Naisten huvittavat harrastukset

Vierailija

Esim. neulominen ja askartelu. Siis eihän nuo ole harrastuksia :D

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Miten päivästä toiseen nää jotkut tyypit jaksaa tehdä näitä naiset sitä ja naiset tätä -avauksia? Kertokaa nyt, mitä te saatte tästä irti?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miten päivästä toiseen nää jotkut tyypit jaksaa tehdä näitä naiset sitä ja naiset tätä -avauksia? Kertokaa nyt, mitä te saatte tästä irti?

Kerro!

Vierailija

Noista nyt on edes jotain hyötyä, mutta miten on kvanttihypnoosin ja raakaruokaväkerryksen kanssa? Naisten aivotoiminnassa on ehkä jokin poikkeama, joka vetää heitä älyttömyyksien äärelle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs ne sit on?

Ajanvietettä

Mikä erottaa harrastuksen ja ajanvietteen?

Niinpä. Itse harrastan moottoripyöräilyä, mutta ajanvietettä sekin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat niin tyhmiä että heitä on hauska provota. Vähän kuin näyttäisi laservaloa kissalle :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat niin tyhmiä että heitä on hauska provota. Vähän kuin näyttäisi laservaloa kissalle :)

Oletko itse nainen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai niin. olen mies ja olen aiemmin kommentoinut tässä ketjussa. Sinusta olen ilmeisesti vähemmistöä joka on yhtä tyhmä ja heikko kuin nainen.

Oletpa mies tai nainen (poikanen) olet typerys.

Vierailija

Hmmm.. Käyn salilla useamman kerran viikossa, myöskin neulon ja askartelen viikoittain (teen mm. Erilaisia koruja ja kortteja) sekä maalaan ja luen. Mitkä näistä nyt sitten luetaan ajanvietteeksi aloittajan mielestä ja mitkä harrastuksiksi?:D Itse en oo niitä sen koommin eritellyt, sali ja liikkuminen on elämäntapa ja oon aina tykännyt kädentaidoista ja lukemisesta.

N24v

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Noista nyt on edes jotain hyötyä, mutta miten on kvanttihypnoosin ja raakaruokaväkerryksen kanssa? Naisten aivotoiminnassa on ehkä jokin poikkeama, joka vetää heitä älyttömyyksien äärelle.

Niinpä! Paljon järkevämpää on ajaa pikkuautolla rataa ympäri tai ammuskella väripyssyllä maastossa, "aidossa ympäristössä".

Vierailija

Mitä vikaa neulomisessa on? Saanpahan ainakin oikeasti sopivat villasukat joka talvi, ja välillä oikeen hyvän villapaidankin, kun itse neulon. Vai muuttuuko tää harrastus jotenkin tosi järkeväks kun oon mies ja tartten villasukat?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat