Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttekö enemmän tai mieluummin s- vai k-ryhmän kaupoissa?

Vierailija
24.10.2015 |

Itse käyn molemmissa. Mutta jos jompikumpi miellyttää, kertokaa, miksi.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saa valita k-kauppa, s-market tai Prisma niin valitaan Prisma. 

Vierailija
2/24 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmän koska ovat lähellä ja keskustassa ollessa käyn yleensä sokoksella ruokakaupassa, joten siis äs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-kaupassa, koska pidän sitä enemmän yläluokkaisena preppy-tyylisenä kauppana. K-kaupassa on jotenkin niin alaluokkainen ja juntti.

Vierailija
4/24 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sais valita, en missään. Mieluiten Naapurin Pentin kivijalkakaupassa.

Nykyajan ketkut riistävät ja kyykyttävät niitä pienipalkkaisia myyjiään ja se ahdistaa. Kuitenkin ehkä eniten oksettaa K-ruokakauppiaat, koska pelaavat niin häijysti täysin omaan pussiinsa.

Vierailija
5/24 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmän kauppa on työmatkan varrella kätevästi siinä kohtaa, jossa vaihdan bussia, joten käyn siellä. Joskus jos K-kaupassa on joku hyvä tarjous, käyn siellä, koska ei sekään kaukana ole. Lisäksi sieltä saa greippimehua, jota ässä ei myy. Mieluiten kävisin Prismassa, mutta en viitsi kun sinne pitäisi oikein asiakseen lähteä.

Vierailija
6/24 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sekakäyttäjä, voin käydä samalla kauppareissulla hakemassa suosikkituotteeni sekä S- että K-mafiasta. Välillä käyn Lidlissä, joskus Stokkan Herkussa ja silloin tällöin Siwassa ja Ruohonjuuressa.

Mua ei saa kuriin! :D

Vierailija
7/24 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kauppaa itse pitäisin enemmän "yläluokkaisena" :D en ikinä osta sieltä suuria ruokaostoksia, kun on hieman kalliimpi mielestäni. Jotain yksittäisiä juttuja tulee joskus ostettua. Pidän alepasta kun on kätevän kokoinen ja edullinen. S markettikin menee..

Vierailija
8/24 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun sellaisessa paikassa, että asuntoni läheltä löytyy sekä Citymarket, Prisma että Lidl. Käyn niissä kaikissa. Jokaisessa on jotakin hyvää ja huonoa. Hintoja kun olen verrannut, niin Prisma on halvempi kuin Cittari. Cittarissa on paljon parempi juustovalikoima ja tuoretiski. Prismassa taas parempi hedelmätiski sekä karkki ja sipsivalikoima. Muuten tuotteet ovat aika paljon samoja, tietenkin molemmilla on omat tuotemerkkinsä. Mutta näin siis mun lähikaupoissa, muissa saman ryhmän kaupoissa voi olla asiat toisin.

Vierailija
9/24 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän s-kauppoja ja lidliä.

Vierailija
10/24 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sekakäyttäjä, voin käydä samalla kauppareissulla hakemassa suosikkituotteeni sekä S- että K-mafiasta. Välillä käyn Lidlissä, joskus Stokkan Herkussa ja silloin tällöin Siwassa ja Ruohonjuuressa.

Oot söpö. Anna pusu!

Mies29v + 1v

Vierailija
11/24 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sais valita, en missään. Mieluiten Naapurin Pentin kivijalkakaupassa.

Nykyajan ketkut riistävät ja kyykyttävät niitä pienipalkkaisia myyjiään ja se ahdistaa. Kuitenkin ehkä eniten oksettaa K-ruokakauppiaat, koska pelaavat niin häijysti täysin omaan pussiinsa.

Missään ei ole enää noita kivijalkaliikkeitä (ja jos on niin ei menesty). Itse ihmettelen, miten nykyisillä kaupoilla on varaa mm. pitää hintalaputtomia tuotteita hyllyssä, myös parhailla massapaikoilla. Näin ainakin naapuri K-supermarketissa, jonka kauppias kuuluu myös johonkin Keskon hallitukseen. Ei taida omat säännöt käytännössä toteutua.

Vierailija
12/24 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

K, ehdottomasti. Lähellä on K-supermarket ja S-market. S-marketissa on tosi tympeää henkilökuntaa, varsinkin parilla vanhemmalla kassatyöntekijällä on aina naama norsunvitulla. K-kaupassa henkilökunta on mukavaa ja siellä tuntee itsensä tervetulleeksi.

Vierailija
13/24 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot söpö. Anna pusu!

Mies29v + 1v

<MUISKIS>

:D

Vierailija
14/24 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn yleensä Prismalla, meidän paikkakunnalla se on paras hinta-laatusuhteeltaan ja päiväykset ovat kunnossa, toisin kuin paikallisessa Citymarketissa. Lidl on liian kaukana.

Kun asuin Helsingissä, kävin mielelläni Stockan Herkussa. 

Vierailija
15/24 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joensuun Kauppakadun Citymarket on ainakin wt-kauppa. Tunnettu jo siitä, että kaikki tarjoustavarat ovat loppu ja henkilökuntaa kohdellaan huonosti. Kaupassa asioivatkin lähinnä keskustassa asuvat eläkeläiset. Eipä juuri muut.

Ilosaarirockin aikaan Koffin salkku oli kuulemma jotain 35 risat ja S möi normaalilla hinnalla. Kauppiaan röyhkeydellä ja ahneudella ei lopulta ole mitään rajoja.

Vierailija
16/24 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-market on lähin, käyn siellä siksi. Oikeasti tykkään k-kaupoista eniten. Lidl ei oo mun kauppa. Eikä niitä ole kovin hyvässä paikassakaan mun kannalta. 

Vierailija
17/24 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kaupoissa on mielenkiintoisempi valikoima, mutta omalla ostoskorillani on paljon kalliimpi kuin ässä. Ässällä on myös omissa merkeissä tuotteita mitä ei muualta saa esim. kermarahka.
Siksi ässä.

Vierailija
18/24 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smarketissa käydään. Täällä ei Prismaa olekaan, mutta Citymarket on jossa on hinnat pilvissä. Ei ole varaa käydä siellä. Näyttää olevan piha täynnä autoja joten kai joillain on, itse en viitsi maksaa ruuasta niin paljoa kun halvemmallakin saan samat tuotteet.

Vierailija
19/24 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kanssa sekakäyttäjä, mutta lidlin jälkeen käyn mieluiten k kaupassa. Kaikki muut kuin lidl ihan sika kalliita.

Vierailija
20/24 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma on halvin (halvempi kuin lidl) joten sitä on pakko käyttää. Ja otin jäsenyyden sinne koska siitä saa edes vähän hyötyä kun siellä kuitenkin käy. Mutta jos tarvitsen esim kodinjuttuja kuten petivaateita, käyn Tokmannilla.

Eli menen halvimman perässä, en ketjun perässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan