PUTOUS
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Rikun hahmo tippui ensimmäisenä. Se olikin todella surkea.
Taisi olla ihan suunniteltu juttu, että eka hahmo on surkea niin voi tehdä toisen.
No eipä toi Rikun toinen hahmo ollut yhtään sen parempi... voi myötähäpeää
Höh, olisipa mieluummin Angela tai Alli Kaattori tippunut :( Vaikkei Jortsukaan nyt mikään mahtavuus ollut...
Mutta Kari Ketonen on <3 <3 <3
Aimo Sonni on ihan loistavaa parodiaa, mä niin nautin joka sekunnista! Takin käännön mm ennätys, XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkö on koko perheen ohjelma, kun hoetaan helvettiä ja persettä?
No ei varsinaisesti, ainakaan minun mielestä. Putouksessahan on paljon ajankohtaisia aiheita ja poliittista parodiaa. Minusta ohjelman kohderyhmä ei ole koko perhe vaan nimenomaan aikuiset.
Miksi näyttelijöille sitten toisinaan muistutetaan, että "tämä on perheohjelma"?
Aikamoinen pettymys tämä kausi.En ole mikään kova putous fani ole koskaan ollutkaan, mutta nyt tuntuu että kaikki hahmot ovat vähän väkisin "keksittyjä."Eivät vaan jotenkin sytytä.Irma Rönkkö on ainoa,joka saa edes vähän suuta ylöspäin.ohjelman puolesta täytyy kyllä sanoa,että tämä jakso taisi olla paras sen mitä olen nähnyt.
Toi Alli Kaattori on niin rasittava!
Voi Riku, ei nyt mene ihan putkeen :D
Vierailija kirjoitti:
Irma <3
Irma ja Matti!!! Aiiiivan mahhtavaaa.
Tosta alligaattoristaki olis voinu saaha tehtyä ihan hauskan wt:n erilaisella kampauksella ja vaatteilla.
Miksi täällä haukutaan Essiä ja hänen sketsihahmoaan? Hauska hahmo, toisin kuin vaikka Mari Hakkarainen, Aimo Sonni tai Alli Kaattori. Irman ja Matin kanssa muodostaa kolmen kärjen :)
Riku limbosi pahoin. Sitä vain syvä tietämättömyys, arvostelukyvyttömyys ja sivistyksen puute teettävät. Oli ala-arvoista edes leikisti sivuta traagisesti menehtynyttä, monien kansallisten klassikkojen taiteilijaa.
Mitä mieltä Ville Tiihosen hahmoista? Tuntuu, että huononee kokoajan. Luulisi, että jossain vaiheessa tulisi edes vahingossa vähän hauska hahmo.
Tuo Ville Tiihosen hahmo aiheutti vain valtavan myötähäpeän.
Mä rakastan Aimo Sonnia. Siis kertakaikkisen mahtavaa parodiaa. Ketonen on kyllä vauhdissa.
Riku tuntuu tekevän hahmojaan " haista paska-"asenteella, kuin olisi kyllästynyt jo koko touhuun ?
En myöskään ymmärrä, mikä juttu se paidan auki pitäminen oikein on ?
Ja Mari perkeleen Perankoski.. niiiin ärsyttävä ja huono näyttelijä vielä !
En katsoisi koko Putousta, elleivät lapset tykkäisi siitä.
No ei varsinaisesti, ainakaan minun mielestä. Putouksessahan on paljon ajankohtaisia aiheita ja poliittista parodiaa. Minusta ohjelman kohderyhmä ei ole koko perhe vaan nimenomaan aikuiset.