Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En voi ottaa naisia vakavasti työpaikallani

Vierailija

Olen kansainvälisessä suurfirmassa myyntihommissa. Työ on välillä erittäin stressaavaa ja palautetta tulee jatkuvasti ylemmiltä tasoilta. Minulla on ollut useitakin naispuolisia työkavereita, ja joka ikinen heistä on jossain kohtaa TÖISSÄ purskahtanut itkuun paineen alla tai pieleen menneen tapaamisen seurauksesta. Mieskolleegoista yksikään ei ole koskaan vuodattanut kyyneliä työpaikalla, joten miksi naiset eivät pysty tähän? Mistä johtuu naiset? Tajuatteko että pillittäminen työpaikalla ei ole kovin ammattitaitoista?

Kommentit (6)

Vierailija

Naiset käsittelee tunteitaan ja pettymyksiään avoimesti. Miehet hautoo yksinään, kunnes saapuvat eräänä päivänä haulikon kanssa toimistolle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Naiset käsittelee tunteitaan ja pettymyksiään avoimesti. Miehet hautoo yksinään, kunnes saapuvat eräänä päivänä haulikon kanssa toimistolle.

kerro yksi haulikon kanssa toimistolle tapaus :)

Vierailija

Stereotyyppistä mussutusta. Aloittaja yrittää todistella naisten heikkoutta ja huonoa itsekontrollia. Ignooratkaa. 

T. nuori nainen enkä ole itkenyt töissä _koskaan_ vaikka olen hektisellä ja asiakaspalveluvoittoisella myyntialalla. Laitan jauhot suuhun jokaiselle joka yrittää ehdointahdoin pahoittaa mieleni. Yksinkertaista. 

Vierailija

Olen samaa mieltä AP:n kanssa siitä, että ei ole ammattimaista näyttää tunteitaan noin avoimesti työpaikalla. Siinä helposti alkavat kollegat kyseenalaistamaan työntekijän ammatillisen pätevyyden ja koko persoonan. Sen sijaan yksinäisyydessä näkisin itkun olevan hyvin puhdistava kokemus. Negatiiviset fiilikset eivät jää pyörimään päähän ja itkun jälkeen on valmis taas jatkamaan entistä ehompana.

Vierailija

Olen nainen ja kansainvälisessä suurfirmassa tarjousinsinöörinä. Kertaakaan en ole purskahtanut itkuun. Toisaalta mitä sitten, vaikka purskahtaisikin itkuun, kunhan ei tee sitä asiakkaan edessä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat