Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi, mitä eroa "odottaa hyväksyntää" ja "odottaa vahvistusta" ?

Vierailija
23.10.2015 |

mitä eroa noilla on? Miksei kumpikin odota vain hyväksyntää? Laitoin toriin vaatteita, osa läpäisi arkastuksen, ja osan kohalla lukee hyväksynnän odottaminen ja osan kohdalla vahvistuksen odottaminen. Sama asia? Ei ole merkkikama kyseessä :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

bump

Vierailija
2/5 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minulla luki, että odottaa hyväksyntää, niin kyseessä oli vuokrailmoitus, josta puuttui tieto takuuvuokrasta. Julkaistuissa ilmoituksissa joko oli se tai ei ollut, mutta minun ilmoitukseni palautui, koska se ei täyttänyt kriteerejä. Kysyin, miksi sitä ei tarvittu kaikissa ilmoituksissa => ei vastausta. Laitoin ilmoituksen oikotielle.

Vierailija
4/5 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun minulla luki, että odottaa hyväksyntää, niin kyseessä oli vuokrailmoitus, josta puuttui tieto takuuvuokrasta. Julkaistuissa ilmoituksissa joko oli se tai ei ollut, mutta minun ilmoitukseni palautui, koska se ei täyttänyt kriteerejä. Kysyin, miksi sitä ei tarvittu kaikissa ilmoituksissa => ei vastausta. Laitoin ilmoituksen oikotielle.

Mulla on kaikki vaatteita tai kenkiä, ihan tavallisia, hintapyyntö 3-25e.  Mielestäni kaikissa oli kaikki tarvittavat tiedot....

Vierailija
5/5 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta päivää minun täytyy odottaa hyväksyntää? ???? Monta kertaa minun täytyy jättää ilmoitus? ??? Koko ajan odotan että tori.fi hyväksy minun ilmoitus. Minulla on tämä ongelma ei ollut ennen semmonen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä