Arkaluonteinen seksikysymys, älä avaa jos aihe tuntuu kiusalliselta!
Mieheni on aina ollut heti valmis seksiin ja halunnut sitä usein ja paljon... Mitään esileikkejä ei ole koskaan tarvinnut ja on pysynyt hallitsemaan yhdynnän kestoa ym.
No tänään sitten, miehellä ei seisonutkaan. Sein sen esileikkien avulla vähäksi aikaa seisomaan, mutta lörpsähti kun yritti tulla sisään ja piti lopettaa koko homma.
Mies oli todella hämmentynyt, sanoi vaan että taitaa vissiin vanhuus iskeä (on 38 vee).
Itsekin olen asiaa miettinyt, vaikken sitä miehelleni näytä, vaan miehelleni hymyillen vaan sanoin ettei se haittaa ja loppupäivän olen ollut iloisen normaalisti (yhdyntäyritys oli aamula).
No aloin miettiä mistä moinen voi johtua? Onko muiden miehille joskus tullut vastaavaa? Pahin skenaario on että en itse olekaan enää haluttava mieheni mielestä. :( Olemme olleet teini-ikäisistä yhdessä ja lähiaikoina olen muuttunut tyttömäisestä enemmänkin tätimäiseksi. :(
Apua... Kertokaapa kokemuksianne ja ajatuksianne tästä...
Saas nähdä koska seuraavan kerran viitsitään seksiä yrittää...
Kylläpä on monta idioottia vastausta, mutta tyhjät kattilathan ne eniten melua pitävätkin... Ap: älä tee asiasta enää minkäänlaista numeroa. Annat ajan kulua ja toimit niin kuin ennenkin. Näitä sattuu ja se tuskin on sinusta kiinni. Jos miehesi on haluton (tuskinpa), ärtynyt, saamaton, väsynyt jne. niin voit toki vilkaista netistä matalan testosteronitason oireet. Mutta ole rauhassa ja älä tee kärpäsestä härkästä.