma oli se alipaineen tunne, minkä se kiskaisi alapäähän, ja tämän tunne voimisti kuukautiskipuja 200%... Kun ne muutenkin oli jo ihan helvetin kipeät.

Ihanaa, nykyään oon vetänyt sellaiset hormoonit, ettei ole kuukautisista tietoakaan.

Vierailija

En tunne tamponia tai kuukuppia niiden ollessa sisällä, mutta se laittaminen on vain niin hiton epämukavaa että välttelen niiden käyttöä mikäli se on vain mahdollista.

Ei voi oikein verrata penikseen, koska kiihottuneena vagina on paljon löysempi/joustavampi kuin normaalitilassa, ja lisäksi sileätkin tamponit ovat penikseen verrattuna raastavan karheita, vaikka niitä miten valelisi liukuvoiteella tai muulla rasvalla. Kuukupin laittamisessa rasittavinta on ehkä se, että jos sitä ei saa tungettua ensimmäisellä yrityksellä sisään, kuppi ja sormet ovat sen yrityksen jäljiltä luultavasti liukuvoiteessa, joten molemmat pitää pestä uudestaan jotta siitä kupista voisi saada tarpeeksi pitävän otteen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuukuppifasisti!

Jos sinulla ei tunnu tamponi tai kuppi, niin ei siis kellään muullakaan, niinkö? Olen 46 -vuotias kahden teini-ikäisen lapsen äiti. Nautin suunnattomasti seksistä ja leluista ym., tosin en isoista. Ja harrastan seksiä paljon ja usein. Silti en ole koskaan voinut käyttää tamponia , koska se TUNTUU kammottavalta, koko ajan. Ja sen poisottaminen tuntuu siltä kuin revittäisiin limakalvot pihalle. Ja ihan normivuodotkin on. Että kaikki ei vaan ole samanlaisia. Piste.

En puhunut itsestäni tai omista tuntemuksistani mitään. Totesin vain, että emätin on loppupäästä ihan fysiologisista syistä tunnoton. Sekä tamppooni että kuukuppi pitää saada sinne asti, jottei se tuntuisi. On mahdollista, että se on toisille hankalampaa, jos emättimen muoto on esim. hyvin jyrkästi kaareutuva.

Kuivuuden tunne johtuu liian imukykyisestä tampoonista.

Vierailija

Täällä yksi joka käyttää siteitä. Tamponia olen kokeillut ja tuntui ikävältä. En myöskään tykkää ajatuksesta vierasesineestä sisälläni. Tästä syystä en halua edes kokeilla kuukuppia.

Niin ja olen 40v yhden lapsen synnyttänyt. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat