Junan perhehytistä, ärsyttää!

Vierailija

Menimme tänään pitkän junamatkan perheen kanssa ja sitä varten varasimme paikat perhehytistä. Tai mulle ja miehelleni paikat, lisäksi vauva ja 1,5-vuotias joille ei omia paikkoja varattu. Ei tullut mieleenkään, että joku tulisi niille ylimääräisille paikoille. Mutta niin vain tuli yksi äiti vauvan ja taaperon kanssa... Ja harmitteli vielä että hänen vaunut ei mahtuneet sinne meidän vaunujen lisäksi! Siinä menikin se rauhallinen junamatka kun vauvat itki vuorotellen eikä saanut olla omassa rauhassa :(

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Olisitte välttäneet ongelman, jos olisitte ostaneet kaikki paikat eli lapsille omat paikat. Perhehytit on suosittuja. Minulla on käynyt niinkin, että olen ostanut itselle ja lapsille paikat ja vain yksi paikka on jäänyt tyhjäksi, siihen on tullut vanhempi vauvan kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olisitte välttäneet ongelman, jos olisitte ostaneet kaikki paikat eli lapsille omat paikat. Perhehytit on suosittuja. Minulla on käynyt niinkin, että olen ostanut itselle ja lapsille paikat ja vain yksi paikka on jäänyt tyhjäksi, siihen on tullut vanhempi vauvan kanssa.

Saako siis lapsillekin ottaa paikat vaikka he matkustavat ilmaiseksi? No ensi kerralla tiedämme.

Ap

Vierailija

Perhelipulla saa aikuisen lipun hinnalla myös lapselle paikan. Eli ei tarvitse edes maksaa niistä lasten paikoista euroakaan. (Tosin tarjouslipuissa ei yleensä ole tätä ominaisuutta.)

Vierailija

Myös tämä nainen oli ostanut paikan perhehytistä, joten hänellä oli yhtä suuri oikeus olla siellä kuin sinullakin. Jos haluaa koko hytin itselleen, tulee varata kaikki hytissä olevat paikat.

Vierailija

Kas kun minä varasin itselleni paikan vaunun toisesta kerroksesta ja siihen samaan osastoon tuli muitakin!! Oletin ilman muuta, että saan olla yläkerrassa yksin.

Vierailija

Mun vinkki on osta paikka mahd halpa hinta. Esim eläkeläinen ja puolesta välistä matkaan. Ostan itse aina eläkeläisen lipun lisäksi ja meille 3.lle kaikille lippu normaalisti. 

Eläkeläisen lippu aloitetaan Hämeenlinnasta ja loppuu 3 pysäkkiä ennen meidän.

ja tätä lippua ei näytetä kellekään.

joskus on joku tullut hyttiin ja me ollaan levittäydytty kaikille paikoille, laukut ja lelut. Oon sanonut olemme ostaneet kaikki paikat, täällä ei ole vapaata, joku on jäänyt ja jankkaamaan, olen vaan toistanut olemme ostaneet kaikki hytin paikat perheemme käyttöön, mene nyt vaan omalle paikallesi.

Vierailija

Jokainen perheellinen tietää vr:n perhelipun. Aikuisen lippuun saa ilmaiseksi paikan lapselle. ( 1 maksettu paikka+ yksi ilmainen x 2 = 4 paikkalippua)

Vierailija

Ajattele miten paljon sitä naista harmittaa, sekin oli nimenomaan varannut paikat perhehytistä. Ajatellut, että on kätevä kun saa vaunut ja tavarat siihen lähelle kun on yksin kahden pienen lapsen kanssa.
Sitten työ olittekin jo omat kärryt kerenny sinne tunkea :(.

Vierailija

Jos sinulla oli mies mukana, se nainen matkusti yksin ja teillä oli molemmilla yhtä monta lasta, olisi ollut oikeudenmukaista antaa naisen laittaa vaununsa sinne hyttiin sisälle. Hänellä oli hankalampi matka.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mun vinkki on osta paikka mahd halpa hinta. Esim eläkeläinen ja puolesta välistä matkaan. Ostan itse aina eläkeläisen lipun lisäksi ja meille 3.lle kaikille lippu normaalisti. 

Eläkeläisen lippu aloitetaan Hämeenlinnasta ja loppuu 3 pysäkkiä ennen meidän.

ja tätä lippua ei näytetä kellekään.

joskus on joku tullut hyttiin ja me ollaan levittäydytty kaikille paikoille, laukut ja lelut. Oon sanonut olemme ostaneet kaikki paikat, täällä ei ole vapaata, joku on jäänyt ja jankkaamaan, olen vaan toistanut olemme ostaneet kaikki hytin paikat perheemme käyttöön, mene nyt vaan omalle paikallesi.

ette ole ostaneet koko matkalle kaikkia paikkoja. Tulijalla on mahdollisesti paikka alusta sinne Hämernlinnasn tai se " eläkeläisenne" pysäkiltä päättärille asti.  Turhaan siis käskyytätte toisia ja olette omistavinanne koko hytin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat