Missä vaiheessa someryhmästä on sopiva erota
Yksi Whatsapp-ryhmä on ollut yli vuoden ilman uusia viestejä. Kehtaako jo poistaa?
Kommentit (5)
Mä poistuin siinä kohtaa kun työporukan töiden koordinointiin perustetussa ryhmässä alettiin postailla tekonivelleikkauksen jälkeen polvesta otettuja kuvia. Vaihtoehtona mulla oli laittaa röntgenkuva hampaistani mutten löytänyt sitä tähän hätään
Vierailija kirjoitti:
Mä poistuin siinä kohtaa kun työporukan töiden koordinointiin perustetussa ryhmässä alettiin postailla tekonivelleikkauksen jälkeen polvesta otettuja kuvia. Vaihtoehtona mulla oli laittaa röntgenkuva hampaistani mutten löytänyt sitä tähän hätään
Oletpas nipo. En tarkoita että jokaisen Kyllikin kannattaa jatkuvasti vaivojaan valittaa koordinointiryhmään, mutta joku iso leikkaus on asia, josta saa halutessaan kertoa. Ihmisiä siellä töissä on. Ei tuollaiset satunnaiset jutut kännykän tilaa täytä.
Vierailija kirjoitti:
Heh, näinhän niissä yleensä käy, leviää asiat kaikkeen asiattomuuteen.
Yksi kaverini erosi vaimostaan ja vaimo erosi ryhmästämme, mikä oli perin ymmärrettävää. Minä erosin työkavereideni ryhmästä, kun vaihdoin työpaikkaa. Yhden kaverini ryhmästä en kehdannut erota, mutta pistin sen pimeäksi.
Ei niistä erota. Ryhmiä kuuluu tarkkailla maailman tappiin.