Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset pitävät kelloa ranteen kämmenpuolella?

Vierailija
23.10.2015 |

Eikö sitä ole hankala katsoa ja kellotaulu naarmuta pöytää?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pöytähän siinä naarmuuntuu....

Itse pidän joskus siksi, että soljessa oleva Omega merkki näkyy paremmin.

Vierailija
2/21 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellon lasi hajoaa harvemmin, kun se on ranteen alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kääntyy niin itsekseen.

Vierailija
4/21 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle opetettiin lapsena että naiset pitää kellotaulua kämmenpuolella ja miehet toisella puolella. :D

Vierailija
5/21 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun seisot baarissa lasi kädessä ja vilkaiset rannekelloa, juoma ei läiky päällesi, jos kellotaulu on ranteen sisäsyrjällä.

Vierailija
6/21 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle opetettiin lapsena että naiset pitää kellotaulua kämmenpuolella ja miehet toisella puolella. :D

Näin mullekin opetettiin. Tulisieluisena feministinä yritin opetella siitä pois, mutta ei auta. Koen kellon katsomisen helpommaksi ja kellon pitämisen mukavammaksi, kun kellotaulu on kämmenpuolella. :D

Vierailija
7/21 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea niitä miesten kelloja on pitääkään kämmenpuolella kun kellotaulu on niin iso.

Vierailija
8/21 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kellon lasi hajoaa harvemmin, kun se on ranteen alla.

Laatukello :D

Vierailija
9/21 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niillä on sellaset nykyaikaset härpäkkeet? Eikö ne mittaa pulsinkin ym.ym.

Vierailija
10/21 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se joskus valahtaa itsestään niin päin ja sateella saatan pitään tarkoituksella kelloa niin päin, koska kello on silloin paremmassa suojassa sateelta.

Vierailija
11/21 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä vuosisadalla ja missä on opetettu, että kello kämmenpuolella ja NAISELLA, miksi?

Vierailija
12/21 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin mullekin opetettiin. Tulisieluisena feministinä yritin opetella siitä pois, mutta ei auta. Koen kellon katsomisen helpommaksi ja kellon pitämisen mukavammaksi, kun kellotaulu on kämmenpuolella. :D

Juuri näin. Ja toisekseen inhottaa muistikuva Timo T.A. Mikkosesta, joka aina ennen telkkari- tai lehtikuvausta piti huolta, että rolexi varmasti näkyy kameralle: kierto kämmenselkäpuolelle, hiha ylös ja käsi sillai sopivasti, että kruunu ja teksti on esillä :)

Onkohan Nina jo pistänyt kellon lihoiksi?

Vierailija
13/21 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jotenkin vammaisen näköistä vääntämistä katsoa kelloa kämmenen puolelta. Kuka edes nykyaikana käyttää rannekelloa, kun puhelimessa on kello ja se on aina mukana?

Vierailija
14/21 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä ja muistelen äidinkin pitäneen kelloa kämmenpuolella :)

Naisten kellothan olivat myös pieniä, joten sopivat hyvin sisäpuolelle.

Vierailija
15/21 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jotenkin vammaisen näköistä vääntämistä katsoa kelloa kämmenen puolelta. Kuka edes nykyaikana käyttää rannekelloa, kun puhelimessa on kello ja se on aina mukana?

Minä käytän, minulla on arkikello ja sitten parempi kello, mitä käytän vierailuilla, teatterissa, konserteissa jne... 

Vierailija
16/21 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät ole puhelimeen sidottuja.

Vierailija
17/21 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa suloinen :) ♡

Vierailija
18/21 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kelloa on helpompi vilkaista salaa kämmenpuolelta esim keskustelussa ja palaverissa. Käsi lepää rennosti pöydällä ja näet koko ajan kellon ja ajan kulun.

Vierailija
19/21 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä vuosisadalla ja missä on opetettu, että kello kämmenpuolella ja NAISELLA, miksi?

Viime vuosisadalla. En ole itse ainakaan elänyt kuin tällä ja viime vuosisadalla. Ja kovasti epäilen, että täällä olisi sellaisia, joilla muisti ulottuu 1800-luvulle :DD.

Naisten ulkoiluhousuissa oli vetoketju sivussa, miesten housuissa edessä. Miesten paidoissa napit oikealla, naisten vasemmalla. Onhan näitä eroja ja taas voit kysyä, miksi?

Vierailija
20/21 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin käytän kelloa asusteena, ja mulla on erilaisia kelloja eri tilaisuuksiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan