Pidättekö mua ihan hulluna, jos kerron että pidän matkustamisesta, en siis matkailusta niinkään

Vierailija

vaan matkalla olemisesta, liikkuvassa objektissa olemisesta, vaihtuvista maisemista jne.

Tänäänkin matkustin 5 tuntia vain kulkeakseni vieraalle paikkakunnalle ja takaisin, olin toki pari tuntia tuolla kohteessa, mutta ilman mitään erityistä syytä. Matkalla oleminen oli reissun päätarkoitus :)

Rakastan katsoa esim. linja-auton ikkunasta vaihtuvia maisemia eli en koskaan matkustaessani vaikkapa lue kirjaa tai keskity oikeastaan muuhun kuin ikkunasta katsomiseen.

Ps. eläköön Onnibus :)

Kommentit (4)

Vierailija

Ap! Olet just niin kuin minä! Minusta on ihanaa vaan matkustaa, kaikki liikennevälineet käy, mutta ihan parasta on istua bussissa joka kiertelee pikkuteitä :) Kun aikoinani muutin Helsinkiin niin vietin usein vapaapäivääni ajelemalla bussilla eri paikkoihin ilman mitään "syytä". On tullut Helsinki tutuksi :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

vaan matkalla olemisesta, liikkuvassa objektissa olemisesta, vaihtuvista maisemista jne.

Tänäänkin matkustin 5 tuntia vain kulkeakseni vieraalle paikkakunnalle ja takaisin, olin toki pari tuntia tuolla kohteessa, mutta ilman mitään erityistä syytä. Matkalla oleminen oli reissun päätarkoitus :)

Rakastan katsoa esim. linja-auton ikkunasta vaihtuvia maisemia eli en koskaan matkustaessani vaikkapa lue kirjaa tai keskity oikeastaan muuhun kuin ikkunasta katsomiseen.

Ps. eläköön Onnibus :)

Ei lainkaan omituista saati hullua. Itse teen kesäaikaan tuota useinkin, tosin omalla autolla. Etisi uusia reittejä ja paikkoja, joissa en ole koskaan käynyt. Päöosin teen pelkkiä päiväretkiä lähiseuduilla, mutta myös muutaman päivän retkiä vähän pidemmälle, jolloin yövyn leirintäalueilla, koska rakastan leirintäalueita, kun ne tuovat mieleen nostalgiafiiliksiä lapsuudesta.

Se on jännää kuinka ihan lähialueilta löytyy vieläkin sellaisia teitä, paikkoja ja paikkakuntia, joissa ei ole koskaan aiemmin käynyt.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat