Luulin että yks mies on ihastunut muhun, mutta

Vierailija

sitten kun moikkasin häntä, niin tervehti vaan lyhyesti ja käänsi pään pois ja ihan selkeästi ei halunnut ottaa mitään kontaktia. Luulin että hän on kiinnostunut, koska ennen katsoi mua jotenkin pitkään... vai kuvittelinko vaan?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

kertokaahan mitä teille tulee mieleen tällaisesta käytöksestä, ite tulin vähän surulliseksi, olishan hän voinut vähän kohteliaampi olla...?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

kertokaahan mitä teille tulee mieleen tällaisesta käytöksestä, ite tulin vähän surulliseksi, olishan hän voinut vähän kohteliaampi olla...?

Millä tavoin kohteliaampi? tervehdit häntä ja hän tervehti takaisin. Ihan kohtealiasta mielestäni. Tällä miehellä ei luultavasti ole ajatustenlukulaitetta, josta huomaa, että sinä olet ihastunut häneen ja sen takia tervehdit ja että olisit halunnut pidmepää juttutuokiota

Vierailija

Miehet ovat outoja tuuliviirejä, se on selvä. Mulla kävi vähän samalla tapaa. Mies oli muutamankin kerran kysellyt kahville, mutta valitettavasti minulla oli juuri silloin pirunmoinen kiire (lääkärille aika ekalla kerralla ja tokalla kertaa palaveriin meno) ja en voinut lähteä. Olin kuitenkin selittänyt asian hänelle mielestäni mukavasti ja ymmärrettävästi ja sanonut, että juuri sillä hetkellä en voi, mutta mennään sitten kun aikatauluja ei ole. Kun sitten näimme taas, jäin seisomaan ja juttelemaan, mutta mies vain pyyhälsi ohi moikaten. Noo, katsotaan mitä tulee seuraavalla kerralla kun vastatusten osumme. Emme ole enää edes teinejä. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat outoja tuuliviirejä, se on selvä. Mulla kävi vähän samalla tapaa. Mies oli muutamankin kerran kysellyt kahville, mutta valitettavasti minulla oli juuri silloin pirunmoinen kiire (lääkärille aika ekalla kerralla ja tokalla kertaa palaveriin meno) ja en voinut lähteä. Olin kuitenkin selittänyt asian hänelle mielestäni mukavasti ja ymmärrettävästi ja sanonut, että juuri sillä hetkellä en voi, mutta mennään sitten kun aikatauluja ei ole. Kun sitten näimme taas, jäin seisomaan ja juttelemaan, mutta mies vain pyyhälsi ohi moikaten. Noo, katsotaan mitä tulee seuraavalla kerralla kun vastatusten osumme. Emme ole enää edes teinejä. :)

Hänen aikaisemmat ihastuksensa ovat osoittaneet hänelle, mitä se tarkoittaa kun naisella on "kiireitä". Ei siinä halua jäädä enää itseään kiusaamaan. Olet ehkä yrittänyt selittää, mutta et ole ehkä vaikuttanut uskottavalta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onhan tämä vitsi. Onhan

Sori kun tuotan pettymyksen, mutta ei ole. Ihastun vaan helposti, mutta älä huoli, yritän nyt aktiivisesti unohtaa koko jutun.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tämä vitsi. Onhan

Sori kun tuotan pettymyksen, mutta ei ole. Ihastun vaan helposti, mutta älä huoli, yritän nyt aktiivisesti unohtaa koko jutun.

olen siis ap

Vierailija

Mulla sama juttu. Luulin että yksi mies oli minusta kiinnostunut kun oli vähän jopa kysellyt minusta myöhemmin. Nykyään ei edes katso päin vaikka välillä törmätäänkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänen aikaisemmat ihastuksensa ovat osoittaneet hänelle, mitä se tarkoittaa kun naisella on "kiireitä". Ei siinä halua jäädä enää itseään kiusaamaan. Olet ehkä yrittänyt selittää, mutta et ole ehkä vaikuttanut uskottavalta.

Minäkin luulen, että mies luulee, ettet ole kiinnostunut hänestä. Kannattaa jatkossa tuollaisissa tilanteissa tehdä jokin vastaehdotus (esim. "Tuolloin minulla on valitettavasti palaveri, mutta sopisiko sinulle torstaina klo 17:30? :)")

Vierailija

kertokaapa vielä että kun varmaan nähdään maanantaina, niin moikkaanko vai en? Vai pitäiskö käyttäytyä jotenki välinpitämättömästi?

Vierailija

jos sitä on päivän mittaan liikkunut enemmän tai vähemmän ihmisten keskuudessa, tuo voi toziaan mätchtä. Toihan kertoo sikaselvästi että olet itse jo kiinnostunut juuri tietystä miehestä.

Minä tulen ihan varmasta kyllä jo tuon perusteella pussaamaan sun ihanaa peffaasi :) otaksutaan siis että on törmännyt sanotaan vaikka kymmeneen , niin ...käydäänkö kaikki peffat läpi?

hieman kiinnostavammaksi voisi kehittyä vähän konkreettisemmilla sosiaalisilla tavoilla. Mutta hyvä että on röntgenkatse.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

jos sitä on päivän mittaan liikkunut enemmän tai vähemmän ihmisten keskuudessa, tuo voi toziaan mätchtä. Toihan kertoo sikaselvästi että olet itse jo kiinnostunut juuri tietystä miehestä.

Minä tulen ihan varmasta kyllä jo tuon perusteella pussaamaan sun ihanaa peffaasi :) otaksutaan siis että on törmännyt sanotaan vaikka kymmeneen , niin ...käydäänkö kaikki peffat läpi?

hieman kiinnostavammaksi voisi kehittyä vähän konkreettisemmilla sosiaalisilla tavoilla. Mutta hyvä että on röntgenkatse.

mitäh? 😂

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat