Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tutulla on hiusten- ja ripsienpidennykset, kerjää somessa rahaa lasten joululahjoihin

Vierailija

Huollattaa niitä kuulemma 1-2krt kuussa ja rahaa uppoaa yhteensä n.200€/kk

Nyt itkee somessa kuinka ei ole varaa järjestää lapsille kunnon joulua, yksinhuoltaja kun on. Ilmoittanut vielä ettei ota vastaan lahjoja vaan pelkästään rahaa.

Ei mulla muuta.

Kommentit (9)

Vierailija

Eli jos jättäisi edes joulukuussa huollot tekemättä niin saisi lapsilleen 200€ lahjoja. Minkä ikäiset lapset? Ei niiden lahjojen tarvitse olla mitkään älypuhelimet :D Itse järkkäisin tuolla rahalla jo hulppean joulun!

Vierailija

Muutenkin nuo jouluavustusten ja lahjojen kärkkyjät ovat tulleet todella röyhkeiksi. Ei olla kiitollisia mistään ja kaikkea pitäisi saada yllinkyllin. Esim. monille ei riitä että lapset saisivat kukin 1-2 lahjaa, vaan pitäisi olla kaikkea kassikaupalla. Tuokin AP:n mainitsema mutsi vaikuttaa juuri tällaiselle ääliölle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin nuo jouluavustusten ja lahjojen kärkkyjät ovat tulleet todella röyhkeiksi. Ei olla kiitollisia mistään ja kaikkea pitäisi saada yllinkyllin.

Ja sitten pitäisi saada kalliita lahjoja, lelutkin tiettyä merkkiä ja lajia. Minusta jos on itse kerjäävänä osapuolena, ei ole paljoa varaa vaatia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat