Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies naljailee ja vähättelee jatkuvasti...

Vierailija
25.10.2015 |

Suhdetta on takana vasta muutamia kuukausia ja tuntuu, että olen nyt jo uupunut kuulemaan jatkuvaa piruilua. Pahimmillaan naljailu on toisten ihmisten seurassa, mutta myös kotona. Mies saattaa kommentoida ulkonäköäni (leveä perse, läski, ruma, epäsiisti..) tai sitä kuinka laiska, saamaton ja tyhmä olen. Kaiken päälle heittää jatkuvasti kommenttia, kuinka on pakko ottaa olutta jotta jaksaa katsella minua, ihastelee kadulla ääneen toisia naisia ja käyttäytyy välillä todella ajattelemattomasti. Mies tietää, että minua on petetty aiemmassa suhteessa ja tämä on heikko kohta minulle edelleen. Heittää usein vitsillä, että jos menkat kestää yli viikon, on hällä oikeus käydä vieraissa ja muuta vastaavaa.

Ja kuten aina tällaisiin kuuluu lisätä, muutoin mies on todella ihana ja jaamme yhteiset mielenkiinnonkohteet ja harrastukset. Todella ristiriitaista kyllä, mutta lähes päivittäin mies kertoo kuinka rakastaa minua, haluaa yhteisen tulevaisuuden kanssani ja kuinka on onnellinen, että sai näin kauniin ja älykkään naisen. Yleensä tämä sen jälkeen, kun hän on huomannut, että ilkeät kommentit kolahtivat ja vaivun hiljaisuuteen. Arki sujuu melko vaivatta, mutta pelkään etten kestä jatkuvaa naljailua enää kauan...

En ymmärrä miksi miehellä on tarve kuittailla ja ilkeillä jatkuvasti.  Olen sanonut tälle usein nätisti asiasta, mutta miehen mielestä heitot ovat vain huumoria, jota en ymmärrä. Että "kai nyt tiedät että sun urheilijan kroppa on upea, ne läskien puristelujutut on vain läppää". Tai että "sähän oot valmistunu etuajas ja heti huippuduunissa, älä nyt tosissaa luule et oot laiska ja tyhmä". Joo kyllä mä tiedän, että ei tarvitsisi uskoa. Mulla edelleen exät itkee perään ja vientiä kyllä olisi muuallakin. Mutta en mä tätä sano ääneen, niinkuin en tarkoituksella muutakaan mikä voisi miestä loukata... Mutta en oikeasti ole varma, jaksanko kuitenkaan enää kuunnella naljailua koko ajan.

Ihanaa jos joku jaksoi lukea. Jo pelkkä avautuminen johonkin helpotti oloa.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vaiheessa seurustelua sinun kyllä on aika tehdä selväksi miehelle, että tätä läppää sinä et kerta kaikkiaan kuuntele; seuraavasta möläyksestä se on sitte suhde katkolle.

Onhan noita, joiden kotikasvatus ei ole mistään kotoisin, ja jotka oikeesti luulee olevansa hauskoja huumorimiehiä tyhminä möläytyksineen. Heidän voi olla vaikeaa tajuta että tapa on kertakaikkisen huono ja mauton. Eikä he sitä itsestään tajua, vaan kyllä heille se on rautalangasta väännettävä.

Suutu ja mökötä kunnolla. Tai ilmoita että laitat youtubeen hänen esityksensä että suuri yleisökin saa jakaa tämän hauskuuden. Mutta älä jatka tähän suostumista, kerta kaikkiaan, älä.

Vierailija
42/54 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau luuletko olevasi jotenkin erityinen kun exät oikein roikkuu perässä? Ne tietää että sulta irtoaa märkää pillua helposti sen takia roikkuvat. Ei sen takia että olisit mitenkään erityinen ihminen. Enkä yhtään ihmettele että pettivät! Vaikutat todelliselta mulkulta.

Aina kun lukee tälläisen kommentin ,  herää kysymys , millainen ihminen on tälläisen kommentin takana? Ei ainakaan kovin fiksulta vaikuta. Ja tuo "märkä pillu" kommentti kruunaa kaiken. Että oikein tietää jonkun ventovieraan ihminen sukupuolielimen kosteus tilanteen:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ap hirveän huonoitsetuntoiselta kyllä kuulosta, muutamassa viestissä tullut esille kuinka upea on että exiäkin olisi jonossa ottamassa. Että mietihän mikä se syy on että tuollaista kuuntelet, ettei kuitenkin ne ylettömät kehut vaakakupissa painaisi kuitenkin enemmän?

Niin tai näin, ne kehut varmasti vähenevät ajan saatossa ja paska lisääntyy.

Vierailija
44/54 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sataprosenttisen varma etä ap jää suhteeseen sillä:

Ap on naistyyppiä, joka saa orgasmin kun häntä kohdellaan huonosti, koska saa pukea marttyyrinviitan päälleen ja uhriutua oikein kunnolla. Ja kun mies hyvittelee ja on ihana huonon kohtelun jälkeen ap saa tuntea olevansa erityinen ja rakas jota kannattaa tavoitella. Tasainen arki on myrkkyä ap:n kaltaisille naisille, tasaisen kiltti mies olisi tappavan tylsä, mieluummin kusipää-jännämies. Tiedän, koska äitini on samanlainen ja lapsuus pilattiin lapsilta koska vanhempien vuoristorataparisuhde meni kaiken muun edelle ja lapset olivat yleisö ja vanhemmat pääosanesittäjät.

Vierailija
45/54 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko miehellä alemmuuskompleksi? Jos hänellä on vähän mahaa ja urahommat ei ihan suju. Olisiko hänellä tarve mollata sinua helpottaakseen omaa tyytymättömyyttä itseensä? Onko teillä sellaista puheyhteyttä että ihan oikeasti voisitte miettiä, mistä tällainen käytös johtuu?

Huumoriin on aina hyvä vedota. Raukkamainen ihminen tarttuu siihen, että "se oli vaan huumoria, älä nyt leikistä suutu", vaikka olisi laukonut mitä tahansa. Oma mieheni teki samaa. Tai ex-mieheni, muutan huomenna yhteisestä kodistamme pois. 

Vierailija
46/54 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tismalleen sama kuvio toimii myös fyysisessä perheväkivallassa usein: eka tulee nyrkistä, jälkeen päin ollaan niin katuvaisia: koskaan ei enää uudelleen, tässä sinulle kukkia/lahja, sinua vain rakastan, anna anteeksi, olet tärkeä, en voi elää ilman sinua, arki sujuu hetken kunnes tulee taas nyrkistä ja sama anteeksi pyytely, selittely, joskus syyttelykin (en olisi halunnut löydä, mutta kun olin niin väsynyt töistä ja sinä vain nalkutit - se oli sinun syy) jatkuu! 

Lähde!

Vierailija
47/54 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun lukee tälläisen kommentin ,  herää kysymys , millainen ihminen on tälläisen kommentin takana? Ei ainakaan kovin fiksulta vaikuta. Ja tuo "märkä pillu" kommentti kruunaa kaiken. Että oikein tietää jonkun ventovieraan ihminen sukupuolielimen kosteus tilanteen:D

Susta oikein huokuu se että olet ruma eikä miehet kiinnostu susta. Mahdat olla kateellinen monelle naiselle.

Vierailija
48/54 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko tätä jo mainittu ap. mutta sun mies ei ole outoa huumoria viljelevä yms.

Vaan se on ns red pill mies, googleta. Se käyttää suhun manipulointitekniikkaa, jonka nimi on dread game, se yrittää nostaa omaa SMV tasoa, ja samalla alistaa sut.

Löydät googlella lisää tietoa, ihan vaan vinkkinä kans, että tohon kuuluu kans raiskaaminen eskalaation jälkeen ja red pill miesten mielestä se ei ole edes rikos...

Vierailija
49/54 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susta oikein huokuu se että olet ruma eikä miehet kiinnostu susta. Mahdat olla kateellinen monelle naiselle.

Nyt kyllä "huokui" todella väärin:) Mieskin sanoi aina ,että saisin rumimpia kivittää, kun perässä juoksivat. Ei kuule,ei ole minulla ollut moisia ongelmia, mutta ehkä sinulla on? Tunnut sen verran katkeralta. Ja tässä elämän vaiheessa minulle riittää kun tuo oma avoimies  ja lasteni isä on kiinnostunut.Sen useamman miehen kiinnostusta en tarvitse:)

Vierailija
50/54 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

M

Vierailija
51/54 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄHDE.

Vierailija
52/54 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ap hirveän huonoitsetuntoiselta kyllä kuulosta, muutamassa viestissä tullut esille kuinka upea on että exiäkin olisi jonossa ottamassa. Että mietihän mikä se syy on että tuollaista kuuntelet, ettei kuitenkin ne ylettömät kehut vaakakupissa painaisi kuitenkin enemmän?

Niin tai näin, ne kehut varmasti vähenevät ajan saatossa ja paska lisääntyy.

Ap:lla on selkeästi huono itsetunto. Kyllä mä tiedän itse näyttäväni kauniilta ja miehet ovat kiinnostuneita, mutta silti olen hyväksynyt kaiken paskan mitä miehet ovat mulle kertoneet. Koska sitä juuri huono itsetunto on, ettei koe itseään lopulta sisimmässään minkään arvoiseksi ja kokee huonon kohtelun sellaisena, jota täytyy kestää.

Vierailija
53/54 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies kuittaa jutut huumorina, ootko kysynyt, missä kohtaa piti nauraa, kun meni ihan ohi. 

Mulla oli kaveri, joka oli juuri tuollainen nälvijä, heitti muka hirveän hauskoja juttuja, vaikka selvästi oli tarkoitus loukata ja ylentää itseään. 

Sitten tunnen erään miehen, joka oikeasti luulee, että sen jutut on hauskoja. Koska kaikki muut aina nauravat ihan hulluna, paitsi tietysti se, josta ne heitot on. 

Vierailija
54/54 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mies kuittaa jutut huumorina, ootko kysynyt, missä kohtaa piti nauraa, kun meni ihan ohi. 

Mulla oli kaveri, joka oli juuri tuollainen nälvijä, heitti muka hirveän hauskoja juttuja, vaikka selvästi oli tarkoitus loukata ja ylentää itseään. 

Sitten tunnen erään miehen, joka oikeasti luulee, että sen jutut on hauskoja. Koska kaikki muut aina nauravat ihan hulluna, paitsi tietysti se, josta ne heitot on. 

No näinhän se varmaan toimii. Nää idiootit on usein semmosia hemmoteltuja isinsä ja äitylinsä pikku neropatteja, jotka on kasvaneet ilman huumorintajua, ja joiden älykääpiökommenteille on aina vanhemmat ja koko suku nauranut. Ja sitten kun ne kasvaa ja jatkaa sitä tyhmäilyään, niin muut ihmiset hämmentyy tästä typeryydestä niin ettei osaa muuta kuin nauraa vaivautuneesti.