Minkälainen mies jää henkisesti lapseksi?

Vierailija

Mikä selittää sen, ettei miehestä kasva suoraselkäistä, tilanteet haltuun ja ohjat käsiin ottavaa miestä vaan joku selkärangaton vastuunpakoilija? Johtuuko huonosta tai olemattomasta miehen mallista kotioloissa, luonteesta vai jostain muusta.

Sivut

Kommentit (60)

Vierailija

Feministithän ovat vuosia koittaneet kuohita kaikki miehet. Tässä sitten teille sitä satoa.

Ja JATKUVASTI kerrotte palstalla, kuinka te "äitylit" kasvatatte lapsenne lähestulkoon yksin. Malli tulee siis teiltä itseltänne.

Monesko miesvihapostaus tälle päivälle, ap?

Vierailija

No yhdellä tuttavamiehellä oli traumaattinen lapsuus. Ihan kiltti, melko tavallinen nelikymppinen mies, mutta jutut jotenkin todella lapsellisia (huonolla tavalla), eikä pysty myöskään olemaan perheessään se päävastuullinen, niinku tavataan sanoa, että "mies on perheen pää". Suoranaisen tyhmä ei kuitenkaan ole.

Vierailija

Olen huomannut, että "selkärangaton vastuunpakoilija" on kuka tahansa mies, joka ei toimi juuri sillä tavalla kuin nainen haluaa. Se, mitä nainen haluaa, on määritelty vastuulliseksi ja hyväksi vaihtoehdoksi, ja siitä poikkeaminen on eri tavoin paheksuttavaa.

Vierailija

Niinhän se menee, että feministit syyttävät miehiä alistamisesta ja syrjinnästä jos eivät pärjää elämässään. Jos miehestä ei tule kelvollista ja vastuuntuntoista, se on miesten itsejensä vika. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että "selkärangaton vastuunpakoilija" on kuka tahansa mies, joka ei toimi juuri sillä tavalla kuin nainen haluaa. Se, mitä nainen haluaa, on määritelty vastuulliseksi ja hyväksi vaihtoehdoksi, ja siitä poikkeaminen on eri tavoin paheksuttavaa.

Tämä on oikea näkökulma. Naisella on milloin mitäkin oikkuja tyyliin "koska mä haluun ja mä en haluu!"  Niihin kun mies ottaa torjuvan kannan, niin johan alkaa pitkäkiukku.

Vierailija

Mun ex ei saanut lapsena ollenkaan rakkautta. Joutui näkemään alkoholismia ja väkivaltaa, tunnekylmyyttä pelkästään. Eipä olisi kannattanut hänen kanssaan lapsia saada. Jätti minutkin, kun sai mut ihan hajalle kylmällä ja vastuuttomalla käytöksellään. Nyt sillä uusi nainen, mutta niin uusi, että arki koittaa vielä heillekin. Tosin lapsia ei enää heidän kuvioissa, tiedä sitten miten se vaikuttaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mikä selittää sen, ettei miehestä kasva suoraselkäistä, tilanteet haltuun ja ohjat käsiin ottavaa miestä vaan joku selkärangaton vastuunpakoilija? Johtuuko huonosta tai olemattomasta miehen mallista kotioloissa, luonteesta vai jostain muusta.

Niin, ja jos mies niin tekee, on se narsisti paskakasa , sovinisti ja mulkku, joka ei ota naisen kantaa tai puolta laisinkaan huomioon.

Uliuliuliuliuuuu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosin lapsia ei enää heidän kuvioissa, tiedä sitten miten se vaikuttaa?

Positiivisestihan se vaikuttaa.

Niin voi olla, mutta mies oli tosi kylmä mullekin aina. Onhan se kuitenkin hyvä, etteivät saa enää yhteisiä lapsia, kun mies ei omistaankaan välitä ollenkaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosin lapsia ei enää heidän kuvioissa, tiedä sitten miten se vaikuttaa?

Positiivisestihan se vaikuttaa.

Niin voi olla, mutta mies oli tosi kylmä mullekin aina. Onhan se kuitenkin hyvä, etteivät saa enää yhteisiä lapsia, kun mies ei omistaankaan välitä ollenkaan.

Eivät kaikki ihmiset ovat luonteeltaan lämpimiä ja empaattisia. Kyllä me kylmät ihmisetkin viihdymme parisuhteissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Huonosta kasvatuksesta. Toisinaan myös siitä, että naiset eivät osaa arvostaa kaikkia miestyyppejä ja heidän haltuunottopyrkimykset torpataan kouluikäisestä asti.

Vierailija

Varmasti on pomottajanaisia joilla on liian paljon vaatimuksia puolisonsa suhteen. Mutta ap ehkä tarkoitti niitä miehiä jotka oikeasti ovat jääneet henkisesti pojiksi, sellaisia on olemassa eikä sen toteamiseen tarvitse olla "feministi".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on oikea näkökulma. Naisella on milloin mitäkin oikkuja tyyliin "koska mä haluun ja mä en haluu!"  Niihin kun mies ottaa torjuvan kannan, niin johan alkaa pitkäkiukku.

Ajaton totuus on että nainen haluaa muuttaa miestä ja mies haluaa ettei nainen muuttuisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Varmasti on pomottajanaisia joilla on liian paljon vaatimuksia puolisonsa suhteen. Mutta ap ehkä tarkoitti niitä miehiä jotka oikeasti ovat jääneet henkisesti pojiksi, sellaisia on olemassa eikä sen toteamiseen tarvitse olla "feministi".

Niin totta! Moni nainen ei todellakaan haluaisi olla äiti omalle miehellensä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat