Mikä tuote saisi sinut tällä hetkellä onnelliseksi?
Kommentit (28)
Dominokeksi, semmoinen "Super" paksumpi versio.
Ainakin viideksi minuutiksi antaisi todella hyvän fiiliksen.
Ehkä ensi vuonna sitten.
Sain mieheltäni juuri uuden puhelimen. Entinen soitteli omia aikojaan randomeille. Olen iloinen.
Vierailija kirjoitti:
Sain mieheltäni juuri uuden puhelimen. Entinen soitteli omia aikojaan randomeille. Olen iloinen.
Huikee puhelin sulla ollut.
Jokin pankin mainostama sijoitustuote, jolla olisi huikea tuotto. Nyt rahastoissani on negatiivinen tuotto. Hyvästä tuotosta tulee voittajafiilis, siis ikäänkuin itse olisi voittanut jonkun matsin, vaikka ei ole pystynyt vaikuttamaan tuottoon mitenkään.
Pillu ja tietysti se muu nainen siinä ympärillä.
Sinkkumies
Uudet kitarankielet. Paikalleen asennettuna, kiitos.
Calvin Klein- Reveal parfyymi, ihana tuoksu :) Mietin, että ostan itselleni 40v lahjaksi mutta en taida raaskia kun ei tuota rahaa ole ylimääräistä ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
"Tuote" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huikee puhelin sulla ollut.
Nokia. Soitteli tänään kaverille itsekseen. En ollut puhelimen lähettyvilläkään. Samaan aikaan soi oma luurini ihan oudolla soittoäänellä. Juteltiin sitten tovi, kun puhelimet päättivät keskenään soitella.
Joku tajuttoman kokoinen suklaalevy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
"Tuote" :D
En pahalla tuota kirjoittanut, mutta se on nyt ainut asia mikä kiinnostaisi, kun yksin makaan sängyssä :)
Sinkkumies
Mattopesuri. Lapsi oksensi kokolattiamatolle...
Raha.