Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin juuri avovaimolle 130e värikynät

Vierailija

Jep. Pääsee värityskirjaansa värittämään. :--D

Kommentit (13)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Derwentin kyniäkö ostit? Minusta ne on hyvät, tosin en väritä valmiita kuvia itse :-)

Noup. Faber-Castell pylochromous -kynät.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Derwentin kyniäkö ostit? Minusta ne on hyvät, tosin en väritä valmiita kuvia itse :-)

Noup. Faber-Castell pylochromous -kynät.

polychromos*

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Värityskirjaa varten noin kalliit kynät.... huhhuh

Minulle 130e värikyniin ei ollut iso satsaus ja kyllähän tuon näkee, että ovat laadukkaammat kuin halvemmat. 

Vierailija

Saman tyypin aloitus kuin "ihastuin alempitasoiseen naiseen" ja "nämä ehdot asetin vaimolle lastenhankintaan". 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Saman tyypin aloitus kuin "ihastuin alempitasoiseen naiseen" ja "nämä ehdot asetin vaimolle lastenhankintaan". 

Noup, ei ole.

Vierailija

Oletpa ihana mies. Ostitko lahjaksi vai muuten vain? Mies skippasi mun lahjan tässä pari viikkoa sitten, vaikka olin hänelle kertonut mitä haluaisin ja mitä aion lähitulevaisuudessa hankkia. Kävin sitten itse nyt viikolla ostamassa hyvät värikynät (väritän, piirrän ja maalaan mielelläni). Vaimosi on varmaan tyytyväinen, hyvät värikynät on tosi olennainen juttu, jotta väritys on kivaa ja sujuvaa. Itse ostin derwentin kynät.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oletpa ihana mies. Ostitko lahjaksi vai muuten vain? Mies skippasi mun lahjan tässä pari viikkoa sitten, vaikka olin hänelle kertonut mitä haluaisin ja mitä aion lähitulevaisuudessa hankkia. Kävin sitten itse nyt viikolla ostamassa hyvät värikynät (väritän, piirrän ja maalaan mielelläni). Vaimosi on varmaan tyytyväinen, hyvät värikynät on tosi olennainen juttu, jotta väritys on kivaa ja sujuvaa. Itse ostin derwentin kynät.

Muuten vain ostin. Olen itse ollut viime aikoina paljon töissä ja avokkini opiskelee, jos hänellä itsellään olisi ollut enemmän rahaa olisi varmasti ostanut ne itse. 

Vierailija

Minulla on kyllä Faber- Castellin lyijykynät, sillä ne on siinä sarjassa mielestäni parhaat. Se eka Detwentiä ehdottanut :-)

Vierailija

Minä ostin 4.n euron sakurat.

Sisälsi 25 väriä!

Ilmaisia tulostettavia värityskuvia netistä tulostettu ja niitattu pino niittarilla yhteen.

Ai jukra kyllä hyvin värittää ja aaahhh kyllä rentouttaa ressin keskellä.

Wow. Jihaa! 

Vierailija

Oliko edellisen tarkoitus jotenkin vihjata, että on väärin käyttää noin paljon rahaa harrastukseen? Toivottavasti ei, koska jokainen tyylillään. Hyvä että olet löytänyt mieleiset kynät halvalla. Itse maksan mielelläni enemmän, koska harrastan muutenkin kaikkea askartelua ym.taidetta, jolloin värien sulautuvuus yhteen, kynän tuntu ja se, kuinka usein tarvitsee teroittaa, on tosi olennaisia juttuja itselle. Minullakin on parin euron todella hyviä kyniä (lidlistä mm.) ja käytän niitä kokoajan tässä rinnalla. Kuitenkin huomaan eron. Minäkin tulostaisin kuvia muuten netistä, jos olisi tulostin. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat