Käyttekö enemmän tai mieluummin s- vai k-ryhmän kaupoissa?

Vierailija

Itse käyn molemmissa. Mutta jos jompikumpi miellyttää, kertokaa, miksi.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

S-kaupassa, koska pidän sitä enemmän yläluokkaisena preppy-tyylisenä kauppana. K-kaupassa on jotenkin niin alaluokkainen ja juntti.

Vierailija

Jos sais valita, en missään. Mieluiten Naapurin Pentin kivijalkakaupassa.

Nykyajan ketkut riistävät ja kyykyttävät niitä pienipalkkaisia myyjiään ja se ahdistaa. Kuitenkin ehkä eniten oksettaa K-ruokakauppiaat, koska pelaavat niin häijysti täysin omaan pussiinsa.

Vierailija

S-ryhmän kauppa on työmatkan varrella kätevästi siinä kohtaa, jossa vaihdan bussia, joten käyn siellä. Joskus jos K-kaupassa on joku hyvä tarjous, käyn siellä, koska ei sekään kaukana ole. Lisäksi sieltä saa greippimehua, jota ässä ei myy. Mieluiten kävisin Prismassa, mutta en viitsi kun sinne pitäisi oikein asiakseen lähteä.

Vierailija

Olen sekakäyttäjä, voin käydä samalla kauppareissulla hakemassa suosikkituotteeni sekä S- että K-mafiasta. Välillä käyn Lidlissä, joskus Stokkan Herkussa ja silloin tällöin Siwassa ja Ruohonjuuressa.

Mua ei saa kuriin! :D

katariin

K-kauppaa itse pitäisin enemmän "yläluokkaisena" :D en ikinä osta sieltä suuria ruokaostoksia, kun on hieman kalliimpi mielestäni. Jotain yksittäisiä juttuja tulee joskus ostettua. Pidän alepasta kun on kätevän kokoinen ja edullinen. S markettikin menee..

Vierailija

Asun sellaisessa paikassa, että asuntoni läheltä löytyy sekä Citymarket, Prisma että Lidl. Käyn niissä kaikissa. Jokaisessa on jotakin hyvää ja huonoa. Hintoja kun olen verrannut, niin Prisma on halvempi kuin Cittari. Cittarissa on paljon parempi juustovalikoima ja tuoretiski. Prismassa taas parempi hedelmätiski sekä karkki ja sipsivalikoima. Muuten tuotteet ovat aika paljon samoja, tietenkin molemmilla on omat tuotemerkkinsä. Mutta näin siis mun lähikaupoissa, muissa saman ryhmän kaupoissa voi olla asiat toisin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen sekakäyttäjä, voin käydä samalla kauppareissulla hakemassa suosikkituotteeni sekä S- että K-mafiasta. Välillä käyn Lidlissä, joskus Stokkan Herkussa ja silloin tällöin Siwassa ja Ruohonjuuressa.

Oot söpö. Anna pusu!

Mies29v + 1v

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos sais valita, en missään. Mieluiten Naapurin Pentin kivijalkakaupassa.

Nykyajan ketkut riistävät ja kyykyttävät niitä pienipalkkaisia myyjiään ja se ahdistaa. Kuitenkin ehkä eniten oksettaa K-ruokakauppiaat, koska pelaavat niin häijysti täysin omaan pussiinsa.

Missään ei ole enää noita kivijalkaliikkeitä (ja jos on niin ei menesty). Itse ihmettelen, miten nykyisillä kaupoilla on varaa mm. pitää hintalaputtomia tuotteita hyllyssä, myös parhailla massapaikoilla. Näin ainakin naapuri K-supermarketissa, jonka kauppias kuuluu myös johonkin Keskon hallitukseen. Ei taida omat säännöt käytännössä toteutua.

Vierailija

K, ehdottomasti. Lähellä on K-supermarket ja S-market. S-marketissa on tosi tympeää henkilökuntaa, varsinkin parilla vanhemmalla kassatyöntekijällä on aina naama norsunvitulla. K-kaupassa henkilökunta on mukavaa ja siellä tuntee itsensä tervetulleeksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot söpö. Anna pusu!

Mies29v + 1v

<MUISKIS>

:D

Vierailija

Käyn yleensä Prismalla, meidän paikkakunnalla se on paras hinta-laatusuhteeltaan ja päiväykset ovat kunnossa, toisin kuin paikallisessa Citymarketissa. Lidl on liian kaukana.

Kun asuin Helsingissä, kävin mielelläni Stockan Herkussa. 

Vierailija

Joensuun Kauppakadun Citymarket on ainakin wt-kauppa. Tunnettu jo siitä, että kaikki tarjoustavarat ovat loppu ja henkilökuntaa kohdellaan huonosti. Kaupassa asioivatkin lähinnä keskustassa asuvat eläkeläiset. Eipä juuri muut.

Ilosaarirockin aikaan Koffin salkku oli kuulemma jotain 35 risat ja S möi normaalilla hinnalla. Kauppiaan röyhkeydellä ja ahneudella ei lopulta ole mitään rajoja.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat