Naisten huvittavat harrastukset
Esim. neulominen ja askartelu. Siis eihän nuo ole harrastuksia :D
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ne sit on?
Ajanvietettä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ne sit on?
Ajanvietettä
Mikä erottaa harrastuksen ja ajanvietteen?
Vierailija kirjoitti:
Miten päivästä toiseen nää jotkut tyypit jaksaa tehdä näitä naiset sitä ja naiset tätä -avauksia? Kertokaa nyt, mitä te saatte tästä irti?
Kerro!
Noista nyt on edes jotain hyötyä, mutta miten on kvanttihypnoosin ja raakaruokaväkerryksen kanssa? Naisten aivotoiminnassa on ehkä jokin poikkeama, joka vetää heitä älyttömyyksien äärelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ne sit on?
Ajanvietettä
Mikä erottaa harrastuksen ja ajanvietteen?
Niinpä. Itse harrastan moottoripyöräilyä, mutta ajanvietettä sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten päivästä toiseen nää jotkut tyypit jaksaa tehdä näitä naiset sitä ja naiset tätä -avauksia? Kertokaa nyt, mitä te saatte tästä irti?
Kerro!
Minusta huvittavin harrastus on toisten harrastusten naurettava arvostelu.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat niin tyhmiä että heitä on hauska provota. Vähän kuin näyttäisi laservaloa kissalle :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat niin tyhmiä että heitä on hauska provota. Vähän kuin näyttäisi laservaloa kissalle :)
Oletko itse nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai niin. olen mies ja olen aiemmin kommentoinut tässä ketjussa. Sinusta olen ilmeisesti vähemmistöä joka on yhtä tyhmä ja heikko kuin nainen.
Oletpa mies tai nainen (poikanen) olet typerys.
Hmmm.. Käyn salilla useamman kerran viikossa, myöskin neulon ja askartelen viikoittain (teen mm. Erilaisia koruja ja kortteja) sekä maalaan ja luen. Mitkä näistä nyt sitten luetaan ajanvietteeksi aloittajan mielestä ja mitkä harrastuksiksi?:D Itse en oo niitä sen koommin eritellyt, sali ja liikkuminen on elämäntapa ja oon aina tykännyt kädentaidoista ja lukemisesta.
N24v
Vierailija kirjoitti:
Noista nyt on edes jotain hyötyä, mutta miten on kvanttihypnoosin ja raakaruokaväkerryksen kanssa? Naisten aivotoiminnassa on ehkä jokin poikkeama, joka vetää heitä älyttömyyksien äärelle.
Niinpä! Paljon järkevämpää on ajaa pikkuautolla rataa ympäri tai ammuskella väripyssyllä maastossa, "aidossa ympäristössä".
Mitä vikaa neulomisessa on? Saanpahan ainakin oikeasti sopivat villasukat joka talvi, ja välillä oikeen hyvän villapaidankin, kun itse neulon. Vai muuttuuko tää harrastus jotenkin tosi järkeväks kun oon mies ja tartten villasukat?
Jotkut sitoo perhoja, jotkut käy "kalastamassa" ja päästää mahdollisen saalinsa takaisin veteen. Jotkut pelaa uhkapelejä ja jotkut kerää postimerkkejä. Ei näissä missään ihan hirveästi järkeä ole mutta jostain syystä tuovat harrastajalleen mielihyvää. Vähän oli nyt tylsä tämä provo.