Olen narsisti, tahdotko kysyä jotain?

Vierailija

Kysy mitä olet halunnut tietää.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Oletko myös sellainen, jotka kutsutaan nysseröksi? Tuossa toisessa ketjussa esitettiin, että joku on narsisti ja nysserö samaanaikaan. Itketään auton väriäkin.

Vierailija

Minkä tähden te narsistit riehutte läheisillenne, joskus jopa hyvinkin väkivaltaisesti, mutta muille näyttelette koko ajan niin kilttiä kiiltokuvapoikaa, että kuvottaa?

Vierailija

Mistä tiedät, että olet? Luulin, että narsisti ottaa minkä tahansa muun dg:n ennemmin kuin tulee leimatuksi narsistiksi ja ettei ICD10:ssä edes ole erikseen dg:tä kyseiselle persoonallisuushäiriölle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minkä tähden te narsistit riehutte läheisillenne, joskus jopa hyvinkin väkivaltaisesti, mutta muille näyttelette koko ajan niin kilttiä kiiltokuvapoikaa, että kuvottaa?

Kenenkään ei tarvitse alistua riehumisen kohteeksi. Miksi ei lähteä jos on niin kamalaa. Tai sitten tuo riehuminen on omaa kuvitelmaa. Itse valitettavasti kohtaan vain tossuja miehiä. Ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, että olet? Luulin, että narsisti ottaa minkä tahansa muun dg:n ennemmin kuin tulee leimatuksi narsistiksi ja ettei ICD10:ssä edes ole erikseen dg:tä kyseiselle persoonallisuushäiriölle.

Olen narsistisen äidin kasvattama tytär ja toistan vahvasti hänen käytöstään. Se on ehkä surullista, mutta niin pärjään. Oikeastaan tämä on helppoa. Ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään ei tarvitse alistua riehumisen kohteeksi. Miksi ei lähteä jos on niin kamalaa. Tai sitten tuo riehuminen on omaa kuvitelmaa. Itse valitettavasti kohtaan vain tossuja miehiä. Ap.

Kaipa minä nyt tunnistan väkivaltaisen riehumisen kun sitä olen joutunut vuosikausia kuitenkin kohtaamaan. Et vastannut siihen, miksi te narsistit riehutte lähipiirinne ihmisille, mutta muille näyttelette olevanne jotain ihan muuta kuin vain väkivaltaisia riehujia, joiden ainoa tehtävä on selkeästi yrittää alistaa läheisiänne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen narsistisen äidin kasvattama tytär ja toistan vahvasti hänen käytöstään. Se on ehkä surullista, mutta niin pärjään. Oikeastaan tämä on helppoa. Ap.

"Kenenkään ei tarvitse alistua riehumisen kohteeksi. Miksi ei lähteä jos on niin kamalaa."

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vähän säälittävää, että ihminen ei halua tulla paremmaksi ja kehittyä ihmisenä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsistien lapsilla on yllättävän usein erilaisia mielenterveysongelmia. Kuten siis sinullakin, koska olet kertomasi mukaan myös narsisti, ja narsistin lapsi. Älä tee lapsia, jos et kykene muuttumaan ihmisenä.

Vierailija

Viestiin 6: (puhelin ei suostunut lainaamaan) Edelleen kenenkään ei tarvitse jäädä eikä alunperin suostua alistettavaksi. Miksi sinä suostut? Kyllä uhrin täydellinen alistuvuus kertoo hänestä jotain enemmän. Kukaan ei kohtele sinua muuten kuin siten miten sinä annat kohdella. Ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsistien lapsilla on yllättävän usein erilaisia mielenterveysongelmia. Kuten siis sinullakin, koska olet kertomasi mukaan myös narsisti, ja narsistin lapsi. Älä tee lapsia, jos et kykene muuttumaan ihmisenä.

Minulla on pieniä lapsia ja meillä on mennyt oikein hyvin. Narsismi ei välttämättä suuntaudu lapsiin. Ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vähän säälittävää, että ihminen ei halua tulla paremmaksi ja kehittyä ihmisenä.

Se juuri on kehittymistä tunnistaa omat narsistiset piirteet ja missä niitä voi hyödyntää. Missä sinä olet kehittynyt? Uhriutumisessa? Ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Viestiin 6: (puhelin ei suostunut lainaamaan) Edelleen kenenkään ei tarvitse jäädä eikä alunperin suostua alistettavaksi. Miksi sinä suostut? Kyllä uhrin täydellinen alistuvuus kertoo hänestä jotain enemmän. Kukaan ei kohtele sinua muuten kuin siten miten sinä annat kohdella. Ap.

Millä tavalla oma narsismisi näyttäytyy muille?

Vaikea minun oli mihinkään lähteä, kun ikääkään ei ollut kovinkaan paljon. Koko perhe oli kiinni narsistin luomassa väkivaltaisessa maailmassa. Vastaavanlaista toimintaa on Suomessa todella paljon. Sinusta varmaan kaikki on jälkikäteen niin perin helppoa, lähteä menemään, vaikka et itsekään siihen silti kyennyt.

Muista myös se, että et pahoinpitele lapsiasi, mikä useilla narsisteilla on hyvin yleinen tapa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat