Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä joulupussilakanat?

Vierailija

Niin onko teillä itsellänne tai lapsilla joulupussilakanat? 

Kommentit (11)

Vierailija

On nekin. Mulla on muutenkin  lakanoita erikseen talvi- ja kesäkäyttöön, en vois kuvitellakaan käyttäväni talvella vaaleita lakanoita tai kesällä mustia tai punaisia. 

Vierailija

On, oikein ihanat puuvillasatiiniset. Kesällä käytä vaaleita lakanoita, keväällä ja syksyllä vähän tummempia ja jouluksi on punaiset.

Vierailija

Tavallaan. Meillä on yhdet ruudulliset punaiset ja ne on aina jouluna pedattuna, käytetään niitä kyllä muutenkin. Juuri tänään katsoin mitä ikeassa jouluksi ja sielä oli pussilakanoita, en kyllä itse ostaisi sellaisia missä jouluisia kuvia..

Vierailija

Voisihan sitä sitten jouluksi vaihtaa punaiset, kun sellaisetkin omistan. En tosin ole niitä joulupussilakanoiksi nimennyt. Nyt on ollut vihreät käytössä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan. Meillä on yhdet ruudulliset punaiset ja ne on aina jouluna pedattuna, käytetään niitä kyllä muutenkin. Juuri tänään katsoin mitä ikeassa jouluksi ja sielä oli pussilakanoita, en kyllä itse ostaisi sellaisia missä jouluisia kuvia..

Mistä löytää jouluisia pussilakanoita ilman joulu kuvioita? Ainakin H&M:llä myös kuvioita. Ruudulliset olisi ihanat.

ap

Vierailija

Kun lapset olivat pieniä, heillä oli Ikeasta ostetut puna-valkoruudulliset pussilakanat. Nyt niitä ei ole käytetty vuosiin muuten kuin jouluna.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat