Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tori.fi, mitä eroa "odottaa hyväksyntää" ja "odottaa vahvistusta" ?

Vierailija

mitä eroa noilla on? Miksei kumpikin odota vain hyväksyntää? Laitoin toriin vaatteita, osa läpäisi arkastuksen, ja osan kohalla lukee hyväksynnän odottaminen ja osan kohdalla vahvistuksen odottaminen. Sama asia? Ei ole merkkikama kyseessä :)

Kommentit (5)

Vierailija

Kun minulla luki, että odottaa hyväksyntää, niin kyseessä oli vuokrailmoitus, josta puuttui tieto takuuvuokrasta. Julkaistuissa ilmoituksissa joko oli se tai ei ollut, mutta minun ilmoitukseni palautui, koska se ei täyttänyt kriteerejä. Kysyin, miksi sitä ei tarvittu kaikissa ilmoituksissa => ei vastausta. Laitoin ilmoituksen oikotielle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kun minulla luki, että odottaa hyväksyntää, niin kyseessä oli vuokrailmoitus, josta puuttui tieto takuuvuokrasta. Julkaistuissa ilmoituksissa joko oli se tai ei ollut, mutta minun ilmoitukseni palautui, koska se ei täyttänyt kriteerejä. Kysyin, miksi sitä ei tarvittu kaikissa ilmoituksissa => ei vastausta. Laitoin ilmoituksen oikotielle.

Mulla on kaikki vaatteita tai kenkiä, ihan tavallisia, hintapyyntö 3-25e.  Mielestäni kaikissa oli kaikki tarvittavat tiedot....

Akam kurdish

Monta päivää minun täytyy odottaa hyväksyntää? ???? Monta kertaa minun täytyy jättää ilmoitus? ??? Koko ajan odotan että tori.fi hyväksy minun ilmoitus. Minulla on tämä ongelma ei ollut ennen semmonen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat