Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen n. 45kg ylipainoinen mutta en ole mielestäni kamalan lihava, muita?

Vierailija

Painoindeksin mukaan olen n. 45kg ylipainoinen. En kuitenkaan omasta mielestäni ole kamalan lihava. Siis olen kyllä pyöreä ja on ylimääräistä, mutta en näytä mitenkään "superläskiltä". Ehkä se johtuu siitä, että olen kurvikas ja ylimääräistä on varsinkin rinnoissa ja lanteilla? Välillä mietin että onko ruumiinkuvani jotenkin vääristynyt, mutta en tiedä. Kukaan ei usko kuinka paljon painan! Muilla vastaavaa?

Sivut

Kommentit (98)

Vierailija

jos on 45kg ylipainoa niin on sairaalloisen lihava, sorry vaan. Taitaa se kuva olla aika vääristynyt. Mulla on 10 kg ylipainoa ja olen mielestäni läski.

Vierailija

On se ruumiinkuva vääristynyt. Armoton läski olet. Tuo "kurvikkuus" on vain peittelyä. Oman mielesi puolustuskeino.

Vierailija

Luulen, että voi olla aika yleistäkin, mikäli on isommissa mitoissa.

Pari tuttua on noin 100-kiloinen ja toinen ehkä 120-140-kiloinen. Heistä tuo 100-kiloinen puhuu, että 60-kokoisena olisi täysin nälkiintynyt. Samaten heistä tuo suurempi puhuu, että hänessä on kiloja kahteen naiseen, mutta on kuitenkin aika tyytyväinen vartaloonsa. Molemmilla siis on suuret rinnat ja myös suuri takamus. Molemmat myöskin ottaneet itse kilonsa puheeksi ja sen, etteivät ole kovinkaan isoja mielestään. 

Vierailija

ssss kirjoitti:

Sulla on liikapainoa yhden naisen verran...

Aikuiset naiset harvemmin painaa 45 kg ellei kyseessä ole kääpiöt tai anorektikot. Yläkouluikäiset teinitytöt sen sijaan voivat tuon painaa.

Vierailija

"Kurvikkuus" -sanan käyttö ylipainosta on vain lihavan naisen itsehuiputusta tai muiden sanomana säälivää valheellista lohduttelua, vaikka tosiasiassa läskiä ei pysty ajattelemaan minään muuna kuin pelkkänä läskinä. Oikeasti kurvikas voi olla tosi hoikkakin ja lihava voi olla pelkästään täysin kurviton, jollei sitten ajattele pallon tai tynnyrin muotoa kurvina.

Vierailija

Olen pari-kolme kiloa ylipainoinen. En kuitenkaan omasta mielestäni ole kamalan lihava. Siis olen kyllä pyöreä ja on ylimääräistä, mutta en näytä mitenkään "superläskiltä".

Omaan peilikuvaan tottuu...

Vierailija

No niin minäkin olen miettinyt, että määränä tuo kuulostaa tosi isolta. Mutta ostin esim. juuri farkut kokoa 44 ja täysin passeli. Yläosissa käytän usein kokoa 46, koska isot G-kupin rinnat ja pidän muutenkin väljemmistä yläosista. 

Lääkäri ei uskonut painoani, kun kysyi. Ystäväni ja muut arvioivat minut usein 20kg kevyemmäksi kuin olen. Mieheni mielestä olen "sopiva" ja kaunis ja saisin laihduttaa korkeintaan 10kg. Kun kerroin että pitäisi laihduttaa yli40 kiloa, sanoi hän, että eihän susta jää mitään jäljelle. 

Liikun myös ja käyn juoksemassa 3 krt viikossa. 

Koen olevani outo kun en näytä edes valokuvissa niin läskiltä kuin pitäis näillä mitoilla.

ap

Vierailija

Sehän on ihan hyvä että on tyytyväinen omaan ulkonäköön, mutta terveytesi on kyllä vaarassa. Minkä kokoisia vaatteita ostat? Miltä m-koon vaatteet sinusta vaikuttaa? Tuntuuko että melkein menisit niihin?

Vierailija

Niin me ihmiset koetaan itsemme erilailla. Oma painoindeksini on n. 22 ja olo on tukala ja lihava, vaikka tiedän olevani normaalipainoinen.

Vierailija

Läskien perusitsepetosta. Normaalipainoiset ja hoikat alkavat läskien häiriintyneessä päässä näyttää anorektisilta ja tuhdit itse ovat kurvikkaita. Nauran yleensä näille (näitä on yllättävän paljon, jotka kehuvat tällä kurvikkuudellaan) päin näköä, että "ai kurvikkuudeksi sitä nykyään kutsutaan." Opettavat lapsilleen tuon saman asenteen.

Itselläni on laskennellasti ylipainoa noin 10 kg ja olen lyhyt. Läskihän minä olen. Olisin sitä normaalipainon yläpäässäkin, koska lyhyessä varressa ihra tuplaantuu.

Vierailija

Mehän emme tiedä ap:n pituutta. Pitkään varteen piilottaa jo useammankin ylimääräisen kilon. Se on fakta eikä minun keksintöäni. 

Itse oon 184cm/145kg ja omastakin mielestäni liian lihava. Ei sitä tarvitse tulla minulle itselleni kertomaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mutta ostin esim. juuri farkut kokoa 44 ja täysin passeli. Yläosissa käytän usein kokoa 46, koska isot G-kupin rinnat ja pidän muutenkin väljemmistä yläosista. 

Ei nyt kyllä mene yksiin tämä yhtälö… 45 kg ylipainoa ja vaatteet noin pienet. Missä ne kilot sitten oikein on jossei jaloissa, reisissä, mahassa, vyötäröllä, eikä kropan yläosassa paidan alla?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Läskien perusitsepetosta. Normaalipainoiset ja hoikat alkavat läskien häiriintyneessä päässä näyttää anorektisilta ja tuhdit itse ovat kurvikkaita. Nauran yleensä näille (näitä on yllättävän paljon, jotka kehuvat tällä kurvikkuudellaan) päin näköä, että "ai kurvikkuudeksi sitä nykyään kutsutaan." Opettavat lapsilleen tuon saman asenteen.

Itselläni on laskennellasti* ylipainoa noin 10 kg ja olen lyhyt. Läskihän minä olen. Olisin sitä normaalipainon yläpäässäkin, koska lyhyessä varressa ihra tuplaantuu.

Laskennallisesti

Vierailija

Minäkin luulen, että aloittaja ei hahmota kokoaan oikein. Auttaisko, jos joku videoisi?

Tietenkin 45 kg ylimääräistä kaksimetrisellä ja puolitoistametrisellä. Itsellä on suunnilleen yhtä paljon ylimääräistä, normaalin painon yläraja pituiselleni 82 kg. Pidän itseäni massiivisena. Onneksi lihavuusleikkaus on aika pian.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat