Näin nolaan paskiaisen liikenteessä.
Siis lähestymme 80 alueella ohituskaistan alkua, jossa satasen rajoitus. Takanani oleva paskiainen hivuttautuu takapuskuriini ja valmistautuu ohitukseen. Kaistan alkaessa pyydän 300 heppaiseltani pientä ponnistusta, ja, kumma kyllä, Paskiainen ei enää haluakaan ohittaa. Kai sillä tulee joku ongelma kun yrittää viestitellä jotain.
Kommentit (37)
Siis mitä paskiaista on ohitushalussa? Oot tosi nolo ap.
Paras tapa "opettaa" kaltaistasi "opettajaa" on lyödä pillit päälle ja ottaa kortti kuivumaan. Antaa tuomioistuimen sitten aikanaan määrätä mitä määrää.
Vierailija kirjoitti:
Siis lähestymme 80 alueella ohituskaistan alkua, jossa satasen rajoitus. Takanani oleva paskiainen hivuttautuu takapuskuriini ja valmistautuu ohitukseen. Kaistan alkaessa pyydän 300 heppaiseltani pientä ponnistusta, ja, kumma kyllä, Paskiainen ei enää haluakaan ohittaa. Kai sillä tulee joku ongelma kun yrittää viestitellä jotain.
Kolmosen kautta nelosen puhaltimella sierra jättää sen.
Vierailija kirjoitti:
paljon ajava kirjoitti:
Olet itse paskiainen, kun et päästä ohi toista, joka haluaisi pitää hieman suurempaa matkavauhtia. Aiheutat vaaraa liikenteessä.
Jos "hieman suurempi matkavauhti" tarkoittaa selkeää ylinopeutta, niin kenelläkään ei ole mitään velvollisuutta väistellä kaahaavia runkkareita tai helpottaa heidän luonnevikaisia ohitteluitaan.
Pääsen kyllä nysväreistä ohi, älä huoli.
Usein possujuna ajaa kiltisti rekan perässä -minä ohitan hela hoidon ja jatkan omaa ajoani. Peileistä sitten näkee kun ohitusvuoro-ohittajat tajauvat että "Ahaa! Tuostahan voi ihan oikeasti ajaa ohi!!!"
Ja kyllä, ajan aina selkeää ylinopeutta paitsi kameratolppien kohdalla. Niistä varoittaa GPS. Päivällä ne on helppo havaita mutta yöllä oudolla tiellä ei.
Ohituskaistan alussa kaasupolkimen löytäviä on sen verran että ohitan aina niitten ulkopuolella. Bonuksena vielä se että jos poliisit ovat tutkaamassa niin se tapahtuu aina ohituskaistan loppuosalla.
Olet vaarallinen itsellesi ja muille. Pelottaa ajaa liikenteessä ap:n kaltaisten höyrypäiden seassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
paljon ajava kirjoitti:
Olet itse paskiainen, kun et päästä ohi toista, joka haluaisi pitää hieman suurempaa matkavauhtia. Aiheutat vaaraa liikenteessä.
Jos "hieman suurempi matkavauhti" tarkoittaa selkeää ylinopeutta, niin kenelläkään ei ole mitään velvollisuutta väistellä kaahaavia runkkareita tai helpottaa heidän luonnevikaisia ohitteluitaan.
Usein possujuna ajaa kiltisti rekan perässä -minä ohitan hela hoidon ja jatkan omaa ajoani. Peileistä sitten näkee kun ohitusvuoro-ohittajat tajauvat että "Ahaa! Tuostahan voi ihan oikeasti ajaa ohi!!!"Ja kyllä, ajan aina selkeää ylinopeutta paitsi kameratolppien kohdalla. Niistä varoittaa GPS. Päivällä ne on helppo havaita mutta yöllä oudolla tiellä ei.
Kameratolpat ovat parhaita ohituspaikkoja. Kun lammas lyö liinat kiinni tolpan kohdalla on helppo heittää vilkku vasemmalle ja ohittaa lammas ja tolpan nopeusanturi tyytyväisenä vasenta kaistaa pitkin.
Bautismo de Fuego kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
paljon ajava kirjoitti:
Usein possujuna ajaa kiltisti rekan perässä -minä ohitan hela hoidon ja jatkan omaa ajoani. Peileistä sitten näkee kun ohitusvuoro-ohittajat tajauvat että "Ahaa! Tuostahan voi ihan oikeasti ajaa ohi!!!"Ja kyllä, ajan aina selkeää ylinopeutta paitsi kameratolppien kohdalla. Niistä varoittaa GPS. Päivällä ne on helppo havaita mutta yöllä oudolla tiellä ei.
Kameratolpat ovat parhaita ohituspaikkoja. Kun lammas lyö liinat kiinni tolpan kohdalla on helppo heittää vilkku vasemmalle ja ohittaa lammas ja tolpan nopeusanturi tyytyväisenä vasenta kaistaa pitkin.
Lammas on kyllä sydänkohtauksen partaalla kun noin tekee. :D
Takuulla kostaa puolisolleen tai lapsilleen moisen nöyryytyksen.
Ap, olet itse tuo runkkaava paskiainen
300 heppanen? Joku BMW risu varmasti. Mun vanha Charger kusee sun luuskan mennen tullen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on taatusti porvoolainen, tartun silti, mulla on 500 puhvelin voimilla menevä mummopyörä, hakaa 6-0 sinun surkean ladasi, ime pölyä ap
Ap:llä on todnäk bemari. Ainakin on vastaava luonnevika.
Siinä vaiheessa me ollaan jo eellä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
paljon ajava kirjoitti:
Olet kuin minä. Kiitos sinulle sujuvasta liikenteestä.
Pojjaat ne ajelee bemuilla ja audeilla. RS6 ja M5 eivät edes pysyneet perässä... arvatkaa millä... Joo ja ei ole prätkä.
Niin totta niin totta. Jos joku ajaa edelläni ohituskaistan kohdalla 100 km/h-alueella 96 km/h, eli ohitustarvetta ei oikeastaan olisi, ohitan silti sillä tiedän mitä tapahtuu kun ohituskaista päättyy.