Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Putous 2015

Tvtittaretuijottaa
25.10.2015 |

Aika kova pettymys oli tämä eilinen. Jotenkin väsynyttä ja elähtänyttä oli. Olisin odottanut jotain uutta, uusia ideoita ja tuoreutta mutta vanhalla ja vanhoilla kaavoilla mennään. Näyttää nyt siltä, että tämä ei enää tuotantoyhtiötä kiinnosta ja nyt sitten päästellään halpatuotantona menemään elinkaarensa loppuun. Rahat taskuun niinkauan kun joku maksaa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo-pieru-vaippa-kakka-pissa-miesnaisena-huumoria. Tätä tarjoaa MTV parhaaseen katseluaikaan lauantaina. Menkää nyt itseenne suomalaiset. Tämäkö on hyvää viihdettä? Kuka kehtaa duunipaikan kahvihuoneessa tunnustaa katsovansa tätä? 

Vierailija
22/32 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin!

Vastausten perusteella vaikuttaa siltä, että Ap on vastaillut itselleen aika monesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan tuli vanhoja pätkiä vuosien takaa. Kinnuset, Peteliukset ymym. On vaan niin paljon parempia. 

Vierailija
24/32 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään huippu-uusintana Putous klo 23.05 Subilla. 

Katsokaa, kärsikää ja pilatkaa iltanne kotimaisella viihteellä!

Vierailija
25/32 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin uusinnan. Ihan käsittämätöntä kuraa. Kertaakaan ei edes pientä hymyä irronnut tuolle nololle myötähäpeäkavalkadille.

Vierailija
26/32 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on kolmiopäivä! :D

Vierailija
27/32 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irma Rönkkö on ihan huippu! Ettekö tunne oikeesti tuollaisia irmoja, mä tunnen. Loistavaa parodiaa :D

Vierailija
28/32 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä tykkäsin! Vahva avaus Putoukselta. Lasten kanssa katsottiin ja naurettiin. Ainoa myötähäpeää herättävän huono oli se Jorma-hahmo.

Huvittavia nuo päivittelyt siitä miten jotkut voi tällaista kuraa katsoa ja että pitäisi heti ohjelma lopettaa kun asianomainen ei  itse tällaista huumoria tajua. Itse en katso telkkaria ollenkaan muuten, mutta joika vuosi Putouksen.

Vierailija
29/32 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irma Rönkkö on ihan huippu! Ettekö tunne oikeesti tuollaisia irmoja, mä tunnen. Loistavaa parodiaa :D

Kyllä! Parasta koko Putouksessa Joonaksen Sipilä-imitaation ohella.

Vierailija
30/32 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika jäätävä se unikkoasu ja kampaus ja vähän sinnepäin muistellut totuudet asoista. Jenni osasi taas kerran luoda loistavan hahmon!

Vierailija
31/32 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika jäätävä se unikkoasu ja kampaus ja vähän sinnepäin muistellut totuudet asoista. Jenni osasi taas kerran luoda loistavan hahmon!

Tuollaiset ihmiset on oikeesti ihan kamalia väittelijöitä. Ovat ihan väärässä ja sekoittavat nimet ja ammatit ja kaiken, mutta tivaavat vaan. Hauska hahmo. Odotan jatkoa :D

Vierailija
32/32 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehden tutkimuksessa katsojat tyrmäsivät ohjelman. Finpanelin katsojaluvut putosivat 150.000:lla. Vaikea uskoa, että tätä on joskus katsonut yli 1,6 milj. katsojaa.

Pa*ka- ja pieruhuumori ei taida enää riittää. Ei edes vaippahuumori, Jumalan pilkka eikä Mannerneimin ivaaminen auta. Nyt ei Maikkarilla mene hyvin. Syksyn "block busteriksi" aiottu isotuotanto lauantain parhaasees katseluaikaan näyttää floppaavan oikein kunnolla. Mikä nyt vaivaa Suomen kansaa? Vuoden paras mainosmyynnin aika on käsillä ja ulkoistetut tottajat ja tuotantoyhtiöt pettävät kaikkein pahimpaan aikaan. Uudet YT:t taitaa olla taas edessä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä