Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MINÄ haluaisin poistaa lapsilisät.

Vierailija
24.10.2015 |

Olen kolmen lapsen yksinhuoltaja ja pienyrittäjä, minulle sopisi lapsilisien poisto. Miksi pitää maksaa siitä, että saa lapsia? Onko se jokin etuoikeus? Pärjäisin ihan hyvin omalla palkallani ja elareilla (valtion puolesta). Miksi moinen etuus? Mielummin laittaisin senkin rahan vaikka vanhuksille tai maahanmuuttajille. Ja joo, voin toki laittaa nytkin ja laitankin:).

Ja jos firma menee nurin, niin säästöjä on, sitten uutta duunia putkeen. Ja sienestän, marjastan ja elän pienesti. Ja niin opetan lapsenikin.

Me olemme jotenkin sossukansa, joka kasvatettu mulle tulee kaikki ja heti, ihan sama mitä ITSE teen. Tai oikeestaan ei tarvii tehdä mitään...

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on syntyvyys laskenut jo monia vuosia. Kyllä se maapallon liikakansoittuminen tapahtuu toisella puolen palloa.

Vierailija
22/29 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ap:n kanssa samaa mieltä. Liikakansoitus on maailman suurin ongelma tällä hetkellä ja siitä seuraa kaikki muut ongelmat. Jos haluaa tehdä lapsia, niin pitäisi olla valmis itse kustantamaan sen. Tällainen ajatus on mammoille kuitenkin liian radikaali, koska heille lasten tekeminen on pyhä asia. Ainoa asia jossa he enää voivat toteuttaa itseään.

Liikakansoitus ei ole ongelma. Lihateollisuus, johon kuluu 30% maailman vesivarannoista ja jonka tieltä raivataan käsittämätön määrä luontoa, on maapallon suurin ongelma. Jos eläinten sijaan ihmisille syötettäisiin karjalle tarkoitettua rehua, ei olisi nälänhätää ja ilmakehän metaanitasot tippuisivat jolloin ilmastonmuutos hidastuisi. Mutta ei, otetaan mieluummin lapsilisät pois koska ihmisiä on "liikaa". *huoh*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ olen siitä iloinen, että SINÄ et saa nähdä haluasi toteutuneena.

Vierailija
24/29 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos meiltä vietöisi lapsilisä, pitäisi mennä sossuun. Mies on töissä, minä kotona.

Vierailija
25/29 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi SINÄ sitten koet, että on ok saada elareita valtiolta? Valtioko on lastesi isä?

Vierailija
26/29 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on keräyksiä joihin voit lapsilisäsi lahjoittaa vanhuksille tai mamuille. 

Vierailija
27/29 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi SINÄ sitten koet, että on ok saada elareita valtiolta? Valtioko on lastesi isä?

Periaatteessa meidän kaikkien.

Lapsilisä on hyvä kannustin pitämään tämä maa asuttuna oman maan kansalaisilla.

Vierailija
28/29 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ap:n kanssa samaa mieltä. Liikakansoitus on maailman suurin ongelma tällä hetkellä ja siitä seuraa kaikki muut ongelmat. Jos haluaa tehdä lapsia, niin pitäisi olla valmis itse kustantamaan sen. Tällainen ajatus on mammoille kuitenkin liian radikaali, koska heille lasten tekeminen on pyhä asia. Ainoa asia jossa he enää voivat toteuttaa itseään.

Teillä vihreillä noita ajatuksia riittää vain seuraavaan kadunkulmaan, ei ollenkaan pidemmälle.

Muuten, YK:n mukaan väestönkasvu on taittumassa.

Valitettavasti syntyvyys on edelleen suuri, siellä, missä sen ei pitäisi olla, eli lähinnä ns. kehitysmaissa.

Eurooppa puolestaan harmaantuu, syntyvyys ollut laskussa jo vuosia, Suomi mukaanlukien.

Suosittelen muutenkin perehtymään yhteiskuntaoppiin.

Vierailija
29/29 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mua ei kiinnosta mitä SINÄ olet mieltä...