Kuinka moni on päättänyt jo nuorena ettei halua miestä?

Vierailija

Mä oon jo 20-vuotiaasta asti suunnilleen päättänyt olla yksin. Ja siis edelleen olen. Ja aion pysyä. On yksinäistä toki, mutta koen että ne positiiviset puolet yksinelämisessä korvaa ne huonot. Ja että parisuhteessa on enemmän haittatekijöitä kuin positiivista, mulle.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Olin 15- vuotta yksin. Kyllähän mä päätin etten miestä halua. No jostain syystä mulla on nyt mies. Ja se onkin aika ihana. Mitä negatiivisia asioita suhteessa on? Mietin vaan onkohan meillä juuri mitään niistä.

Vierailija

Teini-iässä. Joskus ajoittain on seksisuhteita koska pidän läheisyydestä, mutta en ole koskaan tavannut miestä jonka kanssa haluaisin jakaa elämäni ja tulevaisuuteni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olin 15- vuotta yksin. Kyllähän mä päätin etten miestä halua. No jostain syystä mulla on nyt mies. Ja se onkin aika ihana. Mitä negatiivisia asioita suhteessa on? Mietin vaan onkohan meillä juuri mitään niistä.

Mun mieli ei vain kestä miehiä. En pysty olemaan pitkään heidän seurassaan. On niin paljon negatiivisia puolia että en edes jaksa alkaa luettelemaan.  -ap

Vierailija

No kaikista 20 vuotiaista tuntuu että en ikinä halua miestä enkä lapsia!Pode nyt murkkuikä loppuun ja katsele sitten uudestaan!:)

SE on et tuossa iässä tuntuu siltä että minä tiedän ja osaan kaiken..maailman ongelmat ratkeisivat jos joku tajuaisi kysyä MINULTA!!!

Älä pelkää..se menee ohi parin vuoden päästä.

Vierailija

Minäkin haluaisin kuulla koko listan niistä negatiivisista puolista.

nimittäin kun vertaan omia elämäni miehiä, on heillä kaikilla eri negatiiviset puolet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No kaikista 20 vuotiaista tuntuu että en ikinä halua miestä enkä lapsia!Pode nyt murkkuikä loppuun ja katsele sitten uudestaan!:)

SE on et tuossa iässä tuntuu siltä että minä tiedän ja osaan kaiken..maailman ongelmat ratkeisivat jos joku tajuaisi kysyä MINULTA!!!

No mä oon nyt 26-vuotias -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä miten jollain on kapasiteettia saada aikaan viesti, joka on noin tyhmä ja alentuva.

Vierailija

Kyllä ehdottomasti! En kestä sitä sitovuutta. Miehet ovat liian tarvitsevia, ahdistavaa! Vartalokin rupsahtaa, kun ei ole enää aikaa pitää itsesta huolta. Eikä ole omaa aikaa ikinä! Todellakin olen vapaaehtoisesti miehetön forevör.

Vierailija

Pojat ja miehet ovat olleet ainoita negatiivisiä kohtaamisia elämässäni. En muista negatiivisia kohtaamisia toisten tyttöjen/naisten kanssa. Maailman ongelmat johtuu näistä ällöttävistä eläimistä.

En aio koskaan seurustella miehen kanssa. Olen yli 30-v. Haaveilen miesvapaasta yhteiskunnasta, olisi kiva vanhana olla jossain mummokommuunissa ilman ketään miestä.

Vierailija

Hyvin aikaisin se asia on valjennut, ettei minusta vaan ole parisuhteeseen. Olen myöntänyt itselleni ajat sitten, että olen pohjimmiltani todella hankala ja riitaisa luonne. En vaan tule pidemmän päälle toimeen kenenkään kanssa, varsinkaan parisuhteessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mieli ei vain kestä miehiä. En pysty olemaan pitkään heidän seurassaan. On niin paljon negatiivisia puolia että en edes jaksa alkaa luettelemaan.  -ap

Okei. Totta, että pahimmat miehet osaa olla tosi pahoja. Mutta voisiko olla, että on kivojakin miehiä? Mun miesystävä siivoaa jälkensä ja on muutenkin tosi siisti. Muutenkin se vaan pitää mua tosi hyvänä ja arvostaa. Ollaan myös tosi hyviä ystäviä ja juttuja ja yhteistä tekemistä riittää. Annetaan toisille myös tilaa ja rauhaa. Mutta on sitä kyllä tullut törmättyä vaikka minkälaisiin urveloihin. Saan olla kiitollinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pojat ja miehet ovat olleet ainoita negatiivisiä kohtaamisia elämässäni. En muista negatiivisia kohtaamisia toisten tyttöjen/naisten kanssa. Maailman ongelmat johtuu näistä ällöttävistä eläimistä.

En aio koskaan seurustella miehen kanssa. Olen yli 30-v. Haaveilen miesvapaasta yhteiskunnasta, olisi kiva vanhana olla jossain mummokommuunissa ilman ketään miestä.

My kind of woman :) -ap

Vierailija

Toivottavasti pidät kiinni päätöksestäsi. Minä halusin jo lapsena "vanhaksipiiaksi", ja siinä kun muut leikkivät prinsessahäitä, minä leikin noita-akkaa. Jossain vaiheessa minun alkoi kuitenkin tehdä mieli perhettä ja niin tulin sitoutuneeksi mieheen, joka on ollut elämäni riippakivi ja stressin aihe nro 1. Nooh toisaalta tilannetta tasapainottaa se, että sain kuin sainkin lapsen, joka on elämäni onnen, ilon ja tyytyväisyyden lähde nro 1. Nyt kun hän jo pian lentää pesästä, minua ahdistaa ajatus jäädä kahdestaan vaikean, hankalan, negatiivisen mieheni kanssa, joka tuntuu kuin vampyyri imevän minusta kaiken elämänilon, aloitteellisuuden ja tarmon. En tosiaankaan tiedä, olisiko jonkun toisen miehen kanssa sitten ollut parempi. Ehkä minua ei vain ole luotu parisuhteeseen.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat