Miksi jotkut ihmiset pitävät kelloa ranteen kämmenpuolella?

Vierailija

Eikö sitä ole hankala katsoa ja kellotaulu naarmuta pöytää?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulle opetettiin lapsena että naiset pitää kellotaulua kämmenpuolella ja miehet toisella puolella. :D

Näin mullekin opetettiin. Tulisieluisena feministinä yritin opetella siitä pois, mutta ei auta. Koen kellon katsomisen helpommaksi ja kellon pitämisen mukavammaksi, kun kellotaulu on kämmenpuolella. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulle opetettiin lapsena että naiset pitää kellotaulua kämmenpuolella ja miehet toisella puolella. :D

Vaikea niitä miesten kelloja on pitääkään kämmenpuolella kun kellotaulu on niin iso.

Vierailija

Mulla se joskus valahtaa itsestään niin päin ja sateella saatan pitään tarkoituksella kelloa niin päin, koska kello on silloin paremmassa suojassa sateelta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin mullekin opetettiin. Tulisieluisena feministinä yritin opetella siitä pois, mutta ei auta. Koen kellon katsomisen helpommaksi ja kellon pitämisen mukavammaksi, kun kellotaulu on kämmenpuolella. :D

Juuri näin. Ja toisekseen inhottaa muistikuva Timo T.A. Mikkosesta, joka aina ennen telkkari- tai lehtikuvausta piti huolta, että rolexi varmasti näkyy kameralle: kierto kämmenselkäpuolelle, hiha ylös ja käsi sillai sopivasti, että kruunu ja teksti on esillä :)

Onkohan Nina jo pistänyt kellon lihoiksi?

Vierailija

On jotenkin vammaisen näköistä vääntämistä katsoa kelloa kämmenen puolelta. Kuka edes nykyaikana käyttää rannekelloa, kun puhelimessa on kello ja se on aina mukana?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä ja muistelen äidinkin pitäneen kelloa kämmenpuolella :)

Naisten kellothan olivat myös pieniä, joten sopivat hyvin sisäpuolelle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

On jotenkin vammaisen näköistä vääntämistä katsoa kelloa kämmenen puolelta. Kuka edes nykyaikana käyttää rannekelloa, kun puhelimessa on kello ja se on aina mukana?

Minä käytän, minulla on arkikello ja sitten parempi kello, mitä käytän vierailuilla, teatterissa, konserteissa jne... 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat