Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En suostu syömään lämmintä ruokaa ilman ketsuppia

Vierailija
23.10.2015 |

Onko tämäkin yleistä? Mututuntumalla vaikuttaa, että monet muutkin laittavat aina lämpimään ruokaan ketsuppia.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin. Enkä nää asiassa mitään ihmeellistä. Ja ketsuppihan on terveellistä, ehkäisee syöpää.

Ketsuppi on täynnä sokeria jonka tiedetään ruokkivan syöpää.

Tomaatissa on taas lykopeeniä, joka ehkäisee syöpää. Ja itse asiassa tutkimuksissa on todettu, että lykopeeniä on vielä enemmän ketsupissa ja muissa tomaattipohjoissa aineissa, jotka on kypsytetty.

Mutta jos kerran viikossa tekee oikein hyvin muhitellun pannullisen kasvisbolognesea, saa taatusti enemmän lykopeenia kuin turauttamalla pari ruokalusikallista ketsuppia joka ruokaan. Kaiken lisäksi saa syödä ruoan makuisia ruokia.

Vierailija
22/49 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se ketsuppi ihan helkutin kummallista riisipuurossa. Tai kermaisessa sienikeitossa. Tai sushin päällä. Mutta makunsa kullakin.

Syötkö lämmintä sushia? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se provoilulta tuntuu, jos truuttaa joulupöydässä riisipuuroon ja michelin-ravintolassa etanapannuun.

Ei michelin-ravintolasta taida saada etanapannuja. Sehän on niin rahvaanomainen ruoka ja iso annos. Yhden etanan voit saada.

Vierailija
24/49 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se ketsuppi ihan helkutin kummallista riisipuurossa. Tai kermaisessa sienikeitossa. Tai sushin päällä. Mutta makunsa kullakin.

Syötkö lämmintä sushia? 

Korjasin jo edellisellä sivulla sushin misokeitoksi. Mutta ennemmin vaikka lämmintä sushia kuin ketsuppia kaikissa ruoissa.

Vierailija
25/49 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuroa ja ketsuppia. Nam.

Vierailija
26/49 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se provoilulta tuntuu, jos truuttaa joulupöydässä riisipuuroon ja michelin-ravintolassa etanapannuun.

Ei michelin-ravintolasta taida saada etanapannuja. Sehän on niin rahvaanomainen ruoka ja iso annos. Yhden etanan voit saada.

No saakos siihen etanan päälle ketsuppia, vai pitääkö kaivaa oma truutti?

Vierailija
27/49 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pullo McDonaldsin ketsuppia :)

https://www.allyouneedfresh.de/cat/Kochen+%26+Backen/Mc+Donald's+Ketchup...

Tuosta kaupasta kyselisin :)

Toimittavatko suomeen noita limukoreja? Sivuilla on tarjous jos tilaa yli 40 e niin saa postit ilmaiseksi. Koskeeko myös suomen lähetyksiä?

Vierailija
28/49 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimittavatko suomeen noita limukoreja? Sivuilla on tarjous jos tilaa yli 40 e niin saa postit ilmaiseksi. Koskeeko myös suomen lähetyksiä?

Suomeen he lähettävät tavarat ilmaiseksi kotiovelle jos tilaa vähintään 70€. Muutenkaan postikulut eivät päätä huimaa: 7,90 €.

Toimittavat kaikkea muuta paitsi tuoretuotteet, alkoholi, paristot.

Vierailija
29/49 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomeen he lähettävät tavarat ilmaiseksi kotiovelle jos tilaa vähintään 70€. Muutenkaan postikulut eivät päätä huimaa: 7,90 €.

Niin ja painoraja yhdelle tilaukselle on 30 kg.

Vierailija
30/49 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja painoraja yhdelle tilaukselle on 30 kg.

Ok,kiitos. Harmi tuo painoraja. Täytyy sitten tehdä kaksi tilausta jos painoraja ylittyy. :)

Vierailija
31/49 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No saakos siihen etanan päälle ketsuppia, vai pitääkö kaivaa oma truutti?

Oma pitää kaivaa.

Vierailija
32/49 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuo Mcdonalsin ketsuppi oikeasti sen makuista kuin ravintolassa on?

Hesekin myy omia tuotteitaan jotka eivät maistu samalta kun ravintolassa syödessä saa.

Mitä itse olette tilanneet tuolta saksasta? 

Onko tuotteissa myös päiväystä jäljellä? Ettei tule tuotteita jossa eräpäivä olisi pian. 

Vierailija
33/49 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken lisäksi saa syödä ruoan makuisia ruokia.

Ei ketsuppi ruuan makua muuta. Se on  vaan yksi perusosa, jota ruuassa on pakko olla. Muut aineet muokkaa sitten makua.

Vierailija
34/49 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näet muuten sitten, kun olet lisännyt ostoskoriin tuotteen ja alat maksaa, lähettävätkö ko. tuotetta Suomeen.

Cokis-korin tuotesivulla lukee näin:

Dieser Artikel ist nur in unseren Kuriergebieten in der Abendzustellung lieferbar.

Google translate:

This item is only available in our courier areas in the Evening delivery.

(Tarkoittaako sitä, että on saatavilla yleensä vain kuriiritoimitusalueella (Saksa) vai että saatavilla ainoastaan iltaisin kuriiritoimitusalueella...)

https://www.allyouneedfresh.de/cat/Getr%C3%A4nke/Coca+Cola+Original%2C+…

Vierailija
35/49 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, meistä tulisi hyvä pari AP. En voi sietää ketsuppia missään, pelkkä haju saa minut voimaan pahoin. Ketsuppi on ainoa ruoka-aine mitä en voi syödä lainkaan. Sammakot, etanat, osterit, homejuustot, kaikki kummalisuudet kaikki menee, mutta ketsuppi on jotain hirveää.

Vierailija
36/49 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tuo Mcdonalsin ketsuppi oikeasti sen makuista kuin ravintolassa on?

Hesekin myy omia tuotteitaan jotka eivät maistu samalta kun ravintolassa syödessä saa.

Mitä itse olette tilanneet tuolta saksasta? 

Onko tuotteissa myös päiväystä jäljellä? Ettei tule tuotteita jossa eräpäivä olisi pian. 

En tiedä, en ole avannut McDonalds-ketsuppia vielä :) Päiväystä on tässä pullossa reilusti jäljellä ja muissakin tuotteissa on ollut ok.

Olen tilannut siivous-ja tiskiaineet, mehut, hilloja, Knorrin mausteita, Barillan pastoja, suklaata, karkkia, siteitä, wc-paperia, keksejä, salaatinkastikkeita, teetä, Nivean voiteita, Gilletten sheivausgeeliä, jalka- ja käsivoiteita, kasvoille ampulleja.

https://www.allyouneedfresh.de/cat/Drogerie/Schaebens+Nacht+Repair-Konz…

https://www.allyouneedfresh.de/cat/Drogerie/Frosch+Orangen+Multifl%C3%A…

Vierailija
37/49 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaiken lisäksi saa syödä ruoan makuisia ruokia.

Ei ketsuppi ruuan makua muuta. Se on  vaan yksi perusosa, jota ruuassa on pakko olla. Muut aineet muokkaa sitten makua.

Niin siinä riisipuurossakin?

Vierailija
38/49 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko voimakastahtoinen kolmevuotias?

Ihana kommentti! :D

Mitä taas ketsuppiin tulee, niin minä puolestani en suostu syömään sitä ollenkaan. Ei, minäkään en ole voimakastahtoinen kolmevuotias. 

Yleensä kai ihmiset syövät ketsuppia makkararuokien, hamppareiden ja makaronilaatikon kanssa ja hyvä niin. Mutta jos joku laittaa ketsuppia hernerokkaan, pinaattiletuille, munakkaan päälle, silakkalaatikkoon, lampaanpaistille, uunilohelle, tattirisottoon ... niin kyllä mun kulmakarvat ehkä vähän nousevat. Mutta en sano mitään, tietenkään. 

Vierailija
39/49 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku vieras kysyisi ketsuppia kun olen laittanut lampaankyljyksiä tai hirvenpaistia, niin en kyllä sitä vierasta kutsuisi uudestaan syömään. Tosin ei meillä edes ole ketsuppia joten jäisi ilman.

Vierailija
40/49 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lykopeenia on erityisen paljon tomaattisoseessa (pyree), jonka valmistus- ja käyttötapa on ihan toinen kuin ketsupin.

Luulen, että ketsupin ystävät ovat koukussa siinä olevaan sokeriin. Saattavat syödä sokeri"herkkuja" muutenkin.