Legginsit housuina YLIOPISTON LUENNOLLA

Vierailija

tälläinenkin tuli sitten nähtyä. Aika säälittävä tyrkky täytyy olla, että tuohon sortuu.. Ei taida narttu saada muuten miesten huomiota, niin pitää pelkät kalsarit päällä tulla kouluun.. surullista.. :(

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

No voi kauheeta, ainakin meillä tullaan luennoille vaikka jouksuhousuissa eikä ketään kiinnosta toisten ulkonäkö. Mutta ei ollakaan mitään omaan napaansa tuijottavia kauppiksen opiskelijoita, eniten arvostetaan niitä opiskelijoita jotka on oikeasti todella älykkäitä ja lahjakkaita.

Vierailija

Kakkonen jatkaa: Ja itsehän käyn luennoilla oppimassa, en esittäytymässä muille. Mitä rähjäisempi ulkonäkö niin sitä enemmän tenttejä ja tehtävää.

Vierailija

Ja sä varmaan oot just sellanen hipsterihirviö jolla on rumat mummosilmälasit, hattu päässä, sivulta ajettu hiukset + joku cool hiusväri kuten vihreä, läski, päällä läjä kirpparivaatteita ja jos minkämoista kuviota ettei varmana sovi yhteen. 

Vierailija

Mitä helvettiä, monesti vedän luennolle vaan trikoot ja puseron päälle kun haluan pukeutua mukavasti, en laittautua tyylikäästi :D Varmaan miehet kuolaa hulluna, kun on vielä rasvaiset sotkuiset hiukset ja pussit silmien alla...

Vierailija

Ne on mukavat jalassa. Miksi joitakin kiinnostaa niin kamalasti toisten pukeutuminen? Jos itse laitan legginsit kouluun, niin en tosiaan laita niitä sen takia että persettäni esittelisin. Kivempi niissä on koulussa istua kuin esim. farkuissa. Jos se jollekkin on ongelma niin.. ei voi minkään. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kakkonen jatkaa: Ja itsehän käyn luennoilla oppimassa, en esittäytymässä muille. Mitä rähjäisempi ulkonäkö niin sitä enemmän tenttejä ja tehtävää.

Siis ykkönen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ja sä varmaan oot just sellanen hipsterihirviö jolla on rumat mummosilmälasit, hattu päässä, sivulta ajettu hiukset + joku cool hiusväri kuten vihreä, läski, päällä läjä kirpparivaatteita ja jos minkämoista kuviota ettei varmana sovi yhteen. 

Nämä "femakkohipit" itse tulevat luennolle haisten kolmen metrin päähän hielle ja kissankuselle, se mua enemmän häiritsee kuin joidenkin legginsit :D

Vierailija

Miten virallisesti sinne luennolle mielestäsi täytyy pukeutua? Ennemmin ihmettelisin legginsejä työvaatteena, riippuen tietenkin työpaikasta.

Olen ollut siinä käsityksessä etteivät ainakaan miehet useinkaan yhdistä legginsejä ja seksikkyyttä toisiinsa,  ja itse naisena pidän niitä ns mukavuusvaatteena.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ykkönen

Sori, olin mielessäni vanhalla palstalla :) T. Ykkönen elikä aiemmin itseään virheellisesti kakkoseksi tituleerannut

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ap ei taida itse kehdata kulkea leggareissa... Vai mistä tämmöinen katkeruus?

Joutuu istumaan piiiiiiiitkillä ja tylsillä luennoilla puristavissa pillifarkuissa ja liian pienessä crop topissa kylmästä hytisten kun toisilla on mukavat oltavat :D

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat