Chian siemenet, pitääkö ne jauhaa liottamisen lisäksi?

Vierailija

olen liottanut siemenet mutta luin et ne pitäisi vielä rikkoa jotta siemenen sisältä tulisi juuri ne kaikki öljyt ja muut elimistön käyttöön. Miten teette?

Kommentit (10)

Vierailija

Onko nää niitä siemeniä, jotka kuskataan kaukaa köyhistä maista ja sitten niiden omille lapsille ei riitä syömistä ja ne kärsii nälästä? Näin on mulle kerrottu, pitääkö paikkansa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onko nää niitä siemeniä, jotka kuskataan kaukaa köyhistä maista ja sitten niiden omille lapsille ei riitä syömistä ja ne kärsii nälästä? Näin on mulle kerrottu, pitääkö paikkansa?

Ei ole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

no millä perustelen ettei ole, kun niin väittää ja paheksuu niitä, jotka käyttää. Mä käytän paljon siemeniä muutenkin, miten perustelen, että nämäkin ok ja kukaan lapsi ei kärsi, jos näitä täällä syödään?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

no millä perustelen ettei ole, kun niin väittää ja paheksuu niitä, jotka käyttää. Mä käytän paljon siemeniä muutenkin, miten perustelen, että nämäkin ok ja kukaan lapsi ei kärsi, jos näitä täällä syödään?

ei kai nämä ruokaa ole?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat